بدون اشک، فقط اکنون پرتاب می شود: Virgin Galactic به فضا بازمی گردد و Virgin Orbit به زیر می رود.

در فضا، هیچکس نمی تواند گریه شما را بشنود. احتمالاً به همین دلیل است که Virgin Galactic خیلی زود پس از مرگ نابهنگام شرکت خواهرش، Virgin Orbit – که در حال حاضر برای قطعات نجات یافته است، به آنجا می رود. پس از یک وقفه نزدیک به دو ساله، شرکت گردشگری فضایی آماده پرواز مجدد است و قصد دارد فردا صبح این کار را انجام دهد.

اولین پرواز Virgin Galactic در سال 2021 انجام شد که خدمه این شرکت و بنیانگذار ریچارد برانسون را حمل می کرد. در حالی که طبق اکثر گزارش ها موفقیت آمیز بود، FAA با انحراف از برنامه پرواز مشکل داشت و شرکت را برای مدت کوتاهی زمین گیر کرد.

از آن زمان، این شرکت روی به‌روزرسانی سخت‌افزار و زیرساخت‌های پرواز خود کار می‌کند تا از برنامه بلندپروازانه خود برای انجام پروازهای زیرمداری به لبه فضا به صورت روزانه پشتیبانی کند. همانطور که مایک موزس، که اکنون رئیس مأموریت‌ها و ایمنی خطوط فضایی است، مدت کوتاهی پس از پرتاب در سال 2021 به من گفت، تا حدی در حال ساخت و تطبیق خود فضاپیما است، اما همچنین فرآیندهای آن‌ها را برای بازرسی و غیره ساده‌سازی می‌کند.

برنامه زمانی که آنها امیدوار بودند قطعاً آن چیزی نبود که واقعاً اتفاق افتاد، و شرکت از آن زمان اساساً بدون هیچ درآمدی در تلاش سرمایه گذاری کرده است، اما به عنوان یکی از معدود شرکت های گردشگری فضایی که واقعاً پرواز می کند، پتانسیل درآمد در سطح متوسط ​​را دارد. اصطلاح بسیار مهم است حداقل از نظر ظاهری، سرمایه‌گذاران آن‌ها خیلی ترسیده به نظر نمی‌رسند.

پرتاب فردا شامل جمیلا گیلبرت، کریستوفر هوی، لوک میس، و بث موزس، کارمندان Virgin Galactic، به علاوه دو خلبان، مایک ماسوچی و سی جی استورکو، خواهد بود.

مانند قبل، VMS Eve به‌طور سنتی از زمین بلند می‌شود و فضاپیمای VSS Unity را به ارتفاع 50000 پایی می‌برد، جایی که دومی جدا می‌شود و قبل از فرود در فرودگاه فضایی نیومکزیکو به لبه فضا پرتاب می‌شود.

برخاستن برای ساعت 8 صبح به وقت کوهستان، ساعت 7 صبح اقیانوس آرام برنامه ریزی شده است. آنها ویدیوی زنده از راه اندازی را انجام نمی دهند، اما Virgin Galactic گفت که آنها به روز رسانی های مکرر را ارائه می دهند و ما هر گونه اطلاعات جدید مرتبط را به این پست اضافه خواهیم کرد.