برنامه بهره وری جدید روتین یادداشت برداری و مدیریت کار را مدیریت می کند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 25 اکتبر 2021 خوش آمدید روز. ما با اخباری مبنی بر اینکه یک معامله بزرگ فناوری چند میلیارد دلاری به پایان رسیده است، شروع کردیم و روز معاملاتی را با خبری مبنی بر اینکه یک شرکت فناوری دیگر به آستانه تریلیون دلاری رسیده است، به پایان رساندیم. فیس‌بوک نیز بلافاصله پس از اعلام خبر درآمد خود را گزارش کرد و TechCrunch بررسی‌های سخت‌افزاری زیادی را انجام داد. هنوز خسته شده اید؟ این است دوشنبه. – الکس

PS ما رویداد SaaS دو روز دیگر است; تبلیغات تبلیغاتی دریافت کنید

TechCrunch برتر 3

  • پی پال قرارداد پینترست را لغو می کند: برای پیوند فین‌تک و رسانه‌های اجتماعی این دهه بسیار زیاد است. غول فین‌تک ایالات متحده پی پال خرید احتمالی خود از Pinterest را متوقف کرد. سهام پی پال افزایش یافت. سهام Pinterest سقوط کرد. گمان می‌کنم که شک و تردید کلی ما نسبت به معامله اینطور نبود هم دور از بازار
  • ارزش بازار تسلا به یک تریلیون دلار رسید: ممکن است آن را از دست داده باشید، اما ارزش تسلا این روزها بیشتر از فیس‌بوک است و امروز در طی معاملات عادی، ارزش بازار یک میلیارد دلاری را به خود اختصاص داده است، در حالی که این شبکه اجتماعی روز را با ارزش چند ده میلیارد کمتر بسته است. چه چیزی باعث پیشرفت تسلا شد؟ هرتز، به اندازه کافی شگفت انگیز.
  • فیس بوک انتظارات درآمدی خود را از دست می دهد، وعده گزارش تغییرات را می دهد: پس از زنگ امروز، فیس بوک درآمدهای سه ماهه سوم 2021 خود را گزارش داد، از جمله از دست دادن درآمد، شکست سود هر سهم، و خبرهایی مبنی بر اینکه قصد دارد درآمدهای AR و VR خود را از اینجا به بعد به یک دسته جداگانه تقسیم کند. مورد دوم خبر خوبی است، اگرچه اکنون که می دانیم شرکت قادر به انجام آن است، قدردان گزارش های مالی دقیق تر از سراسر امپراتوری زوک هستیم. سهام فیس بوک اندکی افزایش یافته است، اگر چه هنوز هم به دلیل کاهش روز جمعه که در پی گزارش سه ماهه سوم اسنپ رخ داد.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه همه پوشش استارتاپی خود را واقعاً آغاز کنیم، یک مورد جدید از Unicorn Land داریم: شرکت فناوری نیویورک Braze در حال عرضه عمومی است. در حالی که این شرکت در آخرین باری که سرمایه خود را افزایش داد، یک تک شاخ نبود، این شرکت تقریباً در هنگام عرضه در بازارهای عمومی از مرز ارزش 1 میلیارد دلاری عبور خواهد کرد.

  • همه از آینده فضای تجاری ما استقبال می کنند: کنسرسیومی از شرکت ها گرد هم می آیند تا یک ایستگاه فضایی تجاری بسازند. با توجه به سرعتی که ISS سن خود را نشان می دهد، این چیز خوبی است. Sierra Space اعلام کرد که “Blue Origin و Boeing به تیم خواهند پیوست تا [private space station] در نیمه دوم دهه به مدار زمین بچرخد.» ما به آینده شرور باند خود نزدیکتر و نزدیکتر هستیم که همه ما مدتها منتظرش بودیم.
  • کتاب سلف سرمایه را افزایش می دهد و به تمرکز کسب و کار می پردازد: این همه گیری بسیار تکان داد. جایی که ما کار می کنیم. چگونه معاشرت می کنیم. برای شرکت رزرو هتل Selfbook، مدل کسب و کار خود را متحول کرد. Selfbook اکنون برای شرکت‌های دیگر کار می‌کند و ادعا می‌کند که نرم‌افزار آن راهی را به هتل‌ها می‌دهد تا پرداخت‌های «یک کلیک» را مستقیماً در وب‌سایت‌هایشان بپذیرند و در عین حال کلاهبرداری را از بین ببرند و بازپرداخت هزینه را کاهش دهند. ارزش این استارت آپ هم اکنون 125 میلیون دلار است.
  • خرید کتاب های کمئو: سرویس رزرو افراد مشهور Cameo ثابت کرده است که یک مدل محبوب دارد. می توانید هزینه ای بپردازید و از یک فرد مشهور یا شخصیت برجسته دیگر بخواهید پیامی را برای شما ضبط کند. من یک بار از بازیکن ایگلز که یکی از دوستانم برایم سفارش داده بود، یکی گرفتم. اوقات خوش. به هر حال، این شرکت اولین خرید خود را انجام داده است و Represent را انتخاب کرده است، که TechCrunch آن را به عنوان «یک شرکت بازاریابی و تجاری که به افراد مشهور و برندها کمک می‌کند تا ویترین فروشگاه‌های آنلاین شخصی‌سازی شده را راه‌اندازی کنند.» واضح است که می توانید هم افزایی را ببینید.
  • آیا همه نام های استارت آپ گرفته شده است؟ در اینجا در TechCrunch، ما به شوخی می‌گوییم که شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیش از حد وجود دارد، به طوری که آنها شروع به افزایش نام‌ها کرده‌اند. به عنوان مثال، سرمایه درخشش و سرمایه درخشش. صرف نظر از این، استارتاپی به نام Y42 سرمایه جمع آوری کرده است و به دنیا نشان می دهد که چگونه از استفاده از نام شخص دیگری اجتناب کند. این استارت‌آپ مستقر در برلین یک پلتفرم داده با کد پایین ایجاد کرده است و به تازگی 31 میلیون دلار سری A جمع‌آوری کرده است.
  • حتی پول بیشتر برای جمع آوری مارک های تجارت الکترونیک: رقابت برای خرید فروشندگان تجارت الکترونیک این هفته ادامه دارد و Thrasio مستقر در بوستون یک میلیارد دلار بیشتر برای تلاش های خود جمع آوری کرده است. ارزش این شرکت در حال حاضر 10 میلیارد دلار است. این یک مقدار زیادی از پول طبق TechCrunch، این شرکت هر هفته بیش از یک نام تجاری خریداری می کند و 200 برند در کارنامه خود دارد. وحشی.
  • هدف برنامه وظیفه جدید این است که به شما بگوید در حال حاضر قرار است چه کاری انجام دهید: Meet Routine، استارت‌آپ جدیدی است که بر روی ابزار بهره‌وری کار می‌کند و به شما کمک می‌کند روز کاری خود را کارآمدتر مدیریت کنید. این یک برداشت کاملاً جدید در لیست کارهای انجام شده است زیرا هر دو کار، یادداشت های غیرقابل اجرا و برنامه ریز روزانه را ترکیب می کند.

