برنامه کمیک Marvel Unlimited به تازگی تغییر اساسی کرده است – TechCrunch

مارول نسخه جدیدی از برنامه اشتراک کمیک Marvel Unlimited خود را روانه بازار می کند. از جمله به روز رسانی ها می توان به کمیک های منحصر به فرد Infinity اشاره کرد که کمیک های عمودی با رزولوشن بالا برای گوشی ها و تبلت ها طراحی شده اند. در ابتدا ، 27 کمدی Infinity در دسترس است ، و شما باید تا پایان سال به بیش از 100 دسترسی داشته باشید. این کمیک ها شامل مجموعه هایی مانند X-Men Unlimited ، Captain America ، Black Widow ، Deadpool ، Shang-Chi و Venom/Carnage است.

این برنامه که از ابتدا با کمک Disney Media & Entertainment Distribution طراحی شده بود ، اکنون بارگیری نامحدود برای خواندن آفلاین و راهی برای به اشتراک گذاری محتوا در جاهای دیگر ارائه می دهد. Marvel وعده طراحی ساده ، ثبات بیشتر ، “بهترین کلاس در سرعت و ابزارهای جستجو” و راهنمای مطالعه شخصی بر اساس ترجیحات شما را می دهد. اعضای Marvel Insider برای استفاده از برنامه پاداش دریافت خواهند کرد.

هزینه برنامه ماهانه 10 دلار در ماه است ، در حالی که گزینه استاندارد سالانه 69 دلار در سال است. اشتراک سالانه 99 دلار به علاوه شامل تمام مزایای یک برنامه سالانه ماهانه یا منظم ، و همچنین یک کیت عضویت ، دعوت به رویدادهای حضوری و تخفیف در فروشگاه دیجیتال دیزنی است.

مارول نامحدود

مارول

Marvel Unlimited میزبان بیش از 29000 شماره کمیک است که هر هفته تعداد بیشتری اضافه می شود. با این حال ، حداقل سه ماه فاصله بین عناوین وارد قفسه ها و آوردن آنها توسط Marvel به برنامه وجود دارد.

این یک به روزرسانی خوش آمدید برای برنامه ای است که شاید برای بازخوانی به تاخیر افتاده باشد. بنابراین ، شما مارول را تماشا کرده اید چه می شود اگر…؟ مجموعه های دیزنی+ (یا هر چیز دیگری از دنیای سینمایی مارول) و در مورد تماشای کمیک ها نیز کنجکاو هستند ، به نظر می رسد زمان خوبی است که مارول نامحدود را امتحان کنید.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.