برنامه های به روز شده iOS 15 گوگل از حالت فوکوس و ویجت های iPad – TechCrunch پشتیبانی می کند

با توسعه دهندگان بزرگ و کوچک شروع به به روز رسانی برنامه های خود کرده اند تا از ویژگی های اصلی سیستم عامل استفاده کنند. یکی از آنها گوگل است که می توانید از برنامه های آن انتظار بهبودهای مربوط به iOS 15 را داشته باشید.

بزرگترین تغییر این است که چگونه Gmail ، Meet ، Tasks ، Maps ، Home و بسیاری از برنامه های دیگر Google اعلان ها را مدیریت می کنند. اگر حالت فوکوس جدید iOS 15 را فعال کرده باشید ، گوگل می گوید اعلاناتی که نیازی به توجه فوری شما ندارند به مرکز اعلان ها مراجعه کنید تا بعداً با آنها برخورد کنید. یادآوری های به موقع ، مانند آنهایی که Google Maps برای شما ارسال می کند وقتی می خواهید در جایی حرکت کنید ، ساکت نمی شوند و آنها را همانطور که برای شما ارسال می شوند خواهید دید. گوگل می گوید هدف آن ایجاد اعلان ها “تا حد ممکن مرتبط و به موقع” بوده است. این برنامه ها را در هفته های آینده در برنامه های شرکت مشاهده خواهید کرد.

-injector “class =” vmmi-si “data-maxi =” 0 “>

در عین حال ، اگر صاحب iPad هستید ، می توانید منتظر ویجت های جدید Google Photos و YouTube Music باشید که از فضای اضافی صفحه نمایش تبلت های اپل استفاده می کنند. این شرکت می گوید این موارد را در هفته های آینده نیز عرضه خواهد کرد. در نهایت ، Google Drive و YouTube Music دارای ادغام Spotlight جدید هستند. می توانید از این ابزار برای جستجوی فایل های خاص و پخش مستقیم آهنگ در سرویس پخش موسیقی Google استفاده کنید. این پیشرفتها امروزه در دسترس هستند – اگرچه احتمالاً دوست دارید برنامه های بیشتری با Spotlight به این روش کار کنند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.