بحران روزانه: تاریک ترین و عمیق ترین اسرار خود را در حلقه توییتر پست نکنید

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

تعطیلات دوشنبه مبارک! فقط یک ماه فرصت باقیست تا نامزدهای Startup Battlefield 200 را ارسال کنید، بنابراین اگر می خواهید در استیج TechCrunch حضور داشته باشید و خود را به شهرت، ثروت و توجه هر استارتاپ، سرمایه گذار و روزنامه نگار حاضر در اتاق جلب کنید، شاید این کار را انجام دهید. !

اوه، و آیا می‌دانستید که پادکست ما برای دریافت جایزه Webby آماده است؟

کریستین و او آمد

TechCrunch برتر 3

  • به حلقه داخلی ما که از پنیر سوئیسی درست شده است خوش آمدید: آماندا یک PSA برای شما دارد: “عمیق ترین رازهای خود را در حلقه توییتر خود پست نکنید.” یک اشکال (بله، یکی دیگر) در اطراف وجود دارد که باعث می‌شود آن توییت‌ها برای افرادی منتشر شود که در «حلقه اعتماد» شما نیستند.
  • همه امتیازات، هیچ یک از تبلیغات: YouTube Premium، نسخه ماهانه 11.99 دلاری پلتفرم، اکنون دارای برخی ویژگی‌های جدید از جمله پشتیبانی از Apple SharePlay، ویدیو با کیفیت بالاتر و روش‌هایی برای مدیریت صف شما است. سارا بیشتر داشتن.
  • من از راهی که شما در مورد یک خربزه خوب می دانید، می دانستم: راب سولومون، رئیس و رئیس سابق GoFundMe، با راه‌اندازی Kite با شرکت‌های سرمایه‌گذاری Juxtapose و Blackstone، چیز بزرگ بعدی خود را در تجارت دیجیتال پیدا می‌کند. این شرکت‌ها 200 میلیون دلار برای تلاش جدید سرمایه‌گذاری کردند، سرمایه‌گذاری، خرید و بهره‌برداری از برندهای با پتانسیل بالا و اولین محصولات مصرفی دیجیتال، کریستین گزارش ها.

استارتاپ ها و VC

بسیاری از insurtechs برای توزیع بیمه و مدیریت بیمه نامه حل می کنند. در عوض، Axle دسترسی به داده‌های بیمه بلادرنگ، تأیید خودکار بیمه و نظارت بر پوشش مداوم را فراهم می‌کند تا مشتریان، مانند شرکت‌های اجاره‌ای خودرو، بتوانند هزینه‌های عملیاتی خود را کاهش دهند. کریستین گزارش ها.

اوضاع در تعطیلات آخر هفته کمی کندتر بود، اما در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • احتمالاً هوش مصنوعی می تواند این کار را انجام دهد: دوین در مراسم روز نمایشی Y Combinator شرکت کرد و خاطرنشان کرد که آخرین دسته مطمئناً بسیاری از موارد بود “شاید هوش مصنوعی بتواند این کار را انجام دهد؟”
  • پسر خوب کیه؟: اینفلوئنسرهای حیوانات خانگی داغتر از همیشه هستند. اما سگ ها چگونه مالیات می دهند؟ آماندا شگفت زده می شود، سپس متوجه می شود و آن را با ما به اشتراک می گذارد.
  • مانند یک وب سایت برای شما گوش ها: قسمت امروز پادکست Equity ما را از دست ندهید، جایی که تیم در حال غواصی در دنیای ثبات قیمت کریپتو، فروش Careem Uber، و ارزیابی برای YC است.
  • راهپیمایی طولانی و آهسته: در TC+، رون بررسی می کند که وقتی استارتاپ شما شکست می خورد چه اتفاقی می افتد.
  • ما خوبیم، ممنون: همچنین در TC+، آنا تعجب می کنم، اگر استارت آپ های اسکاندیناویایی به Y Combinator نیاز نداشته باشند چه می شود؟

در نرمال جدید برای VC، سازندگان برنده خواهند شد

جعبه ابزار هوازده با چکشی که در کنارش قرار گرفته است

اعتبار تصویر: LEREX (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

شرکت‌های بزرگ VC با استفاده از ترکیبی پیچیده از استراتژی، تحقیق و ایجاد روابط، دسترسی به معامله را تضمین می‌کنند، اما ویل رابینز، یک شریک عمومی در Contary Capital می‌گوید: «نگر عمیق به چشم‌انداز و ابتکار هر بنیان‌گذار تنها راه رو به جلو است.

رابینز که دیدگاه خود را در مورد جمع آوری جریان معاملات و ایجاد یک پشته فناوری به اشتراک می گذارد، می نویسد: از آنجایی که سرمایه بسیار زیادی به راحتی در دسترس است، “ما هرگز به روزهایی که شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر می توانند با بودن تنها برگه شرط روی میز برنده شوند، برنمی گردیم.” و تولید “برای LPهایی که به دهه آینده فکر می کنند.”

سه مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

لطفاً به یکی از جدیدترین نویسندگان ما خوش آمدید TechCrunch، مورگان سونگ. امروز، او اولین داستان خود را در Meta Verified دارد، که به شما یک چک آبی کوچک در کنار نام شما می دهد. با این حال، برای دریافت آن چک، باید از نام قانونی خود استفاده کنید، سیاستی که نگرانی‌هایی را در میان محافل کار جنسی ایجاد می‌کند.

در همین حال، اوبر سهام خود در ابر اپلیکیشن Careem را به قیمت 400 میلیون دلار به شرکت مخابرات امارات فروخت. کرستن می نویسد که Careem در سال 2012 به عنوان یک رقیب سواری برای Uber تأسیس شد و از آن زمان به دیگر ویژگی های تحویل، از جمله غذا و بسته، خدمات اتوبوس و انتقال اعتبار اضافه شده است. پس از پایان فروش، به دو شرکت تقسیم می شود.

و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم:

  • اونا رو نگهدار: رون می نویسد که قانونگذاران بریتانیا می توانند در مورد موانع حمل و نقل ابری درست باشند.
  • میرم بغلش کنم و بفشارمش و جورج صداش کنم: اگر تا به حال ربات چت خود را می خواستید، اکنون می توانید یکی بسازید. سارا گزارش‌هایی در مورد برنامه چت ربات هوش مصنوعی پو، که به شما امکان می‌دهد ربات‌های خود را با استفاده از اعلان‌ها بسازید.
  • چطور آن مرغ را روی سرت آوردی؟: به لطف لنزهای اسنپ چت که در طول جلسات تیم های مایکروسافت قابل دسترسی هستند، پس زمینه های مجازی پایه بسیار زیاد هستند. عایشه بیشتر داشتن.
  • همه رایانه های شخصی کجا رفته اند؟: برایان گزارش می دهد که فروش جهانی رایانه های شخصی در سه ماهه اول یک سوم کاهش یافته است که چهارمین افت متوالی است.
  • اگر توییتر را به اندازه کافی در بالا دریافت نکردید…: اینجا چیزهای بیشتری برای شما داریم. آن حساب‌های رسمی روسیه را از دست داده‌اید؟ نگران نباشید، می توانید دوباره آنها را در نتایج جستجو پیدا کنید، ایوان گزارش ها. اوه، و این همه چیز در مورد این بود که چگونه توییتر به شما اجازه نمی‌دهد لینک‌های Substack را بازتوییت کنید، لایک کنید یا به آن‌ها پاسخ دهید. آماندا بیشتر داشتن.