برنامه جدید پاپ کورن ویدئوهای کوتاه را به محل کار می آورد-TechCrunch

یک استارتاپ جدید به نام Popcorn می خواهد ارتباطات کاری را با ارائه راهی برای کاربران برای ضبط پیام های کوتاه ویدئویی یا “pops” که می تواند برای هر تعداد دیگری به جای ایمیل ها ، پیامک ها ، پیام های Slack استفاده شود ، سرگرم کننده تر و شخصی تر کند. یا زوم تماس. در حالی که این روزها مکانهای زیادی برای ضبط ویدئوهای کوتاه وجود دارد ، اکثر آنها در فضای رسانه های اجتماعی وجود دارد که برای محیط کار مناسب نیست. فرستادن ویدئویی که بر روی تلفن خود ضبط کرده اید به عنوان پیوست ایمیل نیز منطقی نیست ، در حالی که واقعاً می خواهید با یکی از همکاران خود تماس بگیرید یا سلام کنید.

از طرف دیگر ، پاپ کورن به شما امکان می دهد ویدیوی کوتاهی ایجاد کنید و سپس URL را به آن ویدئو بفرستید هر کجا که می خواهید یک پیام شخصی به پیام خود اضافه کنید.

به عنوان مثال ، می توانید از Popcorn در سناریوی شبکه های تجاری استفاده کنید ، جایی که سعی می کنید برای اولین بار با فردی در صنعت خود ارتباط برقرار کنید – معروف به “تماس سرد”. به جای این که فقط یک پیغام در LinkedIn برای آنها بکشید ، می توانید URL پاپ کورن را نیز جایگذاری کنید تا خود را به شیوه ای طبیعی تر و دوستانه تر معرفی کنید. شما همچنین می توانید از Popcorn به همراه تیم خود در محل کار برای مواردی مانند بررسی های روزانه ، اشتراک پیشرفت در یک پروژه در حال انجام یا استقبال از استخدام های جدید ، استفاده کنید.

اعتبار تصویر: ذرت بو داده

طول فیلم ها می تواند تا 60 ثانیه باشد – محدودیت زمانی که برای جلوگیری از سر و صدا کاربران پاپ کورن طراحی شده است. همچنین کاربران می توانند ضبط صدا را تنها در صورتی که مایل به نمایش در ویدئو نیستند انتخاب کنند. و اگر عجله دارید می توانید سرعت پخش را افزایش دهید. کاربرانی که می خواهند “pops” دریافت کنند نیز می توانند “popcode” خود را تبلیغ کنند (به عنوان مثال کد من را در U8696 امتحان کنید).

ایده آوردن ویدئوهای کوتاه به محل کار از جاستین اسپراگینز ، بنیانگذار و مدیر عامل Popcorn است که سابقه وی در ساخت برنامه های مصرف کننده است. یکی از اولین برنامه های وی که در سال 2014 مورد توجه قرار گرفت ، تجربه Tinder-meet-Instagram به نام Looksee بود که به کاربران اجازه می داد در اطراف عکس های مشترک ارتباط برقرار کنند. چند سال بعد ، او یکی از برنامه های تماس اجتماعی به نام Unmute را ایجاد کرد ، که یک نوع پیشرو در Clubhouse است. وی سپس 9 Count را تأسیس کرد ، یک فروشگاه توسعه برنامه های مصرف کننده که برنامه های اجتماعی بیشتری مانند BFF (قبلاً Wink) و Juju را راه اندازی کرد.

9 مهندس اصلی Count ، بن هوچبرگ ، هم اکنون یکی از بنیانگذاران Popcorn (یا به عبارت بهتر ، Snack Break، Inc. به عنوان شخص حقوقی نامیده می شود) است. آنها کار خود را روی Popcorn در سال 2020 ، درست پس از شروع همه گیری COVID-19 آغاز کردند. اما تغییر سریع به کار از راه دور در روزهای بعد می تواند به پاپ کورن کمک کند تا بین تیم های توزیع شده محبوبیت بیشتری پیدا کند. کارگران دور افتاده امروز ممکن است دیگر هرگز به جلسات حضوری در دفتر باز نگردند ، اما آنها همچنین از روزهای طولانی که در جلسات زوم گیر کرده اند خسته شده اند.

اسپراگینز می گوید ، هدف از استفاده از پاپ کورن این است که ارتباطات کاری سرگرم کننده ، شخصی و اندازه باشد. “[We want to] همه چیزهایی را که ما واقعاً در مورد مصرف کنندگان اجتماعی علاقه داریم به کار بیاورید ، که فکر می کنم اکنون برای ما بسیار مهم است. “

اسپراگینز می گوید: “شما با این افراد کار می کنید ، اما چگونه – بدون برنامه ریزی زوم – چگونه” انسان “را به آن می رسانید؟” “من واقعاً هیجان زده هستم که محصولات کار را اجتماعی تر کنم ، بیشتر شبیه Snapchat تا ابزارهای مفید.”

چیزهای زیادی وجود دارد که پاپ کورن هنوز باید بفهمد تا بتواند یک برنامه اجتماعی تجاری را ایجاد کند ، از جمله افزودن امنیت بیشتر ، محدود کردن هرزنامه ها ، ارائه نوعی جریان گزارش برای بازیگران بد ، و موارد دیگر. همچنین در نهایت باید به مدل درآمد موفق برسد.

https://www.youtube.com/watch؟v=rbyECYAbh_Q

در حال حاضر ، Popcorn یک بارگیری رایگان در iPhone ، iPad و Mac است و یک ادغام Slack را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید پیامهای ویدئویی را مستقیماً در نرم افزار ارتباطی که قبلاً استفاده می کنید برای برقراری ارتباط و ماندن در تماس با همکاران ارسال کنید. این برنامه امروزه نسبتاً ساده است ، اما این شرکت قصد دارد فیلم های کوتاه خود را در طول زمان با استفاده از فریم های AR افزایش دهد که به کاربران اجازه می دهد شخصیت خود را به نمایش بگذارند.

این استارتاپ 400،000 دلار پیش از خرید از General Catalyst (Niko Bonatsos) و Dream Machine (Alexia Bonatsos ، سردبیر سابق TechCrunch) جمع آوری کرد. با استخدام ، از جمله در فضای AR.