برنامه «اخبار» سامسونگ با فیدهای سفارشی و جلسات توجیهی روزانه راه اندازی می شود

سامسونگ امروز اعلام کرد که برنامه «Samsung News» را معرفی می کند که به کاربران امکان دسترسی به اخبار روزمره از نشریات مختلف را می دهد. این برنامه که جایگزین برنامه فعلی «سامسونگ رایگان» این شرکت خواهد شد، شامل فیدهای خبری سفارشی، همراه با جلسات توجیهی صبح و عصر در مورد برترین اخبار روز است.

برنامه فعلی سامسونگ رایگان این شرکت که دسترسی به مقالات خبری، پادکست ها، تلویزیون زنده و بازی ها را ارائه می دهد، به Samsung News تغییر نام داده خواهد شد. برخلاف سامسونگ رایگان، برنامه جدید اصلاح‌شده تنها مانند Apple News بر اخبار و پادکست‌ها تمرکز دارد.

Samsung News دسترسی به محتوای خبری را از رسانه‌های خبری مختلف، از جمله Axios، CNN، Fortune، Huffington Post، Newsweek، رویترز، Sports Illustrated، USA Today و غیره ارائه می‌دهد. سامسونگ می گوید رسانه های خبری اضافی به مرور زمان به برنامه اضافه خواهند شد.

می‌توانید از طریق فیدهای طبقه‌بندی‌شده یا از طریق یک برگه «دنبال کردن» که می‌توانید با تنظیمات برگزیده خود بر اساس اخباری که می‌خواهید ببینید، به اخبار درون برنامه دسترسی پیدا کنید. Samsung News همچنین شامل جلسات توجیهی روزانه است که دو بار در روز ارائه می شود: یک بار در صبح و یک بار در عصر. این شرکت می‌گوید این جلسات توجیهی توسط تیمی از سردبیران اخبار انجام می‌شود تا عناوین برتر روز را در یک مکان به کاربران ارائه دهند. همچنین گزینه ای برای گوش دادن به پادکست ها در داخل برنامه وجود دارد.

اعتبار تصویر: سامسونگ

پس از باز کردن برنامه، متوجه خواهید شد که ظاهر آن بسیار شبیه به رابط کاربری Apple New است. صفحه اصلی برنامه داستان های برتر را برجسته می کند و پایین صفحه به شما امکان می دهد بین «اخبار»، «پادکست» و «دنبال کردن» حرکت کنید.

Samsung News از امروز به عنوان یک به‌روزرسانی برای Samsung Free در اختیار کاربران آمریکایی Samsung Galaxy قرار می‌گیرد. کاربرانی که قبلاً برنامه Samsung Free را در دستگاه خود دارند، از امروز با به‌روزرسانی برنامه‌هایشان، نماد تغییر به Samsung News را مشاهده خواهند کرد. اگر قبلاً برنامه Free را ندارید، می‌توانید برنامه جدید News را مستقیماً از فروشگاه گلکسی سامسونگ دانلود کنید.

Avner Ronen، معاون توسعه محصول در Samsung Electronics در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «Samsung News به گونه‌ای طراحی شده است که اخبار جدید و ممتاز را در قالبی آسان به دست کاربران گلکسی برساند. “هدف ما این است که مصرف کنندگان را با اجازه دادن به آنها برای مدیریت تجربه مصرف اخبار ایده آل خود با یک ضربه تند وشدید، توانمند کنیم.”

اگرچه کاربران گلکسی سامسونگ در گذشته از طریق برنامه رایگان به اخبار دسترسی سریع داشتند، اما پنهان بود و چندان شناخته شده نبود. و البته، کاربران Samsung Galaxy به Google News نیز دسترسی داشته اند، اما راه اندازی امروز سامسونگ را با آنچه که اپل از طریق Apple News به کاربران خود ارائه می دهد هماهنگی بیشتری دارد.