بحران روزانه: از امروز، توییتر می‌گوید همه تبلیغ‌کنندگان باید حساب‌های تایید شده را دریافت کنند

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

سلام، TechCrunchers، جمعه مبارک. امیدوارم این زمان مورد علاقه شما باشد زیرا او آمد و من واقعاً از آوردن اخبار روز برای شما که توسط افراد افسانه ای نوشته شده است لذت می برم. اگر در TechCrunch Early Stage در بوستون بودید، ما اطمینان داریم که اوقات خوبی را سپری کرده اید. حاجی از اونجا برمیگرده پس امروز دوباره من هستم. بیایید حفاری کنیم – کریستین

TechCrunch برتر 3

استارتاپ ها و VC

  • تقلید از داده های واقعی: Betterdata مستقر در سنگاپور 1.55 میلیون دلار هزینه کرد تا با استفاده از داده های مصنوعی برای ایمن نگه داشتن داده های واقعی، رویکردی متفاوت به روش های اشتراک گذاری سنتی داده اتخاذ کند. کاترین گزارش ها.
  • رانندگی به سمت چیزی جدیدمی نویسد: Autotech Ventures با یک صندوق تحرک 230 میلیون دلاری وارد قلمرو جدیدی می شود که فین تک و اقتصاد دایره ای را به استراتژی سرمایه گذاری خود اضافه می کند. کرستن.
  • گرفتن غوطه ور شدن: Founders Pledge، یک ابتکار خیریه در لندن، یک بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر به نام Pledge Ventures راه اندازی کرد. مایک می نویسد «ایجاد یک چرخ طیار» جدید در امور بشردوستانه.
  • به این گوش کن: برایان همه احساسات را در مورد اولین یادگیری استارتاپ هدفون Nura به اشتراک می گذارد، که به گفته او توسط Masimo، شرکت مادر شرکت برق Denon، استخدام شده است.

Pitch Deck Teardown: عرشه سری D 50 میلیون دلاری Honeycomb

اعتبار تصویر: شانه عسل (در یک پنجره جدید باز می شود)

استارت‌آپ‌هایی که دوره‌های سری D را افزایش می‌دهند ممکن است صدها کارمند، ده‌ها میلیون ARR و سایر نکات اثبات‌کننده داشته باشند که نشان می‌دهد آنها ریسک را کاهش داده‌اند، اما همچنان به پلتفرم‌هایی نیاز دارند.

Honeycomb که خود را «اشکال‌زدایی برای سیستم‌های تولید زنده» توصیف می‌کند، بازی برنده ۵۰ میلیون دلاری سری D خود را با TechCrunch به اشتراک گذاشت:

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید عکس فوری خلاصه داده
  3. اسلاید مشکل
  4. اسلاید راه حل
  5. اسلاید منظره رقابتی
  6. اسلاید نمای کلی دسته بندی محصول
  7. اسلاید چشم انداز مشتری قسمت 1 (بیشتر ویرایش شده)
  8. اسلاید چشم انداز مشتری قسمت 2 (بیشتر ویرایش شده)
  9. اسلاید موقعیت یابی بازار
  10. اسلاید ارزش پیشنهادی
  11. تاریخچه / اسلاید جدول زمانی محصول
  12. اسلاید بینابینی عرضه به بازار
  13. GTM: اسلاید رویکرد Land-and-expand
  14. GTM: اسلاید عمودی بازی
  15. اسلاید بینابینی پیشروی
  16. اسلاید تیم
  17. اسلاید Ask
  18. بسته شدن اسلاید

دو مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

  • اخراج لیفت: شرکت حمل و نقل سواری Lyft تایید کرد که به عنوان بخشی از یک تلاش بازسازی با هدف “برآوردن بهتر نیازهای سوارکاران و رانندگان”، 1200 نفر نیروی کار خود را کاهش می دهد. کرستن گزارش ها. اخراج کارکنان شرکت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد که حدود 4000 نفر از آن‌ها هستند، زیرا Lyft رانندگان خود را استخدام نمی‌کند.
  • ما هر روز چیز جدیدی یاد می گیریم: بنیاد لینوکس سازمان جدیدی را برای حفظ TLA+ راه اندازی کرد، کایل می نویسد. اگر یکی از آن‌هایی را انجام می‌دهید که «یک اصطلاح جدید در روز بیاموزید»، در اینجا آموزش شما برای آن روز است: TLA+ یک زبان رسمی «spec» است که توسط دانشمند کامپیوتر و ریاضی‌دان Leslie Lamport برای طراحی، مدل‌سازی، مستندسازی و تأیید ایجاد شده است. برنامه های نرم افزاری.
  • بزن که: سارا گزارش می دهد که در تلاش برای یافتن راه حلی سریعتر برای نبرد حقوقی ضد انحصار خود با سازنده Fortnite Epic Games، Match Group و دادستان های کل ایالت، گوگل از دادگاه می خواهد که چندین ادعا را رد کند، به طور دقیق پنج ادعا، که «به نظر می رسد محوری باشد. توانایی شاکیان برای اثبات رفتار ضدرقابتی.»
  • چهار گوشه کره زمین، به معنای واقعی کلمه: سرویس درآمد داخلی چهار محقق را به سراسر جهان برای مبارزه با جرایم سایبری اعزام می کند. لورنزو گزارش ها. قبل از رفتن، “فقط چهار؟” من در آنجا پرتاب می کنم که IRS قبلاً فقط یکی داشت.
  • تکذیب کرد: متا در تلاش بود تا پرونده ناظر محتوای خود را در کنیا رد کند، اما اکنون باید آن را به هم بزند. یک دادگاه حکم داد که متا می تواند به دلیل اخراج غیرقانونی و قرار دادن ناظران در لیست سیاه مورد شکایت قرار گیرد. آنی بیشتر داشتن.