برای اولین پرواز خدمه تجاری – TechCrunch ، به نظر می رسد Virgin Galactic تا اواخر سپتامبر ، اوایل اکتبر

تنها دو ماه پس از جشن گرفتن اولین پرتاب سرنشین دار خود به مدار – که اکنون در حال بررسی توسط اداره هوانوردی فدرال است – ویرجین گالاکتیک می خواهد به فضا بازگردد.

این شرکت اولین ماموریت تجاری خود را با نام 23 انجام می دهدrd برای هواپیمای فضایی مجهز به موشک VSS Unity ، در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر از تاسیسات گسترده شرکت Spaceport America این شرکت. این پرواز شامل سه خدمه از نیروی هوایی ایتالیا و شورای تحقیقات ملی است که هرکدام مبلغ نامعلومی برای این صندلی پرداخت کرده اند. یکی از کارکنان Virgin Galactic نیز در هواپیما حضور خواهد داشت.

نقش رهبری ماموریت را والتر ویلادای ، سرهنگ نیروی هوایی ایتالیا بر عهده خواهد داشت. آنجلو لاندولفی ، پزشک و سرهنگ دوم ؛ پانتالئون کارلوچی ، مهندس هوافضا به نمایندگی از شورای ملی تحقیقات ؛ و بث موسی ، مربی اصلی فضانوردان ویرجین کهکشان. مایکل ماسوچی و سی جی استورکو هدایت هواپیمای فضایی را بر عهده خواهند داشت.

هدف این مأموریت ارزیابی اثرات “مرحله گذار” از جاذبه تا صفر G بر بدن انسان است. به این منظور ، اعضای خدمه از سنسورهایی برای اندازه گیری فعالیت فیزیولوژیکی استفاده می کنند و ویلادئی حتی از کت و شلوار هوشمندی استفاده می کند که ویرجین می گوید “[incorporate] سبک و تکنولوژی مد ایتالیایی. ”

این اعلامیه تنها یک روز پس از آن صورت می گیرد که FAA اعلام کرد در حال بررسی اولین پرواز خدمه VSS Unity در ماه ژوئیه است. این خبر ابتدا توسط نیویورکر گزارش شده و توسط ناظر هوافضا تأیید شده است و گفته است که هواپیما “هنگام بازگشت به اسپیسپورت آمریکا از کنترل پروازهای خود خارج شد”. بر اساس گزارش نیکلاس اشمیدل ، روزنامه نگار ، یک چراغ هشدار قرمز بر روی خط داعش در هنگام پرواز ظاهر شد که نشان می دهد از مسیر برنامه ریزی شده خود منحرف شده است.

ویرجین گالاکتیک بعداً با صدور بیانیه ای این قطعه را مورد اعتراض قرار داد و گفت: “اگرچه مسیر نهایی پروازها از برنامه اولیه ما منحرف شد ، اما این یک مسیر پرواز کنترل شده و عمدی بود که به یونیتی 22 اجازه داد با موفقیت به فضا برسد و با خیال راحت در بندرگاه فضایی ما در نیومکزیکو فرود بیاید. ”

این شرکت می افزاید: “هیچ گاه مسافران و خدمه به دلیل این تغییر مسیر در معرض خطر قرار نگرفتند.”

این اولین بار نیست که اشمیدل اخباری در رابطه با ایمنی عملیات مافوق صوت ویرجین گالاکتیک فاش می کند. کتاب او ، Test Gods ، همچنین شامل روایتی است که قبلاً ناشناخته از یک پرواز آزمایشی در سال 2019 (تأیید شده در کتاب توسط کارکنان سابق) است که مشکلات بالقوه جدی را در بال هواپیما مشاهده کرده است.