برنامه اشتراک موسیقی جدید اپل به احتمال زیاد تلاشی جسورانه برای بهبود Siri – TechCrunch است

اپل در رویداد خود در روز دوشنبه اعلامیه های جالبی داشت. اما یکی از مواردی که برای من برجسته بود – و من احساس می کنم چندان مورد توجه قرار نگرفت – ردیف قیمت جدید Apple Music است. یک ردیف جدید “صدا” کل کتابخانه اپل موزیک را با نرخ کمتر از 5 دلار در ماه به مشترکان ارائه می دهد: نکته مهم این است که شما باید از Siri برای دسترسی به آن استفاده کنید و از برنامه بصری و برنامه تایپ دوستانه استاندارد Apple Music اجتناب کنید. رابط کاربری

اپل دلیل اجرای این طرح را به اشتراک نگذاشت ، اما من فکر می کنم منطقی است که حدس بزنیم که سازنده آیفون مانع قیمت را کاهش داده و افراد بیشتری را ترغیب می کند تا از Siri استفاده کنند زیرا می خواهد داده های صوتی بیشتری برای آموزش و بهبود صدای خود جمع آوری کند. دستیار

تیم کوک ، مدیر اجرایی اپل در این مراسم گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که افراد بیشتری بتوانند از Apple Music به سادگی با صدای خود لذت ببرند.”

من نمی توانم دلیل قانع کننده دیگری برای وجود برنامه Apple Music Voice تصور کنم ، به خصوص اینکه اپل احتمالاً سرویس جدیدی را با حاشیه های بسیار کمتر از برنامه استاندارد ارائه می دهد ، زیرا موافقت نامه های مجوز با برچسب ها برای ارائه کل موسیقی اپل یکسان است. فهرست

باز هم ، این فقط یک حدس و گمان است ، اما من فکر می کنم با توجه به رقابت شدید بین اپل و Spotify ، اگر شرکت سوئدی بتواند سرویس استریم خود را با قیمت 7-8 دلار در ماه ارائه دهد تا اپل موزیک را در قیمت شکست دهد ، این کار را می کند. و اپل با ردیف اشتراک جدید ضرر می کند زیرا واقعاً می خواهد حجم زیادی از داده ها را جمع آوری کند. وقتی من توییت کرد این نظریه ، همکار من الکس با صدای بلند تعجب کرد چرا اپل فقط اشتراک را رایگان نمی کند؟ من تصور می کنم اپل ، یک شرکت 2.5 تریلیون دلاری ، می تواند از نظر فنی این میزان ضربه را در ترازنامه ببلعد ، اما نمی خواهد انتقاد بیشتری از طرف شرکت های پخش کننده موسیقی مستقل مانند Spotify به خود جلب کند. این کشور در حال حاضر به دلیل رفتارهای ضد رقابتی در بسیاری از زمینه ها مورد بررسی قرار گرفته است.

شرکت های فناوری مدل های AI خود را با حجم وسیعی از داده ها برای بهبود قابلیت های خدمات تغذیه می کنند. حتی با پیشرفت چشمگیر سیری در طول این سال ها ، اجماع عمومی بسیاری از افرادی که در زمینه فناوری کار می کنند و توده مردم به طور یکسان این است که Alexa و Google Assistant آمازون بسیار برتر هستند.

به احتمال زیاد اپل قبلاً چنین داده های صوتی را از کاربران فعلی Apple Music جمع آوری کرده است ، اما همانطور که یک دوست پیشنهاد کرد ، “نکته این است – این ویژگی همیشه وجود داشت. فقط این است که آنها دیوایس بالایی را قرار داده اند. آنها اکنون آن دیوار را پایین آورده اند. ” علاوه بر کاهش موانع ورود ، ایجاد صدای فقط از طریق برنامه جدید به این معنی است که افراد باید از Siri برای استفاده از آن استفاده کنند. Siri برای مشترکین استاندارد Apple Music یک ویژگی است ، اما به احتمال زیاد اکثر کاربران در درجه اول یا منحصراً از طریق رابط کاربری برنامه به محتوا دسترسی دارند.

اگر می خواهید نمونه ای از آنچه برای دستیارهای صوتی اتفاق می افتد اتفاق بیفتد هنگامی که از کاربران بخواهید آنها را به عنوان یک سرویس صوتی یا صوتی تلقی کنند ، به Alexa آمازون نگاه کنید. خارج از دروازه ، الکسا باید با صدا دسترسی داشته باشد. این امر به آمازون اجازه داد نه تنها حجم عظیمی از داده های آموزشی برای الگوریتم های الکسا خود را جمع آوری کند ، بلکه به کاربران در مورد نحوه استفاده حداکثر از آن نیز کمک کرد.

دلیل دیگری که من فکر می کنم نظریه من کار می کند ، بازارهایی است که اپل قصد دارد ابتدا این ردیف اشتراک جدید را ارائه دهد: استرالیا ، اتریش ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، مکزیک ، نیوزلند ، اسپانیا ، تایوان ، انگلستان و ایالات متحده.

داشتن هند ، اسپانیا ، ایرلند و فرانسه در موج اول کشورها نشان می دهد که اپل به دنبال جمع آوری طیف وسیعی از گویش ها از سراسر جهان است. در یک نکته حائز اهمیت ، جستجوی صوتی در بسیاری از بازارها ، از جمله کشورهای در حال توسعه مانند هند ، و در بازارهایی مانند چین و ژاپن بسیار محبوب است ، جایی که ورودی متن گاهی اوقات بدون نیاز به پیچیدگی در مقابل کلمات گفتاری پیچیده است. (یکی از مدیران گوگل یکبار به من گفت که استقبال شگفت انگیز جستجوهای صوتی در هند ، دومین بازار بزرگ تلفن های هوشمند جهان و جایی که اندروید حدود 98٪ از آن را در اختیار دارد ، به شرکت کمک کرد تا Google Assistant را بهبود بخشد و رویکرد تهاجمی تری را برای نوآوری در این زمینه ایجاد کرد. جلوی صدا.)

سیری اغلب از نظر شایستگی در مقایسه با بقیه رقابت های دستیار صوتی کمی عقب افتاده است و آخرین حرکت اپل در خدمات می تواند تلاشی برای کمک به آن باشد تا شکاف درک شده را کاهش دهد ، در حالی که به مشتریان راه تخفیف ارائه می دهد. از سرویس پخش موسیقی خود استفاده کنید.