بانک Challenger Bunq IBAN های اسپانیایی را راه اندازی می کند – TechCrunch

بانک چالش Bunq مستقر در آمستردام خدمات خود را با تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید به روز می کند. علاوه بر شماره حساب های بانکی هلندی ، آلمانی و فرانسوی ، کاربران فعلی و جدید اسپانیا می توانند IBAN اسپانیایی دریافت کنند.

IBAN های اروپایی قرار است در سراسر اروپا کار کنند. کارفرما یا ارائه دهنده اینترنت شما نمی تواند شما را مجبور به دریافت IBAN محلی کند. و با این حال ، به ندرت چنین است. وقتی به یک کشور اروپایی دیگر نقل مکان می کنید ، اولین کاری که می کنید این است که یک حساب بانکی محلی باز کنید.

در حالی که شرکت های فن آوری اروپایی برای ایجاد یک لابی با نام “پذیرش IBAN من” با یکدیگر همکاری کرده اند ، برخی از بانک های چالش برانگیز ، مانند Bunq ، توانایی دریافت شماره حساب های بانکی محلی را به عنوان یک واسطه اضافه می کنند. کاربران Bunq همچنین می توانند IBAN های چندین کشور اروپایی را با حساب خود مرتبط کنند. هر بار که یک IBAN محلی جدید اضافه می کنید ، باید یکبار هزینه 9.99 یورو بپردازید.

Bunq همچنین از Revolut ، Wise ، Vivid Money و دیگران الهام می گیرد زیرا به زودی قادر به دریافت ، تبدیل و نگهداری سایر ارزها خواهید بود. به عنوان مثال ، اگر برای کارآموزی به کشوری غیر از یورو می روید ، می توانید حقوق خود را در حساب Bunq خود دریافت کنید. Bunq با حساب های USD شروع به کار کرده است و قصد دارد ارزهای بیشتری را در راه اضافه کند.

از دیگر ویژگی های جدید می توان به قابلیت دریافت یادآوری یک روز قبل از انجام بدهی مستقیم ، نمای اشتراک اشاره کرد که به شما امکان می دهد اشتراک های فعلی را مشاهده کرده و در صورت انقضای آنها ، ویژگی جستجوی پیشرفته و قابلیت پذیرش خودکار بدهی مستقیم و درخواست های پرداخت را مشاهده کنید. از دوستان خود – قبل از فعال کردن آن ویژگی ، مطمئن شوید که محدودیت تعیین کرده اید.

بانک اخیراً اعلام کرده که قصد دارد 228 میلیون دلار (193 میلیون یورو) با ارزش 1.9 میلیارد دلار (1.6 میلیارد یورو) جمع آوری کند. دور سرمایه گذاری هنوز توسط تنظیم کننده بانکی هلند تأیید نشده است. Bunq در حال حاضر در 29 بازار اروپایی فعالیت می کند و بیش از یک میلیارد دلار سپرده کاربران دارد.