با هدف حفظ حریم خصوصی بیشتر در DeFi ، شبکه Sienna SiennaSwap – TechCrunch را راه اندازی می کند

اگر “DeFi” (تامین مالی غیر متمرکز) آینده ای داشته باشد ، ظهور پروژه های بلاک چین مالی با حریم خصوصی بسیار مهم خواهد بود. ما در زندگی مالی “عادی” خود انتظار حفظ حریم خصوصی را داریم ، بنابراین در دنیای بلاک چین و رمزنگاری ، هرچه که برخی ادعا کنند ، انتظار آن را داریم.
ما شاهد زمزمه هایی از آن بودیم که در ماه مه شروع شد ، زمانی که بلاکچین شبکه مخفی ، اولین پلتفرم قرارداد هوشمند برای حفظ حریم خصوصی ، سرمایه گذاری از Arrington Capital و Blocktower Capital را به خود جلب کرد. علاوه بر این ، زمانی آشکار شد که شرکت مالی غیر متمرکز Sienna Network 11.2 میلیون دلار از سرمایه گذاران نهادی و حامیان عمومی جمع آوری کرد.

تصادفی نبود که Sienna در شبکه مخفی فوق الذکر ساخته شده است. بنابراین امروز Sienna در حال راه اندازی “Automated Market Maker” SiennaSwap است که بر روی پلتفرم آن کار می کند. دارندگان توکن Sienna اکنون می توانند توکن ها را به معادل خصوصی خود تبدیل کرده و سپس آنها را عوض کرده یا در حوضچه های نقدینگی قرار دهند تا بازدهی کسب کنند.

این بدان معناست که کاربران می توانند از عدم حفظ حریم خصوصی در مبادلات که به دیگران اجازه می دهد ببینند کاربران در حال انجام چه کاری هستند و در مورد معاملات با “پیش فرض” آربیتراژ کنند جلوگیری کنند-ضعف اصلی معاملات Crypto امروزه.

Uniswap ، PancakseSwap و دیگر DEX ها در اکوسیستم رمزنگاری نیز در این فضای حفظ حریم خصوصی بازی می کنند. با این حال ، به گفته وی ، جایی که SiennaSwap متمایز می شود ، ویژگی های حفظ حریم خصوصی آن است ، که به ادعای خود ، مسئله پیش رو را برطرف می کند. Sienna همچنین بخشی از اکوسیستم Cøsmos است ، جایی که بسیاری از پروژه های جدید تقریباً هر روز در حال راه اندازی هستند و عرضه گسترده تر آن را بیشتر می کند.

راه اندازی SiennaSwap در پی فروش 11.2 میلیون دلاری توکن های سازمان به صورت خصوصی و عمومی در ماه مه بود ، زمانی که سازمان 10 میلیون دلار در فروش خصوصی از سرمایه گذاران مانند Magnus NGC ، Inclusion Capital ، Lotus Capital ، FBG ، Skyvision Capital و دیگران جمع آوری کرد.

شاید لازم به ذکر باشد که شبکه Sienna یک زنجیره بلوک اثبات سهام (PoS) دوستدار کربن است و به زنجیره های اثبات کار مانند بیت کوین به انرژی بسیار کمتری احتیاج دارد که از معدنچیان برای استفاده از قدرت زیاد استفاده می کند.

تور بایر ، بنیانگذار ، بنیاد مخفی گفت: “راه اندازی Sienna یک نقطه عطف عظیم برای اکوسیستم DeFi Secret و به طور کلی برای DeFi است. ارائه حریم خصوصی از طریق طراحی برای کاربران برای ایمن سازی و افزایش این بسترهای مالی جدید بسیار مهم است ، به این معنی که Sienna برای ایجاد انفجار جدیدی از رشد آماده است. “