با افزایش تقاضای 5G ، Sitenna به تلکس کمک می کند تا مکان های برج سلولی را سریعتر پیدا کند – TechCrunch

توسعه شبکه های 5G با سرعت زیاد در سراسر جهان توسعه یافته ادامه دارد. با این حال ، یکی از بزرگترین چالش ها با بستن شکاف در نقشه های پوشش ، محدودیت در انتقال 5G است. به دلیل طیفی که فناوری 5G در مقایسه با 4G استفاده می کند ، اپراتورهای مخابراتی باید چندین بار برج نصب کنند تا پهنای باند تبلیغاتی با همان سیگنال با کیفیتی که کاربران انتظار دارند ارائه شود.

هر چند نصب برج های سلولی یک پیشنهاد دلهره آور است. یک اپراتور باید دقیقاً مکان مناسب را از نظر دید کاربران پیدا کند ، سپس مطمئن شود که این مکان دارای قدرت و دسترسی به اینترنت است و سپس با صاحب ملک قرارداد امضا کند تا برج را به مدت یک دهه یا بیشتر نگه دارد. حالا ده ها هزار بار (و شاید حتی بیشتر) این کار را تکرار کنید.

Sitenna ، که هفته آینده به عنوان بخشی از روز نمایشی Y Combinator در تابستان 2021 آغاز به کار می کند ، می خواهد روند انتخاب سایت های برج و تأمین قراردادها را به طور اساسی تسریع کند ، و یک بازار برای صاحبخانه ها ، اپراتورهای برج و تلفن ها ایجاد کند.

برج نشینی و دسترسی به قطب ها در برخی موارد به عنوان اولویت های زیرساختی ملی مطرح شده است. در ایالات متحده ، چالش های مربوط به نصب برج های جدید – و برج های جدید – در اولویت اول FCC در دولت ترامپ قرار گرفت ، که برنامه 5G FAST را برای کاهش مقررات مربوط به نصب برج راه اندازی کرد.

بنیانگذاران Sitenna ، Daniel Campion و Brian Sexton با چنین برنامه هایی فرصتی را برای کمک به جنبش مشاهده کردند. طی یک سال گذشته ، آنها اساساً یک بازار ایجاد کرده اند که از یک سو به صاحبان املاک کمک می کند تا دریابند آیا دارایی ای دارند که برای استفاده از مخابرات ارزش تحقیق دارد یا خیر ، و از سوی دیگر ، به اپراتورهای برج کمک می کند تا معاملات خود را انتخاب و امضا کنند. نصب و راه اندازی.

بنیانگذار و مدیر عامل Sitenna Daniel Campion. اعتبار تصویر: Sitenna

کامپیون گفت ، این شرکت در ماه ژوئن در انگلستان راه اندازی شد و “به طرز چشمگیری” مورد توجه قرار گرفت و خاطرنشان کرد که 65000 دارایی املاک و تقریبا 15 درصد از برج های بریتانیا در حال حاضر روی سکوی خود قرار دارند. این شرکت دو خلبان را با Vodafone و ارائه دهنده برج آن Cornerstone راه اندازی کرده است. وی گفت که این شرکت قصد دارد در سه ماهه اول سال آینده وارد بازار ایالات متحده شود.

در حالی که این شرکت با یک بازار شروع به کار می کند ، مانند بسیاری از استارتاپ های امروزی ، این بازار را نیز با ابزارهای B2B SaaS تقویت می کند. در مورد خود ، این بدان معناست که ابزارهایی برای تلکوس برای مدیریت فرایند سوار شدن در مکان جدید برج و سپس مدیریت دارایی است. کامپیون می گوید: “هنگامی که آنها سایت را پیدا کردند ، ایمیل های پینگ پنگ را پیش و عقب می کنند.” “بنابراین ما برخی از ابزارها را برای کمک به آنها در گردش کار خود ساخته ایم.”

سکوی Sitenna به صاحبخانه ها و اپراتورهای برج اجازه می دهد تا مکان های برج را بازرسی و معامله کنند. اعتبار تصویر: Sitenna

در حالی که قطعاً موج بزرگی از تاسیسات برج در حال حاضر با انتقال به شبکه بی سیم 5G در حال انجام است ، این موج به این معنی نیست که نصب برج در چند سال ناگهان خشک می شود. کمپین خاطرنشان می کند که به دلیل همه چیز از تغییر الگوهای استفاده و بازسازی ساختمان گرفته تا جایگزینی سخت افزاری استاندارد ، “به روز رسانی مداوم 15-20 on در طرف حامل” وجود دارد.

و البته ، همیشه 6G وجود دارد ، که اگرچه امروزه کاملاً بی شکل است ، اما چیزی واقعی است که من برای کنفرانس ها از آن دعوت می کنم. نسل بعدی بی سیم همیشه وجود خواهد داشت و Sitenna می خواهد به مرکز مدیریت این زیرساخت ها تبدیل شود.