نقش رو به رشد فین تک در انقلاب مراقبت های بهداشتی

هزینه های مراقبت های بهداشتی تقریباً 18 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تشکیل می دهد، بنابراین جای تعجب نیست که سلامت دیجیتال سطوح بی سابقه ای از سرمایه گذاری را جذب می کند. امسال، VCها 14.7 میلیارد دلار به استارت‌آپ‌های فناوری سلامت سرازیر کرده‌اند، در مقایسه با 14.6 میلیارد دلار در کل سال 2020.

با توجه به هزینه بالای مراقبت در ایالات متحده در مقایسه با سایر کشورها، جفت کردن فین تک با فناوری سلامت فقط تجارت خوبی است.

سیمون وو، مدیر سرمایه‌گذاری در Cathay Innovation، می‌گوید که توجه زیادی به این حوزه‌های همگرایی دارد:

  • داده ها و انتقال به مراقبت مبتنی بر ارزش.
  • بازی‌سازی سلامت مصرف‌کننده برای جلوگیری از بیماری‌های مزمن.
  • فین تک برای مقرون به صرفه بودن و کاهش اصطکاک.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های راه اندازی کمک می کند تا پیشروی کنند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

ببینید، فصل سخت افزار است. می توانی تشخیص بدهی چون بیرون هوا سردتر می شود. این بدان معناست که کریسمس در راه است. این بدان معناست که مصرف کنندگان به دنبال چیزهایی برای خرید هستند. بنابراین، سخت افزار جدید.

TechCrunch شما را مرتب کرده است، اگر به مجموعه ای از بررسی ها نیاز دارید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید به چه سخت افزاری نیاز دارید. بنابراین، در اینجا بررسی Google Pixel 6 و بررسی ما از Airpods جدید اپل و MacBook Pro 14 اینچی جدید آن است. سیستم عامل جدید اپل نیز اکنون فعال است.

  • YouTube به سازندگان در مورد محتوای بچه‌های لنگ هشدار می‌دهد: اگر محتوایی را در YouTube تولید می‌کنید که ادعا می‌کنید برای بچه‌ها است، اما «کیفیت پایین است، رفتار یا نگرش‌های منفی را تشویق می‌کند یا به شدت تجاری است»، آماده شوید که از ویدیوهایتان پول درآورید. یوتیوب قصد دارد درآمدزایی از ویدیوهای خود را کاهش دهد. این پرسش‌هایی را ایجاد می‌کند، مانند: «اگر YouTube می‌تواند بگوید کدام ویدیوهای متمرکز بر کودکان کیفیت پایینی دارند، چرا در وهله اول به آنها اجازه ورود به پلتفرم خود را داده است؟» و «آیا پول زدایی کافی است؟»
  • مایکروسافت تاجران Shopify را به پلتفرم های خود می آورد: به دنبال گوگل، مایکروسافت با غول تجارت الکترونیک Shopify همکاری کرده است تا به بازرگانی که از خدمات آن استفاده می کنند به Bing، Edge و سایر محصولات نرم افزاری ردموند کمک کند. بینگ سهم بازار جستجو را حفظ می کند، بنابراین این خبر خوبی برای Team Shopify است.
  • در فایل‌های Good News امروز، Best Buy و Home Depot فروش سخت‌افزار «سازندگان فناوری نظارت تصویری چینی Lorex و Ezviz» را به دلیل آنچه ما به عنوان «پیوندهایی با نقض حقوق بشر» توصیف کردیم، متوقف می‌کنند.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / Getty Images

آیا همه شما درگیر پوشش هفته گذشته بازاریابی رشد و توسعه نرم افزار هستید؟ اگر نه، اینجا را بخوانید.

TechCrunch از شما می خواهد که بازاریابان رشدی را که در زمینه سئو، اجتماعی، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند، توصیه کنید! اگر یک بازاریاب رشد هستید، این نظرسنجی را به مشتریان خود ارسال کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست داشتند با شما کار کنند بشنویم.