بتا Grammarly SDK به توسعه دهندگان امکان می دهد ویرایش خودکار متن را در هر برنامه وب جاسازی کنند – TechCrunch

Grammarly ، ابزار ویرایش خودکار محبوب ، امروز انتشار Grammarly for Developers را اعلام کرد. این شرکت این تلاش را با SDK ویرایشگر متن (کیت توسعه نرم افزار) آغاز می کند ، که برنامه نویسان را قادر می سازد قابلیت ویرایش متن Grammarly را در هر برنامه وب جاسازی کنند.

راب برازیر ، سرپرست محصول و پلتفرم Grammarly ، می گوید که نسخه بتا این SDK به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به قدرت کامل ویرایش خودکار Grammarly با چند خط کد دسترسی داشته باشند. “به معنای واقعی کلمه فقط در چند خط HTML ، [developers] Brazier به من گفت که می توانند راهنمای Grammarly را به برنامه خود اضافه کنند و آنها تجربه های بومی Grammarly را در اختیار همه کاربران خود بدون نیاز به نصب یا ثبت نام Grammarly دریافت کنند.

در زیر کاپوت ، این توسعه دهندگان بدون نیاز به هیچ گونه درک یا تجربه هوش مصنوعی به فناوری بسیار پیچیده پردازش زبان طبیعی (NLP) دسترسی پیدا می کنند. در عوض ، توسعه دهندگان می توانند از کارهایی که Grammarly قبلاً انجام داده است ، استفاده کنند.

در حالی که کاربران برنامه مورد نیاز نیازی به مشتریان Grammarly ندارند (و این در واقع ایده است) ، اما اگر اتفاق بیفتد ، می توانند وارد حساب های Grammarly خود شوند و به همه قابلیت های همراه آن دسترسی پیدا کنند. “اگر کاربران آنها اشتراک Grammarly دارند ، آن کاربران می توانند حساب های Grammarly خود را به برنامه توسعه دهنده پیوند دهند. آنها می توانند با Grammarly وارد سیستم شده و ویژگی های اضافی اشتراک های خاص خود را باز کنند [directly] در آن برنامه ، “او گفت.

برازیر گفت که چون این نقطه شروع است ، شرکت می خواهد آن را اساسی نگه دارد ، در مورد نسخه بتا بازخورد دریافت کرده و سپس قابلیت های بیشتری را در آینده اضافه کند. “ما می خواستیم با ساده ترین روش ممکن برای دسترسی بیشترین تعداد کاربران به این قابلیت شروع کنیم. بنابراین به همین دلیل ما با یک محصول بسیار ساده شروع کردیم. من فکر می کنم با گذشت زمان تکامل می یابد و در پیچیدگی رشد می کند ، اما این فقط چند خط کد است و شما در حال کار هستید. “

این اولین ورود شرکت به فضای ابزار توسعه دهنده است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا به قابلیت های Grammarly دسترسی پیدا کرده و آن را در برنامه های خود جاسازی کنند. این برخلاف روشی نیست که Zoom در سال گذشته با استفاده از SDK برای استفاده از سرویس های ویدئویی انجام داد (هرچند Zoom در این سفر ابزار توسعه دهنده بسیار جلوتر است). با افزایش محبوبیت شرکت هایی مانند Grammarly و Zoom ، به نظر می رسد گام منطقی بعدی این است که نقاط قوت این پلت فرم ، در این مورد ویرایش متن ، نشان داده شود تا توسعه دهندگان از آن استفاده کنند. در واقع ، Salesforce اولین کسی بود که این ایده را در سال 2007 و با راه اندازی Force.com پیاده کرد.

این رویکرد همچنین به طور بالقوه منبع درآمد دیگری را برای Grammarly فراتر از نسخه های اشتراک محصول ارائه می دهد ، اگرچه Brazier می گوید هنوز برای گفتن این که چه شکلی است زود است. صرف نظر از این موضوع ، اعلامیه امروز تنها اولین گام در راهبرد وسیع تری است تا بخش های مختلف این پلت فرم را در معرض دید توسعه دهندگان قرار داده و آنها را قادر سازد تا از تمام کارهایی که مهندسان گرامرلی در این پلتفرم انجام داده اند ، استفاده کنند. توسعه دهندگان علاقه مند می توانند برای عضویت در برنامه بتا درخواست دهند.