با ما همراه باشید

اگر که هنوز در انتخاب آتلیه و عکاس شک دارید، حتما نمونه کارهایی آتلیه ای که سالن عقد به شما پیشنهاد می دهد را ببینید تا مطمئن شوید که سبک کار و کیفیت آن را دوست دارید یا خیر؟ اگر دوست دارید مراسم عقدتان شیک تر بوده و در پذیرایی تان کمی دست و دلبازتر باشید، گزینه فینگرفود را نیز می توانید در منو انتخاب کنید. در بعضی از سالن ها این بخش همراه با دیگر هزینه های سالن و یا آتلیه در نظر گرفته شده و در سالن های دیگر هزینه جداگانه ای برای آن از شما گرفته خواهد شد.

هزینه ای که برای موسیقی زنده پرداخت خواهید کرد، با توجه به نوع سازی که انتخاب می کنید متفاوت است. هزینه ای که برای سینی برکت در قیمت منو سالن های عقد لوکس شمال تهران در سال 1400 باید پرداخت کنید، 15 هزار تومان به ازای هر نفر است. سینی برکت لقمه های کوچک نان و پنیر و سبزی هستند که بعد از بله گفتن عروس خانم برای شگون و مبارکی بین مهمان ها پخش خواهد شد. سینی برکت نیز از جمله بخش های پذیرایی است که می توانید آن را در لیست قرار داده و یا حذف کنید.

بابت پذیرایی ساده و اولیه از مهمان ها و استفاده از خوراکی هایی که در بالا گفته شد، شما حداقل باید 200 هزار تومان به ازای هر نفر هزینه کنید. این شما هستید که انتخاب می کنید در مراسم عقدتان به مهمان ها شام بدهید یا خیر؟ در سالن های عقد شما می توانید از موسیقی سنتی، از پیانو، چنگ و دیگر سازهای مورد علاقه تان استفاده کنید. شما عزیزان امروز می توانید به صورت اینترنتی نیز سالن عقد مورد نظر خود را رزرو کنید، رزرو اینترنتی به شما کمک می کند هزینه های پرداختی خود را تخمین سالن عقد خرم اباد بزنید. بنابراین بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت منو سالن عقد، هنگام صحبت با مسئول سالن مورد نظرتان این مورد را نیز بپرسید.

دفتر عقد و ازدواج مهر افزا یکی از معروفترین دفاتر عقد محضری تهران در محدوده غرب تهران محسوب می شود. یکی از مزیت­های سالن عقد حلما ارائه موسیقی زنده است که باعث ایجاد فضای گرم و صمیمی در مراسمهای شما میشود، بر این اساس شما میتوانید با توجه به سلیقه از موسیقی زنده این مجموعه استفاده کنید و شب خاطرهانگیزی را برای خود بسازید. هنر نورپردازی در سالن کالسکه بسیار قوی است و به شما این امکان را میدهد که از ده رنگ مختلف برای نورپردازی سالن عقد استفاده کنید. به طور متوسط برای هر فرد هزینه فینگر فود چیزی حدود 50 هزار تومان خواهد بود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سالن عقد لیلی و مجنون قم لطفا از سایت ما دیدن کنید.