بریجیت 24 میلیون دلار بودجه برای ارائه «هوش نیروی کار» به شرکت های ساختمانی تضمین می کند – TechCrunch

بریجیت، یک “هوش نیروی کار” شرکت فناوری که در صنعت ساختمان متمرکز است، امروز اعلام کرد که دارد مطرح کرد 24 میلیون دلار در تامین مالی سری B

کمبر کریک و استورم ونچرز به طور مشترک این تامین مالی را رهبری کردند که مجموع جمع آوری استارتاپ مستقر در تورنتو را به بیش از 35 میلیون دلار می رساند. Nine Four Ventures به همراه حامیان فعلی صندوق سرمایه گذاری زنان در فناوری فناوری، StandUp Ventures، Sands Capital و Vanedge Capital از حامیان فعلی سرمایه گذاری کردند.

مدیر عامل مالوری برودی و COO Lauren Lake تاسیس شد بریجیت در اواخر سال 2012 با ماموریت کمک به شرکت های ساختمانی با اتخاذ رویکرد مردم اول، سود را به حداکثر برسانید.طی سال‌ها، این دو نفر می‌گویند که با صدها پیمانکار و مدیر ساخت‌وساز صحبت کرده‌اند تا بهتر بفهمند که چگونه فناوری می‌تواند آنها را موفق کند. به گفته برودی، برنامه‌ریزی استراتژیک نیروی کار، علاوه بر نیاز به پیش‌بینی نیازهای آتی کارکنان و دسترسی «همکار» به افراد و داده‌های پروژه، موضوعی تکراری بود.

این استارت آپ اولین محصول خود را با نام بریجیت فیلد در مارس 2014 عرضه کرد و در سال 2019 دومین محصول خود را با نام بریجیت بنچ وارد بازار کرد. Bench مبتنی بر ابر که برای برنامه‌ریزی نیروی کار ساخت‌وساز ساخته شده است به پیشنهاد برتر بریجیت تبدیل شده است. با توجه به کمبود گسترده نیروی کار که صنعت با آن مواجه شده است، این تکان دهنده نیست.

نیمکت با هدف به پیمانکاران عمومی کمک کنید تا نیروی کار خود را برنامه ریزی و رشد دهند، از داده های پروژه برای بهبود تصمیمات مناقصه و کارکنان و پیش بینی خطوط لوله پروژه استفاده کنند. بریجیت ادعا می کند که نتیجه نهایی افزایش بهره وری و سودآوری است.

برودی گفت: «پیمانکاران عمومی در مدیریت ریسک هستند – اطمینان از اینکه افراد مناسب را در پروژه مناسب دارند – و به منظور کاهش مؤثر ریسک، حتی در بهترین زمان ها دشوار است. «تا به حال، پیمانکاران عمومی هیچ گزینه بهتری جز تکمیل برنامه ریزی افراد خود نداشتند تلاش در صفحات گسترده این یک بالابر دستی است و اغلب بیشتر یک فرآیند واکنشی است تا پیشگیرانه. با توجه به فشارهای اضافی ناشی از کمبود نیروی کار که صنعت با آن مواجه است، ایجاد یک “استراتژی مردمی” فعال برای سازندگان در سرتاسر آمریکای شمالی مهم است.

نیمکت نیز دلیل بزرگی است که بریجیت آخرین دور خود را بالا برده است. در ژوئیه سال 2020، غول نرم افزار طراحی ساختمانی که به صورت عمومی معامله می شود، Autodesk یک دور 7 میلیون دلاری را به بریجیت هدایت کرد. از آن زمان، این شرکت تعداد کارکنان خود را از 46 به 83 افزایش داده است طبق گفته لیک، درآمد آن 140 درصد افزایش یافته است. در همان بازه زمانی، بریجیت 58 مشتری جدید، از جمله Clayco، The Walsh Group و Hoffman Construction را با قراردادهای شرکتی با Skanska، Ryan Companies و Alberici-Flintco امضا کرده است.

بدون شک همه‌گیری COVID-19 و تغییر در نتیجه آن به دیجیتال نیز تأثیر داشت.

لیک به TechCrunch گفت: «هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، شرکت‌های ساخت‌وساز مجبور شدند تمامی فرآیندهای کاغذی باقی‌مانده را آنلاین کنند، که منجر به افزایش استفاده از پلتفرم برنامه‌ریزی نیروی کار ما شد.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود بیشتر برای ایجاد تیم خود، توسعه محصول و دوبرابر کردن استراتژی عرضه به بازار استفاده کند.

سرمایه گذار گفت: “بازار فناوری ساخت و ساز در حال انفجار است و دلیل خوبی دارد.” آرون پنمتسا از Storm Ventures که به عنوان بخشی از تامین مالی در هیئت مدیره بریجیت حضور داشت.

پنمتسا گفت که بریجیت به عنوان یک لایه متحد کننده برای داده های یک سازمان عمل می کند و “مشاهده بی سابقه” را برای افراد و پروژه های آن، همراه با گردش های کاری مناسب برای پشتیبانی از تجزیه و تحلیل، انطباق و پیش بینی فراهم می کند.

او گفت: “واقعاً هیچ کس در آنجا نیست که کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهد، و بیشتر سازمان ها به Excel متکی هستند.” رویکرد بریجیت در مقایسه با سایر شرکت‌های موجود در این فضا اساساً متفاوت است.