بستر بیمارستانی بیمارستانها/کلینیکها Heydoc 8.3 میلیون دلار سری A به سرپرستی Smedvig Capital جمع آوری می کند – TechCrunch

Heydoc ، سیستم مدیریت داده های پزشکی و وظایف سرپرست در پزشکان ، دور 8.3 میلیون دلاری سری A به رهبری Smedvig Capital را با سرمایه گذاران فعلی Hambro Perks ، Triple Point Ventures و InHealth Ventures نیز مشارکت کرده است. این مبلغ کل جمع آوری شده توسط Heydoc تا به امروز 12 میلیون دلار است.

Heydoc عمدتا در انگلستان فعالیت می کند اما قصد دارد در سطح بین المللی گسترش یابد. این سیستم بیشتر با سیستم های قدیمی مورد استفاده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکان رقابت می کند. مشتریان Medefer تقریباً منحصراً NHS هستند ، در حالی که Heydoc در حال حاضر فقط با بیمارستان ها و کلینیک های خصوصی کار می کند. Heydoc همچنین مشتریان کلینیک خود را با سایر ارائه دهندگان خدمات درمانی (به عنوان مثال ، گروه های بیمارستانی ، خدمات آسیب شناسی ، داروخانه ها و غیره) متصل می کند.

Heydoc که در سال 2018 راه اندازی شد ، که توسط Christoph Lippuner و Mikael Landau بنیان گذاری شد ، با مشاوره از راه دور از طریق همه گیری سازگار شد و از سوئیچ گسترده تری به سیستم های گردش کار مبتنی بر ابر استفاده کرد.

کریستوف لیپونر ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Heydoc ، اظهار داشت: “این افزایش جدید به ما کمک می کند تا رشد خود را در انگلستان تسریع کرده ، بر محصول خود تمرکز کرده و قابلیت های آن را گسترش دهیم و همچنین بازارهای بین المللی را دنبال کنیم.”

جان لرنر ، مدیر عامل Smedvig Capital ، افزود: “Heydoc به سرعت رشد کرده است و ثابت کرده است که بستر آن می تواند روش کار پزشکان و کیفیت تعامل با بیماران را به طرز چشمگیری بهبود بخشد.”