برای شرکت در فیلمبرداری امروز TechCrunch Live با ClassDojo و SignalFire هم اکنون ثبت نام کنید

برای این TechCrunch Live همینجا ثبت نام کنید. این برنامه امروز چهارشنبه 26 آوریل ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی به صورت زنده پخش می شود.

سام چوداری وقتش را می گیرد. بنیانگذار ClassDojo، یک برنامه مصرف کننده edtech که بر کلاس های درس دانش آموزان تمرکز دارد، قبل از معرفی یک مدل درآمد رسمی، هشت سال را صرف ساخت شرکت کرد. همه اینها در حالی که بیش از ده‌ها میلیون سرمایه خطرپذیر از سرمایه‌گذاران نخبه سیلیکون ولی جمع‌آوری می‌کنید و به یک ماموریت بزرگ چشم می‌دوستند: تبدیل شدن به برندی که خانواده‌ها می‌توانند وقتی به تحصیل کودک فکر می‌کنند به آن روی بیاورند.

امروزه، ClassDojo بیش از 200 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر جمع آوری کرده است. در این قسمت از TechCrunch Live که در تاریخ 26 آوریل در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی به وقت محلی برگزار می‌شود، به این خواهیم پرداخت که چوداری چگونه این بازی طولانی را در edtech انجام داد و اگر از نو شروع می‌کرد چه کاری متفاوت انجام می‌داد. ما در مورد فرصت در این بخش در یک چشم انداز پس از همه گیری صحبت خواهیم کرد – و اینکه چگونه او صبر سرمایه گذار را به ارمغان آورد. Chaudhary در مورد سفر کارآفرینی خود با سرمایه گذار خود کریس فارمر، بنیانگذار و مدیر عامل SignalFire صحبت خواهد کرد.

فارمر SignalFire را رهبری می کند، یک شرکت سرمایه گذاری در مرحله اولیه که اخیراً 900 میلیون دلار از چهار صندوق جدید جمع آوری کرده است. او SignalFire را به عنوان “تنها شرکت سرمایه گذاری با سیستم ML واقعی که در آن یک حلقه بسته است” توصیف می کند. قبل از SignalFire، Farmer برنامه seed General Catalyst را رهبری می کرد و به معاملات زمین در Coinbase، Discord و Stripe کمک می کرد. او در مورد سرمایه گذاری در شرکت هایی که عجله ای برای کسب درآمد ندارند، رقابت در بازار و نسل بعدی کارآفرینان صحبت خواهد کرد.

TechCrunch Live رایگان است. امروز ساعت 12:00 به صورت مجازی به ما بپیوندید و سوالات خود را مستقیماً در چت اضافه کنید! اینجا ثبت نام کنید. استارت آپ دارید؟ مایلیم در Pitch Practice شرکت کنید، جایی که 2 دقیقه فرصت دارید تا مهمانان برنامه را دعوت کنید و 4 دقیقه بازخورد دریافت کنید. این سرگرم کننده و مفید است.