برنامه تبلیغاتی نتفلیکس از کیفیت 1080p و دو جریان همزمان پشتیبانی می شود

نتفلیکس برنامه تبلیغاتی خود را از نظر کیفیت پخش و جریان های همزمان ارتقا می دهد. این شرکت گفت کاربرانی که در این طرح مشترک هستند می‌توانند محتوا را با وضوح 1080p (از 720p) با پشتیبانی از دو جریان همزمان ببینند.

این مزایا امروز برای کاربران کانادا و اسپانیا در حال گسترش است. افرادی که از برنامه های تبلیغاتی پشتیبانی شده در 10 بازار دیگر – از جمله ایالات متحده – استفاده می کنند، این ویژگی ها را در این ماه دریافت خواهند کرد.

این شرکت در نامه خود به سرمایه گذاران گفت: “ما معتقدیم این پیشرفت ها پیشنهاد ما را برای مجموعه گسترده تری از مصرف کنندگان جذاب تر می کند و مشارکت مشترکان فعلی و جدید در طرح تبلیغات را بیشتر تقویت می کند.”

نتفلیکس این طرح تبلیغاتی را در نوامبر گذشته با قیمت 6.99 دلار در ماه راه اندازی کرد و در حال حاضر نتایج مثبتی را مشاهده می کند.

این شرکت استریمینگ گفت که در ایالات متحده، از طریق طرح پشتیبانی شده از تبلیغات، درآمد متوسط ​​بیشتری به ازای هر عضویت نسبت به طرح استاندارد، که هزینه آن 15.99 دلار در ماه است، کسب می کند.

اسپنس نویمان، مدیر مالی نتفلیکس، در طول این تماس گفت که این شرکت در سه ماهه گذشته محتوای جدیدی را در سطح تبلیغاتی منتشر کرده است که آن را به “95% به علاوه” برابری با سایر برنامه های با قیمت بالاتر رسانده است.

وی خاطرنشان کرد که طرح پشتیبانی شده از تبلیغات نیز نتایج مفیدی را برای تجارت نشان می دهد.

“این [economics of the ad-supported plan] همه در سطحی است که ما معتقدیم نه تنها برای اعضای ما با یک گزینه قیمت پایین تر، بلکه برای تجارت ما بهتر است و فکر می کنیم می توانیم آن را با آن انجام دهیم و به روشی انجام می دهیم که، من می گویم، بدون اینکه خیلی خاص باشد. به این فکر کنید که 50 درصد یا بیشتر سهم سود افزایشی در کسب و کار است.»

طبق گزارش Insider Intelligence، نتفلیکس امسال ۷۷۰ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی به همراه خواهد داشت و این رقم در سال ۲۰۲۴ به ۱.۹ میلیارد دلار خواهد رسید.

درآمد تبلیغات نتفلیکس

درآمد تبلیغات نتفلیکس اعتبار تصویر: هوش درونی

این شرکت انتظار دارد تا پایان سال نتفلیکس 170.6 میلیون کاربر (0.5 درصد کاهش نسبت به سال گذشته) در ایالات متحده و 682.7 میلیون کاربر در سراسر جهان (5.6 درصد افزایش نسبت به سال قبل) داشته باشد.

این شرکت همچنین از برنامه هایی برای اعمال محدودیت ها برای به اشتراک گذاری رمز عبور به طور گسترده در تابستان امسال رونمایی کرد. این شرکت برای سه ماهه اول 2023 8.16 میلیارد دلار درآمد ثبت کرد که اندکی کمتر از انتظارات تحلیلگران 8.18 میلیارد دلار است.