باشگاه Cheeterz می خواهد عینک خواندن را با شکوه بسازد – TechCrunch

آیا عینک مطالعه واقعاً می تواند جالب باشد؟ یک شرکت عینک سازی جدید به نام Cheeterz Club چنین نظری دارد. این استارتاپ در تلاش است تا تصور عینک های خواندن را از اقلام ارزان قیمت و یکبار مصرف که از یک قفسه نمایش دار در داروخانه محلی خود برمی دارید تغییر دهد تا به چیزی تبدیل شود که شما واقعاً به پوشیدن آن افتخار می کنید. برای انجام این کار ، این شرکت عینک خود را با لنزها و فریم های با کیفیت در طیف وسیعی از سبک ها طراحی می کند ، در حالی که هنوز قیمت آن مقرون به صرفه است.

این استارتاپ – که نام آن اشاره به اصطلاح عامیانه شیشه ، “فریبکاران” است – توسط جنیفر فارلی تاسیس شد ، سابقه ای که شامل تبلیغات و فروش در شرکت هایی مانند Uber و Virool است.

او گفت ایده ایجاد مجموعه ای بهتر از خوانندگان به ذهنش رسید زیرا او از گزینه های فعلی موجود در بازار ناامید شد.

“همه چیز از چند سال پیش شروع شد. دوستان من این کامنتها و پستهای واقعاً ناراحت کننده را در رسانه های اجتماعی ارسال می کردند مانند: “من پیر شده ام و به پدر و مادرم تبدیل شده ام ، این وحشتناک است.” و من [thought to myself] چرا باید اینطور باشه؟ فارلی توضیح می دهد که من امروز به همان اندازه احساس جوانی می کنم که ده سال پیش احساس می کردم. او می گوید: “چرا من و دوستانم به دلیل اتفاقی که یک شبه رخ می دهد ، مجبور به پیر شدن می شویم؟”

فارلی می گوید بدتر این است که وقتی بالاخره راهی داروخانه می شوید تا چند عینک مطالعه انتخاب کنید ، تنها چیزی که پیدا می کنید جفت های پلاستیکی بد و بدی هستند که هم ارزان به نظر می رسند و هم احساس می کنند.

او می افزاید: “این حتی بیشتر روحیه آور است.”

دوربین دیجیتال OLYMPUS

بنابراین فارلی با لی زارو ، رئیس محصول سابق واربی ​​پارکر و جفت عینک ، همکاری کرد تا خط جدیدی از عینک های مد روز را طراحی کند.

زارو ، که در منطقه LA مستقر است ، بلافاصله این فرصت را دید.

وی گفت: “عینک های خواندن داروخانه ها معمولاً بی کیفیت هستند و می توانند احساس کنند که با توجه به والدین ما طراحی شده اند و نیاز مبرم به گزینه های پیچیده عینک را برطرف می کند.” وقتی جنیفر به من نزدیک شد تا در طراحی اولین خط عینک خود کمک کند ، می دانستم که این ایده درخشانی است. “

عینک Cheeterz Club برای متمایز شدن از خوانندگان درجه یک ، 100٪ استات ساخته شده و دارای لولا فنری و فولاد ضد زنگ است. در عین حال ، لنزها وضوح بیشتری نسبت به آنچه در عینک های مطالعه وجود دارد ارائه می دهند.

اعتبار تصویر: باشگاه چیترز

به طور معمول ، مواد لنزهای پلاستیکی چشمی دارای مقدار Abbe – اندازه گیری میزان پراکندگی یا جدا شدن نور – بین 30 تا 58 است. تعداد بیشتر عملکرد نوری بهتری را ارائه می دهد. شیشه تاج می تواند دارای ارزش Abbe تا 59 باشد ، اما خواننده های پلی کربنات (مانند خوانندگان واربی ​​پارکر ، Farrelly notes) دارای ارزش Abbe 30 هستند. لنزهای Cheeterz Club ، که لنزهای CR-39 هستند ، 58 هستند. هنگام استفاده از عینک در کنار خوانندگان داروخانه ، می توانید تفاوت را تشخیص دهید.

لنزهای Cheeterz همچنین 100٪ محافظت در برابر UVA/UVB را ارائه می دهند و دافع روغن و آب هستند. آنها را می توان به صورت اختیاری در یکی از هشت رنگ مد ، از صورتی تا آبی یا در دو سایه خورشید خریداری کرد. مصرف کنندگان همچنین می توانند پوشش آبی نور را برای کمک به خستگی چشم ناشی از صفحه نمایش اضافه کنند یا می توانند لنزهای Progressive را انتخاب کنند که دید از راه دور را با یک لنز مطالعه ترکیب می کند.

رنگ ها 10 دلار اضافی ، حفاظت از نور آبی 25 دلار و عدسی های Progressive 40.99 دلار – کمتر از نرخ بازار است.

در آغاز راه اندازی ، Cheeterz Club 14 سبک مختلف از سنتی تا مدرن تر را ارائه می دهد که از 28.99 دلار شروع می شود.

فارلی می گوید یافتن قیمت مناسب بسیار مهم بود ، زیرا برخلاف عینک معمولی ، مصرف کنندگان اغلب چندین جفت خوان برای خرید در خانه یا ماشین می خرند ، در کیف و کیف بسته بندی می کنند و غیره.

او می گوید: “اگر چیزی را خرج کنم که 100 دلار برای من هزینه دارد ، واقعاً از این موضوع ناراحت می شوم.” اما با قیمت کمتر از 30 دلار در داروخانه ، می توانم آنها را در انواع رنگ ها و رنگ های مختلف تهیه کنم. “

از نظر فارلی ، موفقیت این استارتاپ فراتر از انتخاب عینک خواندن با کیفیت بالاتر به بازار است. همچنین در مورد خدمت به جمعیتی است که اغلب نادیده گرفته می شود.

“بنیانگذاران در چهل سالگی نمایندگی دریافت نمی کنند و مایه تاسف است. و همچنین افرادی در چهل و پنجاه سالگی هستند که درآمد قابل دسترسی دارند و به دنبال چیزهای زیبا هستند. او می گوید که آنها پول زیادی برای کرم صورت و بوتاکس خرج می کنند ، اما بعد مجبور می شوید این عینک واقعاً زشت را روی صورت خود بگذارید که باعث می شود احساس بدی نسبت به خودتان داشته باشید. “

در حالی که Cheeterz Club امروز به طور مستقیم به مصرف کننده می فروشد ، این شرکت با پزشکان چشم ، بوتیک ها و دیگران که ممکن است در نهایت برای آنها فروخته شود ، بیشتر به عنوان یک مدل B2B صحبت می کند. همچنین در حال آزمایش فروش در آمازون با یک جفت عینک Blue Light است.

باشگاه Cheeterz قصد دارد بحث جمع آوری کمک های مالی با سرمایه گذاران دیر را در اواخر پاییز آغاز کند.