برندهایی که از یک استراتژی خرید زنده استفاده می کنند باید به افراد تأثیرگذار متکی باشند-TechCrunch

خرید زنده – ترکیبی یکپارچه و همزمان از خرید آنلاین ، پخش زنده و رسانه های اجتماعی-از اکتبر 2019 طوفان آمریکای شمالی را به دنبال داشته است. اگرچه رونق بیش از 13 all از کل فروش تجارت الکترونیک در چین را به خود اختصاص داده است ، مجموعه آمریکای شمالی هنوز تازگی دارد این نوآوری ، جایی که تأثیرگذاران قدرت ستاره را به فروش قدرت در انتقال میلیون ها دلار عطر ، تولید و حتی صندلی های موشک انداز تبدیل می کنند.

در کانادا ، نام تجاری لوازم آرایشی Urban Decay معنای عمیق تری را برای “اکنون ببین ، هم اکنون بخر” با اولین استفاده از خریدهای زنده در اکتبر 2019 معرفی کرد. از آنجا که این اولین حمله به غرب وحشی فیزیکی بود ، خرید مستقیم 11 دلار خواهد شد. میلیارد دلار صنعت در ایالات متحده تا پایان امسال.

در حالی که “خرید زنده” کلمه کلیدی مورد توجه هر بازاریابی برند بوده است ، پذیرش با سوالات زیادی همراه است. یکی از مهمترین س questionsالاتی که ما در مورد ایمیل ها ، وبینارها و تماس های معمول زوم مشاهده کرده ایم این است که تصمیم بگیریم چهره این رویدادهای خرید زنده چگونه باشد و چگونه می توان یک استاندارد جدید صنعت برای انتخاب ، پرداخت و تخصص را پیاده سازی کرد.

به عنوان مدیر بازاریابی و ارتباطات در یک استارت آپ خرید مستقیم در آمریکای شمالی ، من شاهد موفقیت فرزندان این قاره بوده ام-یا درس های بزرگی آموخته ام.

پس از مشاهده روند افزایش بازار اینفلوئنسرها در موفقیت امروزی ، می خواهم نحوه انتخاب مارک ها ، جبران خسارت و هدایت میزبانان تأثیرگذار خود را توضیح دهم ، و همچنین چند اصطلاح کلیدی را که بازیگران صنعت باید به آنها توجه داشته باشند ، بیان کنند.

در روز اول با افراد تأثیرگذار شروع کنید

Knix ، نام تجاری محرم کانادایی ، دارای مدلی است که در جامعه مشتریانش رشد می کند-و سفیرانی که آن را زنده می کنند. این مارک از طریق 46 میلیون دلار بازار لباس زیر زنانه وارد بازار شد تا عصر جدیدی را برای لباسهای زیر ضد نفوذ ، لباسهای فعال و سالن ، که با بازخورد واقعی مصرف کنندگان واقعی طراحی شده است ، آغاز کند.

یک نقطه عطف بزرگ زمانی ایجاد شد که نام تجاری به طور کامل از خرده فروشی به فروش مستقیم در سال 2016 تبدیل شد و بر ارتباط و ارتباط آنلاین با مشتریان تمرکز کرد. Knix همچنین یک استراتژی وابسته به اینفلوئنسر قوی ، بذر محصول و ارائه 10٪ کد تخفیف منحصر به فرد برای جوامع نزدیک به وابستگان تأثیرگذار خود را اجرا کرده است.

در اوایل سال جاری ، Knix همچنین اولین مارک صمیمی بود که با Livescale راه اندازی شد ، با استفاده از خریدهای زنده هیجان بیشتری به عرضه لباس شنا اضافه کرد. این رویداد که توسط سارا نیکول لندری ، مشتریان واقعی Knix و جوآنا گریفیثس بنیانگذار Knix برگزار شد ، از انتظارات فراتر رفت و تبدیل فروش کلی را بسیار بالاتر از میانگین خریدهای مستقیم و مطمئناً برای رویدادی برای اولین بار قرار داد.

تجربه خرید مستقیم برای اولین بار بود که استراتژی های رسانه های اجتماعی را با تخصص تیم مارک Knix ترکیب کرد ، نظرسنجی های آنلاین ، ویژگی های بازی و راه های مستقیم خرید را بدون ترک کانال های اجتماعی ، وب سایت و خبرنامه آنلاین نشان داد.

راز؟ تا حدی فرهنگ جامعه ارگانیک که نام تجاری سالها برای ساختن آن تلاش کرده است – با انتخاب میزبان تأثیرگذار که سالهاست برند را می شناسد و می تواند بدون هیچ فکری مستقیم به شایستگی های آن صحبت کند ، سرآمد شد.

تخصص مهمتر از دنبال کردن است

بله ، رویدادهای خرید مستقیم با میزبان های مشهور ممکن است خبر ساز شوند-اما این بدان معنا نیست که آنها همیشه قوی ترین فروش را انجام می دهند.

داده های ما نشان می دهد که یک اسکریپت منظم با یک سخنگوی پرشور از میزبان های کم هزینه ، نام های پر زرق و برق و تاکتیک های پر سر و صدا PR مهمتر است. TL ؛ DR؟ بگذارید ارتباط معتبر میزبان شما با مخاطبانش بیش از هر چیز دیگری بدرخشد.