برند فناوری سلامت زنان ، Elvie ، سری C را به 97 میلیون دلار رساند – TechCrunch

الوی ، پیشگام فناوری سلامت زنان در پشت پمپ سینه متصل و تمرین کننده کف لگن ، سری C را که اوایل تابستان امسال (جولای) اعلام کرده بود ، بالا برد – 12.7 میلیون پوند دیگر اضافه کرد تا مجموع جمع آوری شده به 70 میلیون پوند برسد. 97 میلیون دلار)

این استارتاپ مستقر در انگلستان که در سال 2013 تأسیس شد ، قبلاً 42 میلیون دلار سری B در سال 2019 و 6 میلیون دلار سری A را در سال 2017 جمع آوری کرده بود-زمانی که استارتاپ های femtech بسیار نادرتر از اکنون بودند. محصولاتی که برای زنان طراحی شده است (و اغلب توسط زنان) در این مدت شتاب زیادی به دست آورده اند ، زیرا استارتاپ های تحت رهبری زنان مسیر خود را افزایش داده و نشان می دهند که بازار قابل توجهی برای femtech وجود دارد-سرمایه گذاران نیز به دنبال فرصت اندک هستند.

اکنون تحلیلگران پیش بینی می کنند صنعت فمتک تا سال 2025 به بازار 50 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.

الوی می گوید که سری C شامل وجوهی است که توسط بنیانگذاران Blume Equity-یک شرکت PE که بر بخش های غذا و سلامت تمرکز می کند-حمایت می شود ، به علاوه سرمایه بیشتر از سرمایه گذاران فعلی IPGL ، Hiro Capital و Westerly Winds.

در ماه جولای ، هنگامی که بخش اولیه (80 میلیون دلار) افزایش حقوق را اعلام کرد ، الوی گفت سری C توسط BGF و BlackRock در کنار سرمایه گذاران فعلی از جمله Octopus Ventures هدایت می شود.

سری C برای رشد بیشتر از طریق توسعه جغرافیایی (از جمله ورود به بازارهای جدید) و تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود برای هدف قرار دادن “مراحل کلیدی” دیگر در زندگی زنان مورد استفاده قرار می گیرد.

این بدان معناست که برای حمایت از توسعه محصول ، تحقیق و توسعه خواهد شد – سخت افزاری متصل که ابزار فیزیکی را با نرم افزار ترکیب می کند و همچنان تمرکز زیادی دارد – و همچنین بر تقویت امکانات و زیرساخت های آن برای آماده سازی برای مقیاس بیشتر.

الوی در این مرحله چهار محصول می فروشد: مربی کگل متصل به آن و یک پمپ سینه قابل پوشیدن (به علاوه دو پمپ غیر الکتریکی).

جایی که شرکت از نظر محصول بعدی پیش می رود ، جالب خواهد بود.

تانیا بولر ، مدیرعامل و بنیانگذار ، در بیانیه ای اظهار داشت: “الوی برای مرحله بعدی رشد ما آماده است. ما قبلاً انقلابی در مقوله هایی که در آن فعالیت می کنیم ، ایجاد کرده ایم ، اما می دانیم که پتانسیل گسترده ای برای ایجاد محصولات و خدمات فناوری بهتر برای زنان در زمینه های جدید وجود دارد. “

وی افزود که هدف الوی ایجاد “مقصدی برای سلامت زنان در تمام مراحل زندگی” است-فروش “راه حل های پیچیده ، دقیق و شخصی” به مصرف کننده زن هدف.