برای BioNTech ، واکسن COVID-19 به سادگی اولین اقدام بود-TechCrunch

داستان تاسیس BioNTech به اواخر دهه 1990 برمی گردد ، زمانی که مدیرعامل و موسس اوگور شاهین ، همسر و بنیانگذار او ازلم تورسی و بقیه اعضای تیم هفت نفره تحقیقات خود را آغاز کردند.

mRNA با تمرکز ویژه بر منطقه ای به نام “فناوری های جدید” ، به عنوان یک منطقه با پتانسیل فوق العاده برای تحقق هدف نهایی تیم مشخص شد: توسعه درمان های شخصی برای هر فرد و بیماریهای خاص آنها ، به جای روش سنتی یافتن راه حلی که برای آن اتفاق می افتد. به طور کلی در سطح جمعیت کار می کند.

Şahin ، همراه با Ursheet Parikh ، شریک سرمایه گذاری مایفیلد ، در TechCrunch Disrupt 2021 به ما ملحق شدند تا در مورد واکسن COVID-19 ، سفر طولانی خود به عنوان بنیانگذار ، آنچه برای ساختن یک شرکت پلت فرم بیوتکنولوژی لازم است ، و آنچه در آینده از BioNTech و فناوری ها پیش می آید ، بحث کنند. این برای جلوگیری از شیوع سایر بیماریها و درمان کشنده ترین بیماریهای امروزی در حال توسعه است.

شاهین خاطرنشان کرد: “در آن زمان ، mRNA به اندازه کافی قوی نبود.” “این فقط یک مولکول ضعیف بود. اما این ایده عالی بود ، بنابراین ما سالها روی یک محیط دانشگاهی سرمایه گذاری کردیم تا آن را بهبود بخشیم. و در سال 2006 ، متوجه شدیم “وای ، این در حال حاضر کار می کند. خوب ، زمان راه اندازی یک شرکت فرا رسیده است. “