بانکهای Insurtech یکشنبه مستقر در بانکوک 45 میلیون دلار سری B از سرمایه گذاران مانند Tencent-TechCrunch

یکشنبه ، یک استارتاپ insurtech مستقر در بانکوک ، اعلام کرد که 45 میلیون دلار برای سری B. جمع آوری کرده است. سرمایه گذاران شامل Tencent ، SCB 10X ، Vertex Growth ، Vertex Ventures Southeast Asia & India ، Quona Capital ، Aflac Ventures و Z Venture Capital هستند. این شرکت می گوید این دور بیش از حد مشترک بود و رشد درآمد خود را در سال 2020 دو برابر کرد.

یکشنبه که در سال 2017 تأسیس شد ، خود را یک بیمه کامل “توصیف می کند” ، به این معنی که همه چیز را از پذیره نویسی گرفته تا توزیع خط مشی های خود انجام می دهد. محصولات آن در حال حاضر شامل بیمه نامه های اتومبیل و مسافرتی است که می توان به صورت آنلاین خریداری کرد و یکشنبه سلامت برای تجارت ، یک برنامه پوشش مراقبت های بهداشتی برای کارفرمایان. یکشنبه همچنین برنامه های تلفن هوشمند مبتنی بر اشتراک را از طریق شرکای خود ارائه می دهد.

این شرکت از هوش مصنوعی و فناوری مبتنی بر یادگیری ماشینی استفاده می کند و بیمه خدمات موتور و مزایای سلامتی کارکنان خود را تحت پوشش قرار می دهد و می گوید مدل های داده آن همچنین به آن اجازه می دهد تا قیمت ها را خودکار کرده و فرایند پذیره نویسی خود را برای خطرات پیچیده افزایش دهد. ساندی می گوید در حال حاضر به 1.6 میلیون مشتری خدمات می دهد.

بودجه جدید برای توسعه در اندونزی و توسعه کانالهای توزیع جدید ، از جمله نمایندگان بیمه و شرکتهای کوچک و متوسط ​​مورد استفاده قرار می گیرد.

نفوذ بیمه هنوز در بسیاری از بازارهای جنوب شرقی آسیا ، از جمله اندونزی ، نسبتاً پایین است ، اما این صنعت به دلیل افزایش آگاهی مصرف کننده ، طرفدار زیادی پیدا کرده است. همه گیری COVID-19 همچنین علاقه ای به برنامه ریزی مالی ، از جمله سرمایه گذاری و بیمه ، به ویژه پوشش بهداشتی ، داشت.

از دیگر استارتاپ های insurtech در اندونزی که اخیراً کمک مالی خود را جمع آوری کرده اند ، می توان به Lifepal ، PasarPolis ، Qoala و Fuse اشاره کرد.

در بیانیه ای ، سندی کو ، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی یکشنبه ، گفت: “آگاهی از بیمه سلامت همچنان افزایش می یابد و ما معتقدیم که مشتریان بیشتری برای خرید آنلاین بیمه باز خواهند بود. ما قصد داریم معماری پلتفرم خود را برای ارائه بیمه خرده فروشی به اعضا و شرکای بهداشتی خود گسترش دهیم ، در حالی که به افزایش سبد سهام خود در تایلند و اندونزی ادامه می دهیم. “