بانک مس به دلیل سرخوردگی بانک های دیجیتال برای مشتریان نوجوان ، 9 میلیون دلار بودجه به آن اضافه می کند – TechCrunch

بانکداری مس، یک سرویس بانکداری دیجیتالی با هدف نوجوانان ، امروز اعلام کرد که در مجموع 13.3 میلیون دلار بودجه تأمین کرده است.

PSL Ventures، بازوی از آزمایشگاه های میدان پایونیر، رهبری a افزایش 4.3 میلیون دلار برای مس مستقر در سیاتل در سال گذشته و 9 میلیون دلار دیگر در سال جاری. سرمایه گذاران دیگر در استارتاپ fintech شامل Clocktower Ventures ، Index Ventures Scout Fund ، Launchpad Capital ، Financial Venture Studio ، Maven Ventures ، Fiat Ventures و Arnold Ventures هستند.

مدیر عامل و م coسس بانکداری مس ادی بهرینگر معتقد است این استارتاپ چند مزیت رقابتی دارد.

برای یکی ، بهرینگر و مدیر مالی استفان برگلوند قبلاً Snap را تاسیس کرد! Raise ، یک پلتفرم سرمایه گذاری جمعی برای جوانان است که بیش از 90 میلیون دلار سرمایه گذاری سرمایه گذاری کرده است. ویژگی جفت Snap! موفقیت را در سطح عمیق روابط عمومی در دبیرستان ها افزایش دهید. آنها از این مدل برای تقویت رشد مس تقلید می کنند.

بهرینگر به TechCrunch گفت: “ما با میلیون ها نوجوان و والدین در شرکت قبلی خود کار کردیم.” “این دفترچه بازی یکی از دلایلی است که ما به سرعت شاهد چنین رشد بزرگی بوده ایم. ما قبلاً این مسیر را طی کرده ایم – در سطح جامعه همکاری می کنیم. این چیزی است که امروزه معمولاً در مدلهای فناوری نادیده گرفته می شود. “

همچنین ، بانکداری مس آموزش مالی را در ارائه خود قرار داده است تا نوجوانان نه تنها بتوانند پول خرج کنند ، بلکه آن را بهتر مدیریت کنند. به عنوان مثال ، نکات مالی که در برنامه تعبیه شده است به منظور کمک به نوجوانان است که “درس های ضروری پول مورد نیاز خود را در طول زندگی یاد بگیرند.”

بهرینگر افزود: “یکی از مثالهای خوب آن این است که نوجوانان این توانایی را دارند که مس را به آنچه می خواهند بگویند ، که ما آن را به اهداف پس انداز تبدیل می کنیم که واقعاً به آنها آموزش می دهد.”

تا کنون ، به نظر می رسد استراتژی مس کار می کند. این استارتاپ دو ساله در اوایل سال جاری راه اندازی شد و امروزه بیش از 350،000 کاربر در پلت فرم خود دارد. بهرینگر گفت ، مس از زمان راه اندازی تا کنون حدود 70 درصد رشد ماهانه داشته است و حدود 70 درصد از کاربران از طریق “دهان به دهان ارگانیک” به این پلتفرم کشانده می شوند. به طور متوسط ​​مشتری مس 15 سال دارد و به گفته این شرکت ، دوست دیگری را شامل می شود ، خواهر و برادرهای خود را شامل نمی شود.

در تقلید از Snap! مدل رایز ، بانکداری مس نیز متکی به شبکه ای از سفیران جوان است که این پلتفرم را از طریق مدارس ، باشگاه ها و تیم های ورزشی تبلیغ می کنند. بهرینگر می افزاید ، نتیجه این امر ، هزینه های کمتری برای مشتریان نوجوان آن است. و برای مس ، این رویکرد منجر به هزینه های جذب مشتری شده است که به گفته آن بسیار کمتر از هزینه های بانک های سنتی است.

“ما متوجه شدیم ، هنگام رشد Snap! افزایش دهید ، این کار بسیار کمی برای آماده سازی این نسل برای موفقیت مالی انجام شده است. “بهرینگر به TechCrunch گفت. “یکی از اولین چیزهایی که ما متوجه شدیم این است که بانک ها برای بانکداری قبل از 18 سال ، حد بسیار پایین را تعیین کرده اند.”

بانکداری مسی یک حساب بانکی دیجیتال با پشتیبانی FDIC ارائه می دهد که به 50،000 دستگاه خودپرداز متصل است. نوجوانان همچنین یک کارت بدهی مس شخصی ، پرداخت های P2P ، سپرده مستقیم و گزینه های پس انداز خودکار دریافت می کنند. والدین باید نوجوانان خود را برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند و می توانند حسابهای بانکی سنتی آنها را پیوند دهید به کارتهای بانکی مس برای ارائه کمک هزینه خودکار “حقوق نوجوانان”. آنها همچنین هشدارها و کنترل های هوشمند در مورد رفتار خرج دریافت می کنند.

بانکداری مس

اعتبار تصویر: بانکداری مس

مس برای والدین جدا شده که در خانواده های مختلف زندگی می کنند ، عملکرد والدین مشترک را ارائه می دهد.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود بیشتر برای ادامه توسعه پلتفرم و محصولات بانکی خود و همچنین تمرکز بر استراتژی رفتن به بازار استفاده کند. همچنین ، به طور طبیعی ، در چندین بخش استخدام می شود – از جمله مهندسی ، انطباق ، بازاریابی ، فروش و عملیات. مس در حال حاضر حدود 25 کارمند دارد.

Geoff Entress ، مدیر عامل و بنیانگذار سرمایه گذار اصلی PSL Ventures ، گفت تجربیات گسترده تیم مدیریت مس در حال رشد شرکت های در مراحل اولیه واقعاً در معیارهای خود نشان می دهد.

او از طریق ایمیل نوشت: “تصویب آنها ، تبدیل به حسابهای تأمین شده و معیارهای توصیه بیشتر معیارهای DTC را که در آنجا مشاهده می کنید غلبه می کند ، که نشان دهنده طنین باور نکردنی Copper با مشتریان است.” “به عنوان یک سرمایه گذار ، اینها نشانه هایی هستند که می خواهید ببینید. ما معتقدیم که بانکداری مس در موقعیتی ایده آل قرار دارد تا بتواند نسل بعدی آمریکایی ها را در مسیر سلامت مالی بهتر قرار دهد. “

بن ساویج ، شریک Clocktower Ventures ، معتقد است که بازار نوجوانان برای بانک های نوپا بسیار جذاب است ، اما “نوجوانان نمی خواهند که والدین آنها را به آنها تحمیل کنند.

او در بیانیه ای نوشت: “مس دارای مارک ، محصول و مدل بازار است تا این خلا را پر کند.”

مس تأکید می کند که یک بانک دیجیتال است. Evolve Bank & Trust خدمات بانکی خود را ارائه می دهد.

در حالی که تمرکز این استارتاپ روی نوجوانان است ، هر فردی بالای شش سال می تواند در صورت داشتن تلفن حساب کاربری دریافت کند.

چشم انداز خدمات بانکی با هدف جوانان به طور فزاینده ای شلوغ شده است. در آوریل ، Step – که بر نوجوانان نیز متمرکز است – بسته شد دور سرمایه 100 میلیون دلاری سری C و Greenlight ، یک شرکت فین تک است که والدین خود را در حساب های بانکی دوستدار بچه ها قرار می دهد ، 260 میلیون دلار جمع آوری کرد در دور سرمایه گذاری سری D که ارزش آن تقریباً دو برابر شد و به 2.3 میلیارد دلار رسید.