برنامه دندانپزشکی مجازی Toothfairy 3 میلیون پوند گردآوری می کند که توسط ADA Ventures و Slingshot هدایت می شود – TechCrunch

در حال حاضر سیستم عامل دندانپزشکان در حال رشد است زیرا بسیاری از دولتها دسترسی به دندانپزشکی را از طریق مراقبت های اجتماعی ، به ویژه در انگلستان ، به تدریج دشوار می کنند. اما پردرآمدترین بازار ، دندانپزشکی زیبایی است و این جایی است که استارتاپ ها اغلب در حال بازی هستند ، مانند تجمع کلینیک های خصوصی تحت یک بستر رزرو ساده.

Toothfairy یک استارتاپ بریتانیایی است که در این رویکرد تنوع دارد. در حال حاضر مبلغ 3 میلیون پوند به منظور حمایت مالی توسط VC ADA Ventures و Slingshot با مشارکت Seedcamp ، All Iron ، Haatch Ventures و همچنین فرشتگان برنامه Atomico Angel و Angel Investor of the Year Deepali و ex- ( انتقال) حکیم جو کراس. سرمایه گذاران فعلی از جمله بنیانگذاران Funding Circle James Meeking و Andrew Mullinger و همچنین سندیکای فرشته از ایالات متحده هستند.

این شرکت می گوید 19 میلیون نوبت دندانپزشکی به دلیل Covid-19 از دست رفته است و بیش از 54 درصد از مردم نمی دانند چگونه می توانند در ساعات کاری به مراقبت های دندانپزشکی دسترسی پیدا کنند ، بنابراین یک روش تکنیکی می تواند به کاهش این مشکل کمک کند.

عناوین پری دندان

عناوین پری دندان


Toothfairy بیماران را از طریق ویدئو به دندانپزشکان درخواستی متصل می کند و برنامه به طور رسمی توسط NHS تأیید شده است.

بیماران می توانند درمان خود را پیگیری کنند ، با دندانپزشک صحبت کنند و یادداشت های پزشکی خود را از راه دور به روز کنند.

آنها همچنین می توانند برای اسکن سه بعدی به کلینیک مراجعه کنند. سپس از این اسکن برای ایجاد تراز دندان استفاده می شود که سپس برای مشتریان ارسال می شود. این استارتاپ همچنین در برنامه خود قرارهای اضطراری و جلسات سفید کردن دندان ها را ارائه می دهد.

بنیانگذاران دکتر دیپاک اولاک و دکتر کیان دینسا با هم از کالج کینگ لندن فارغ التحصیل شده و برای برنامه خود برنده برخی از جوایز دندانپزشکی شده اند.