با اپلیکیشن Reverse Meme Search Antimatter – TechCrunch، بازی میم خود را تقویت کنید

می خواهم یا نه ، میم ها بخشی از نحوه ارتباط ما هستند – ما حتی در تیترهای خود به الگوهای رفتاری اشاره می کنیم. اما تکرار بر روی میم‌های موجود می‌تواند یک تجربه کاربری بی‌هوده باشدبه ابتدا باید یک الگوی میم پیدا کنید ، سپس باید نحوه افزودن متن را بیابید ، حتی اگر این بدان معناست که داستان اینستاگرام با مهندسی معکوس به یک نرم افزار ویرایش عکس تبدیل می شود.

اما به جای پیمایش در تصاویر Google ، به دنبال یک قالب تمیز از آخرین الگوهای رفتاری ، برنامه Antimatter’s Reverse Meme Search ، که امروز برای وب و iOS منتشر شده است ، برای شما کار می کند. فقط یک الگوی رفتاری را بارگذاری کنید ، و برنامه یک صفحه خالی به شما باز می گرداند. حتی می توانید یک عکس را در برنامه هایی مانند Reddit و Twitter به مدت طولانی نگه دارید و هنگامی که iOS از شما می خواهد محل اشتراک گذاری تصویر را انتخاب کنید ، می توانید روی نماد برنامه معکوس کلیک کنید. پس از شناسایی الگو، می توانید از ویرایشگر عکس داخلی برنامه برای افزودن متن به میم و انتخاب فونت، رنگ، اندازه و مکان متن استفاده کنید. شما نمی توانید از طنزهای کمیک در برنامه استفاده کنید ، که احساس می شود حذف عمدی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=etCL7CXlbQo

TechCrunch قابلیت های برنامه را آزمایش کرد-یک الگوی رفتاری اشاره کننده مرد عنکبوتی به اندازه کافی آسان بود تا مهندس را معکوس کند ، اما ما به سرعت Reverse Meme Search را با یک الگوی رفتاری سرخ شده Owen Wilson متوقف کردیم. “، اما نه لزوما خود یک الگو). اما، نگران نباشید، این برنامه با یک دربان Meme رایگان ارائه می شود. کمتر از یک ساعت پس از ارسال درخواست ما ، ایمیلی با موضوع “ما الگوی شما را پیدا کردیم: Owen Wilson Deep Fried Meme” پیدا کردیم.

صادقانه بگویم ، حتی ما که مدرک هنرهای زیبا در دانشگاه گرفتیم و هنوز اشتراک Adobe دانشگاه را به امانت گرفته ایم (به آنها نگویید!) احتمالاً نتوانستیم متن و ایموجی های یک الگوی رفتاری سرخ شده را در فتوشاپ (یا ، ما فقط کارهای دیگری برای انجام دادن داریم). بنابراین، این در واقع یک سرویس مفید است، حتی اگر همانطور که ایمیل می‌گوید «مم دربان» فقط «یک انسان با 16 گیگابایت رم و دو پورت USB-C» باشد.

ایمیلی از ضد ماده با الگوی رفتاری که الگو را با موفقیت برای آن بازگردانده اند

اعتبار تصویر: ضد ماده ، اسکرین شات توسط TechCrunch

جاناتان لیبوف ، بنیانگذار Antimatter ، نحوه عملکرد این برنامه را به ما نمی گوید – آیا اساساً این یک جستجوی عکس معکوس است ، جایی که برنامه باید برای ارسال الگوی موردنظر شما به دنبال چه میمی باشد؟ یا برنامه از جادوگری فناوری برای پاک کردن خودکار متن از تصویر استفاده می کند؟ این احتمالاً یک جستجوی عکس معکوس است ، زیرا ما برنامه را با اوون ویلسون سرخ کرده خراب کردیم ، اما در حال حاضر ، هرکسی که سعی می کند خود الگوی رفتاری سرخ شده Owen Wilson بسازد ، نیازی به استفاده از دربان ندارد. در سیستم آنها من حتی کار آنها را بررسی کردم ، یک نسخه از تصویر را با متن اضافه بارگذاری کردم.

الگوی رفتاری سرخ شده اوون ویلسون با متن اضافه شده در بالا که می گوید این یک آزمایش است متاسفم

اعتبار تصویر: TechCrunch

“ما این برنامه را به عنوان Intrapaper و Pinterest به علاوه Figma تصور می کنیم. لیبوف به TechCrunch گفت: دو ویژگی کلیدی عبارتند از A، جمع‌آوری تصاویر (در نهایت بیشتر از الگوهای میم – هر تصویری که به نظر شما مفید و معنادار باشد) که شما B، در کتابخانه خود ذخیره می‌کنید. “Antimatter در واقع یک شرکت یادگیری و آموزش P2P است و Reverse Meme Search بخشی از تجربه ایجاد است که ما فقط می خواستیم جهان دیرتر از آن داشته باشد.” Antimatter در وب‌سایت خود می‌گوید که «از بسیاری از جوامع میم یادگیری عالی در اینترنت الهام گرفته شده است».

مطمئناً، این مهم ترین مسئله در جهان نیست که فناوری باید آن را حل کند (منظورم این است که اگر بتوانید ده ها آزمایش خون پیشگیرانه را فقط بر روی یک قطره خون انجام دهید، چه می شود؟?). اما واضح است که میم ها قدرت دنیای واقعی دارند، بنابراین جستجوی معکوس را انجام دهید.