برندگان و بازندگان احتمالی در کنار هم قرار می گیرند ، زیرا Plaid به پرداخت های بیشتری می پردازد – TechCrunch

خیلی خوب خود را یک شرکت پرداخت می نامد واقعاً فقط موضوع زمان بود.

در اوایل امروز ، استارتاپ داده و اتصال یک اکوسیستم شریک پرداخت جدید را اعلام کرد که زیرساخت های پرداخت موجود را گسترش داده و نقل و انتقالات بانکی ACH را جایگزین جذاب تری برای معاملات کارت اعتباری می کند.

اما برندگان بزرگ در اینجا تجار هستند ، که اکنون جایگزینی کم هزینه برای جلوگیری از هزینه پردازش کارت اعتباری که به حاشیه آنها می رسد ، ندارند.

تا قبل از امروز ، بیشتر فعالیتهای پرداختی Plaid بر بهبود بهبود حضور مشتریان و تأمین بودجه حساب از طریق سرویس شروع پرداخت آن متمرکز بود. اما راه اندازی اکوسیستم پرداخت ها نشان دهنده یکپارچگی بسیار عمیق تر با جریان پرداخت شرکای خود و آنچه می تواند تغییر شکل اساسی در نحوه انجام معاملات خاص باشد ، است.

در اینجا آمده است که چرا آنها اکوسیستم را می سازند و چه کسانی از آن سود می برند.

ایجاد شبکه پرداخت جدید

این اکوسیستم پرداخت در واقع نقطه اوج حرکتهای متعددی است که این شرکت طی این سالها انجام داده است.

ابتدا ، Plaid امکان اتصال داده ها بین برنامه های fintech و موسسات مالی را فراهم کرد. متعاقباً یک محصول هویتی ایجاد کرد تا مشتریان بتوانند کاربران را که آنها می گویند ، بررسی کنند. سپس ، ابزاری را برای بررسی موجودی حساب ایجاد کرد تا مطمئن شود از بودجه کافی برای انتقال پول برخوردار است.

همچنین یک سرویس شروع پرداخت ها را اضافه کرد که از ابزارهای دیگر برای کمک به مشتریان در کاربران جدید و افزودن سریعتر پول به حساب آنها استفاده می کند. و سرانجام ، ابزاری برای ارزیابی ریسک نقل و انتقالات بانکی و به حداقل رساندن بازده ACH ایجاد کرد.