با شرکای تجاری خود “بحث حریم خصوصی” داشته باشید – TechCrunch

به عنوان والدین از نوجوانان ، من عادت دارم که در مورد موضوعاتی پیچیده اما مهم ، مکالمات سخت ، گاهی حتی ناخوشایند داشته باشم. وقتی می گویم این نوع مکالمات هرگز آسان تر نمی شود ، اکثر والدین با من موافق خواهند بود ، اما با گذشت زمان ، شما تمایل دارید نقشه راه نحوه برخورد با موضوع ، نحوه اطمینان از روشنفکر بودن و نحوه پاسخگویی سخت را تهیه کنید. سوالات

و مانند بسیاری از والدین ، ​​من به سرعت متوجه شدم که فرزندانم به همان اندازه که من می توانم به آنها بیاموزم ، باید به من بیاموزند. آموخته ام که مکالمات سخت باعث ایجاد اعتماد می شود.

من این درس درباره گفتگوهای اعتمادسازی را در جنبه بسیار مهمی از نقش خود به عنوان مدیر ارشد حقوقی در Foursquare به کار برده ام: انجام “بحث حریم خصوصی”.

این بحث باید درک درستی از چگونگی تأثیرگذاری قوانین قانونی و نظارتی بر عرضه محصولات ، از جمله آنچه برای جلوگیری از این تغییر انجام می شود ، ارائه دهد.

“بحث حریم خصوصی” دقیقاً چیست؟

این مکالمه است که فراتر از خط مشی رازداری مکتوب و عمومی است و عمیقاً در رویکرد مشتری ، فروشنده ، تأمین کننده یا شریک به اخلاق فرو می رود. این گفتگو به دنبال انتقال و همسویی انتظاراتی است که دو شرکت باید در ابتدای تعامل جدید داشته باشند.

RFI ها ممکن است سوالات زیادی در مورد رعایت حریم خصوصی ، امنیت اطلاعات و اخلاق داده ها بپرسند. اما این مسأله برای درخواست از شریک احتمالی شما برای جستجوی Zoom مناسب نیست تا بتواند رویکرد وسیع تر خود را راهنمایی کند. مگر اینکه شما آن را از نزدیک بشنوید ، تشخیص اینکه آیا شریکی به طور استراتژیک در مورد حریم خصوصی فکر می کند ، آیا واقعاً به اخلاق داده ها متعهد هستند و چگونه تطابق آنها در فرهنگ سازمان آنها تداعی می شود ، دشوار است.