براز برای امتیاز دهی به صحنه استارتاپ نیویورک در IPO قریب الوقوع – TechCrunch

به نظر می رسد این شرکت نرم افزاری مستقر در نیویورک ارزش خود را تا حد زیادی افزایش دهد

به هفته خوش آمدید!

مطمئناً دنیای فناوری و کسب و کار مشغول جستجوی حجم زیادی از گزارشات متمرکز بر فیس بوک قبل از گزارش درآمد شرکت رسانه های اجتماعی هستند ، اما ما کارهای دیگری برای انجام داریم.

یعنی بایگانی IPO Braze. این شرکت مستقر در شهر نیویورک بر نرم افزارهای جذب مشتری تمرکز دارد. در اندکي بعد به معناي آن مي پردازيم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


برای پیشینه ، Braze در حدود 175 میلیون دلار به صورت خصوصی جمع آوری کرد ، که اخیراً دور سپتامبر 2018 را جمع آوری کرد که 80 میلیون دلار به حساب آن واریز شد و 850 میلیون دلار پس از پول برای Braze ارزش گذاری کرد. PitchBook و Crunchbase روی اعداد توافق دارند.

وظیفه ما امروز صبح این است که بفهمیم Braze چه می کند، عملکرد مالی آن را بررسی کنیم و سپس کمی در مورد ارزش شرکت صحبت کنیم. به نظر خوب میاد؟ بیایید آن را انجام دهیم.

براز چه می کند؟

به‌طور کلی، Braze با سیستم‌های نرم‌افزاری مشتری پیوند می‌دهد تا داده‌های مصرف‌کننده را جمع‌آوری کند و به‌طور خودکار مشتریان را در بخش‌هایی مرتب کند. از آنجا ، نرم افزار این شرکت می تواند یادداشت های “مرتبط با زمینه” را برای مصرف کنندگان ارسال کند که براساس اطلاعاتی که براز در مورد شخص یا افراد موردنظر آموخته است ، شخصی سازی شده است. این پیام ها را می توان هم در داخل محصولات مشتری و هم در خارج از طریق کانال های شخص ثالث ارسال کرد.

منطق اساسی این است که مصرف کنندگان امروز انتظار سفارشی سازی را دارند و داده ها راهی برای انجام کار هستند. Braze در بایگانی خود سر و صدای زیادی در مورد اینکه چه تعداد از اطلاعات مشتریان شرکت‌ها در داخل برنامه‌های کاربردی جداگانه ذخیره می‌شود، ایجاد می‌کند. در مقابل، Braze روشی را برای متمرکز کردن داده‌های مصرف‌کننده ارائه می‌کند، که در تئوری، امکان دید جامع‌تری از پایگاه مصرف‌کننده مشتریان را فراهم می‌کند. با داشتن این دیدگاه ، مشتریان می توانند تصمیمات بازاریابی بهتری بگیرند ، زیرا Braze به شرکت ها کمک می کند تا پیامهای تنظیم شده را به کاربران نهایی ارسال کنند.

همانطور که می توانید تصور کنید، ما در مورد یک محصول نرم افزاری به عنوان یک سرویس صحبت می کنیم، اگرچه این شرکت مقداری از درآمدهای درخواستی دارد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

سرویس Braze دارای رد پای بزرگی در بازار است. این شرکت در پرونده S-1 خود ادعا می کند که “تعامل با 3.3 میلیارد کاربر فعال ماهانه از طریق برنامه های مشتریان ، وب سایت ها و سایر رابط های دیجیتالی ما در ژوئیه 2021”. این رقم در ژانویه 2020 2.3 میلیارد و در ژانویه 2019 1.6 میلیارد بود.

افزایش استفاده از پلت فرم Braze چگونه به درآمد تبدیل می شود؟ بیایید دریابیم.

آیا این تجارت خوبی است؟

Braze تجارت بسیار خوبی است.

این شرکت داده ها را تا سه ماهه 31 جولای 2021 منتشر کرده است. ما باید نگاهی اولیه به سه ماهه 31 اکتبر 2021 در پرونده S-1 بعدی داشته باشیم.