برنامه رسمی ChatGPT اکنون در 11 کشور دیگر در دسترس است

OpenAI اعلام کرده است در یک توییت که برنامه تلفن همراه رسمی ChatGPT اکنون در کشورهای بیشتری در دسترس است. هنگامی که OpenAI هفته گذشته برای اولین بار از برنامه تلفن همراه خود رونمایی کرد، این برنامه فقط در iOS در دسترس بود و اکنون در ایالات متحده، بسیاری از افرادی که در اروپا، کره جنوبی، نیوزلند و غیره زندگی می کنند می توانند برنامه را از اپ استور دانلود کنند.

برنامه ChatGPT یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات است. افرادی که قبلاً با ChatGPT آشنا هستند احساس خوبی در خانه خود خواهند داشت زیرا این فقط راهی برای تعامل با ربات چت است – نه بیشتر و نه کمتر.

در اینجا لیست کامل کشورهایی که ChatGPT در آنها در دسترس است آمده است: آلبانی، کرواسی، فرانسه، آلمان، ایرلند، جامائیکا، نیوزلند، نیکاراگوئه، نیجریه، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده بار دیگر، این برنامه فقط در iOS در دسترس است. در حال حاضر OpenAI در اعلامیه اولیه خود همچنین قول داده بود که یک برنامه اندرویدی “به زودی” عرضه می شود.

هنگامی که برنامه را باز می کنید، می توانید شروع به تایپ متن در کادر متنی در پایین صفحه کنید. درست مانند ارسال پیام در هر برنامه پیام رسان کار می کند. در حالی که می‌توانید متن را با استفاده از ویژگی تشخیص گفتار داخلی اپل دیکته کنید، همچنین می‌توانید از سیستم تشخیص گفتار منبع باز OpenAI Whisper برای ورودی صوتی استفاده کنید.

پس از زدن دکمه ارسال، OpenAI درخواست شما را پردازش می‌کند و پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی را برمی‌گرداند. می توانید با اطلاعات بیشتر پیگیری کنید یا پاسخ دیگری بخواهید. این برنامه از بلوک های کد پشتیبانی می کند و کاربران می توانند پاسخ ها را کپی و جایگذاری کنند.

به طور پیش فرض، ChatGPT سابقه چت شما را ذخیره می کند و از آن برای آموزش مدل استفاده می کند. هنگامی که این ویژگی فعال باشد، می توانید مکالمات خود را در دسکتاپ نیز پیدا کنید. شایان ذکر است که هیچ راهی برای غیرفعال کردن اشتراک گذاری داده ها بدون غیرفعال کردن سابقه چت وجود ندارد.

اگر مشترک ChatGPT Plus هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل به قابلیت‌های GPT-4 دسترسی داشته باشید. کاربران همچنین باید متوجه زمان پاسخ سریعتر شوند. ChatGPT Plus ماهانه 20 دلار در دسکتاپ هزینه دارد و همچنین به عنوان خرید درون برنامه ای به ارز محلی شما در دسترس است (22.99 یورو در ماه در اروپا، 19.99 پوند در انگلستان و غیره).

زمان این گسترش که شامل چندین کشور اروپایی می شود، جالب است زیرا سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در این هفته با سران کشورهای اروپایی دیدار می کند. امانوئل مکرون فرانسوی، پدرو سانچز اسپانیایی و ریشی سوناک بریتانیا. آلتمن انتقاداتی را نسبت به سیاست نظارتی شتابزده هوش مصنوعی ابراز کرده است. و اکنون، ChatGPT در اروپا بسیار در دسترس خواهد بود زیرا مردم می توانند بگویند “فقط برنامه را دانلود کنید”.

اعتبار تصویر: OpenAI (نمایش اپ استور)