بشنوید که چگونه Cambrian BioPharma در حال اختراع مجدد دارو (و شرکت داروسازی) است

من از اعلام این رویداد زنده TechCrunch هیجان زده هستم. استارت آپ Cambrian BioPharma در حال توسعه یک فناوری تغییر دهنده زندگی است و در عین حال پیشگام رویکردی رادیکال برای یک شرکت داروسازی است. این را از دست ندهید TechCrunch Live در 3 می در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می شود. اینجا ثبت نام کنید. تماشا و شرکت رایگان است.

Cambrian BioPharma خود را به عنوان یک شرکت داروسازی جدید با رویکردی انقلابی برای توسعه و مدیریت توسعه دارو معرفی می کند. دکتر جیمز پیر، این شرکت را در سال 2019 تأسیس کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 180 میلیون دلار برای تسریع توسعه دارویی که برای هدف قرار دادن علل بیماری های مرتبط با افزایش سن طراحی شده است، جمع آوری کرده است.

اما این جالب ترین قسمت نیست. تیم اجرایی Peyer موفق شده است استعدادهای برتر را با اعطای مقدار زیادی سهام به آنها در مقایسه با شرکت های دارویی سنتی جذب کند. این شرکت به جای توسعه داروها در داخل Cambrian BioPharma، اساساً راه حل را با دانشمندان برتر که در C-suite در کنار مدیران باتجربه Cambrian BioPharma که به راه اندازی شرکت جدید کمک می کنند، ارائه می دهد.

Maryanna Saenko از Future Ventures نیز در این رویداد TechCrunch Live صحبت می کند. او در هیئت مدیره کامبرین بیوفارما حضور دارد و در دورهای سری A، B و C این شرکت سرمایه گذاری کرده است. این دو با هم می خواهند مدل کسب و کار منحصر به فرد Cambrian BioPharma را بشکنند و توضیح دهند که چرا این فرآیند به خوبی کار می کند.

Maryanna همچنین یکی از بنیانگذاران و شریک در Future Ventures است، جایی که او در هیئت مدیره چندین استارت آپ پزشکی با فناوری عمیق، از جمله Deep Genomics، Earthshot Labs و Gameto حضور دارد. او دانش و تجربه زیادی را از زمان خود در Future Ventures و قبلاً Khosla Ventures، Threshold Ventures و DFJ به همراه دارد. مایه خوشحالی است که او و جیمز پییر درباره کار نوآورانه کامبرین بیوفارما صحبت کنند.

برای رویداد TechCrunch Live اینجا ثبت نام کنید.