با خواندن هوش مصنوعی 10 میلیون دلار افزایش می یابد ، داشبورد جلسات مجازی ایجاد می شود تا وقتی بیش از حد صحبت می کنید به شما نشان دهد – TechCrunch

جلسات می توانند یکی از دو راه را داشته باشند … یا مiveثر باشد ، یا بی اثر باشد. Read AI می خواهد همه شرکت کنندگان در جلسه مشارکت داشته باشند و احساس بهره وری کنند ، و یک داشبورد مشترک در زمان واقعی ایجاد کرده است تا به شرکت کنندگان در جلسات هشدار دهد که همه چیز خوب پیش می رود یا نه.

این شرکت مستقر در سیاتل چهارشنبه با اولین تامین مالی خود ، 10 میلیون دلار ، توسط گروه Madrona Venture Group ، از حالت مخفی کاری خارج شد و PSL Ventures و گروهی از سرمایه گذاران فرشته ، از جمله دیوید یورگ ، عضو سابق هیئت مدیره Placed ، مدیرعامل Verishop Imran به آن پیوستند. خان ، مدیرعامل AI2 ، اورن اتزیونی ، بیل ریشتر ، مدیرعامل Qumulo ، شین آتچیسون ، مدیرعامل وندرمن ، برایان ما بنیانگذار Divvy ، معاون تولید Snapchat پیتر سلیس و مهندس Snapchat مهندس نیما خواجه نوری.

Read در ماه مه توسط تیمی که یکدیگر را در 20 سال گذشته می شناسند تاسیس شد: مدیرعامل دیوید شیم ، مدیرعامل سابق Foursquare ، معاون مهندسی راب ویلیامز و معاون رئیس اطلاعات داده الیوت والدرون. این سه نفر قبلاً در استارتاپ تجزیه و تحلیل مکان Placed با هم کار می کردند ، جایی که شیم مدیر عامل آن بود. این شرکت در سال 2017 توسط Snapchat خریداری شد و در سال 2019 به Foursquare راه یافت.

داشبورد را بخوانید

اولین محصول این شرکت ، Read Dashboard ، داشبوردی برای جلسات مجازی است که از هوش مصنوعی ، بینایی رایانه ای و پردازش زبان طبیعی برای اندازه گیری میزان تعامل ، عملکرد و احساسات بین شرکت کنندگان استفاده می کند.

شیم به TechCrunch گفت: “داشبورد بخوانید مانند” برای جلسات Waze است. ” “ما می خواهیم همکاری را آسان تر کنیم ، بنابراین به شما تجزیه و تحلیل می کند که چگونه جلسه پیش می رود.”

به جای بررسی هر جعبه ویدئویی دو اینچی برای خواندن احساسات شرکت کننده ، Read نمودارها و مترهای واقعی را ارائه می دهد که نشان می دهد آیا یک یا چند نفر بر مکالمه تسلط دارند ، اگر افراد خسته به نظر می رسند ، توجه نمی کنند یا افراد خوشحال یا ناراحت به نظر می رسند. در مورد آنچه گفته می شود به عنوان مثال ، در یک تماس فروش ، Read می تواند نشان دهد که آیا آنچه گفته می شود به سرعت منفی است ، بنابراین شما می توانید صحبت را متوقف کنید یا روی موضوعی دیگر تمرکز کنید.

در حال حاضر ، داشبورد به صورت یک سرویس رایگان در زوم از طریق ادغام تقویم Google در دسترس است. هنگامی که فعال شد به شرکت کنندگان اطلاع می دهد و همچنین می تواند حذف شود. وی افزود که با استفاده از موارد مختلف استفاده ، ویژگی های اضافی اضافه می شود که می توان با پرداخت هزینه به آنها دسترسی داشت.

به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، مت مک آیلواین ، مدیرعامل گروه Madrona Venture Group ، به هیئت مدیره Read می پیوندد.

مک ایل واین همچنین با Shim هنگامی که هر دو در Farecast ، که توسط مایکروسافت در سال 2008 خریداری شده بود ، همکاری کرد. آنها در تماس بودند و مک آیلواین نیز سرمایه گذار اصلی در Placed بود.

او شیم را فردی می داند که “به دنبال شفافیت و ایجاد محصولاتی است که برای همه رای دهندگان ارزشمند است”. مک آیلواین با Placed and Foursquare گفت که می تواند ببیند که Shim “بسیار تشنه تأثیرگذاری و ایجاد تغییر در جهان” است.

او در حال حاضر با رئال می گوید تیم هم بنیانگذار مهارت های مکمل دارد و چیزی را ایجاد می کند که اکنون در حال فعالیت شرکت ها در دنیای اول دیجیتالی است که در آن مهم است بدانیم آیا کسی به اندازه کافی مشغول نیست و بیش از حد صحبت می کند. یا کافی نیست ، وی افزود.

در همین حال ، رید تصمیم گرفت به دنبال چند منبع مالی باشد: یکی ، بازار جهانی ویدئو کنفرانس بزرگ است – 4.2 میلیارد دلار در سال 2020 ارزش گذاری شده است – و دو ، این شرکت شاهد پذیرش گسترده ای است. همچنین موارد استفاده اضافی مانند استندآپهای هفتگی را مشاهده می کنید که در آن خواندن خوب برای مردم دشوار بود زیرا تعداد زیادی از آنها در ویدیو وجود دارد.

وی افزود: “ما می توانستیم در چند سال آهسته تر پیش برویم و بسازیم ، اما در حال حاضر می توانیم نیاز را ببینیم.” نیمی از جلسات غیرمولد تلقی می شود. ما قبلاً 30 یا 60 دقیقه در جلسات می گذراندیم ، و اکنون ساعاتی در روز در کنفرانس های مجازی است. “

در کمتر از پنج ماه ، Read به 15 کارمند افزایش یافت ، چیزی که شیم می گوید تجربه ای متفاوت در Placed بود ، جایی که 15 ماه طول کشید تا به یک نقطه عطف برسد.

بودجه جدید به منظور افزودن تعداد بیشتری کارمند اختصاص می یابد. این شرکت همچنین در آینده پلتفرم هایی مانند WebEx ، Teams و Google Meet اضافه می کند. شیم گفت ، همچنین در نهایت ادغام با سایر مناطق دنیای دیجیتال ، از جمله فیس بوک و اپلیکیشن شیشه ای را فراهم می کند.

وی افزود: “یک فرصت بزرگ برای کسی وجود دارد که نکات را دریافت کند.” “هرچه بیشتر بتوانیم توانایی کمک به افراد با نشانه های اجتماعی را تسهیل کنیم ، تعاملات بهتر خواهد بود.”