بشنوید که چگونه MinIO یک تکشاخ در ذخیره سازی اشیاء در بالای Kubernetes و منبع باز ایجاد کرد

همه چیز به یک خانه نیاز دارد و گاریما کاپور MinIO را برای ساخت یک راه حل ذخیره سازی اشیاء منبع باز درجه یک سازمانی تأسیس کرد. صدای زمین شگفت انگیز به نظر می رسد: ساده، کارایی بالا، و ادغام بومی Kubernetes. من هیجان زده هستم که اعلام کنم در حال مصاحبه با کاپور و سرمایه گذار MinIO، مارک روستیک از اینتل کپیتال، در مورد رشد MinIO و نحوه مدیریت رقابت جدی این شرکت هستم.

شرکت در این رویداد زنده TechCrunch رایگان است و امیدوارم بتوانید در آن شرکت کنید. اینجا ثبت نام کنید.

ممکن است پرهیاهوترین زمینه برای رشد یک شرکت نباشد، با این حال MinIO در حالی که مستقیماً با آمازون S3 رقابت می‌کرد، جایگاه ویژه‌ای برای فروش ذخیره‌سازی اشیاء پیدا کرد. شاید جزء منبع باز به جلب توجه بازار توسعه دهندگان هدف خود که به دنبال جایگزینی از غول ابری هستند کمک کند. رقابت با امثال آمازون هرگز آسان نیست، با این حال MinIO توانسته به موفقیت دست یابد.

گاریما کاپور در سال 2014 شرکت MinIO را تأسیس کرد و از آن زمان ارزش شرکت را به یک میلیارد دلار رساند. در طول مسیر، کاپور 126.30 میلیون دلار از سرمایه‌های خطرپذیر، از جمله مارک روستیک از سرمایه اینتل، جمع‌آوری کرد.

من سوالات زیادی در مورد MinIO دارم:

  • چرا وارد تجارتی شد که مستقیماً با آمازون رقابت می کرد؟
  • منبع باز چه نقشی در ایجاد مخاطب توسعه‌دهنده داشت؟
  • فناوری‌های بومی ابری چگونه به موفقیت شما کمک کردند؟
  • مارک و اینتل کپیتال چه چیزی در این شرکت دیدند که باعث شد فکر کنند می توانند در یک بازار شلوغ و بالغ موفق شوند؟

و شما هم می توانید سوال بپرسید! هر هفته در TechCrunch Live، شرکت‌کنندگان ثبت‌نام Hopin می‌توانند سؤالات خود را ارسال کنند، و من تمام تلاشم را می‌کنم که تا حد امکان از آنها بپرسم.

TechCrunch Live مجموعه رویدادهای هفتگی ما است که بنیانگذاران و سرمایه گذاران برتر را به نمایش می گذارد. نمایش به صورت زنده ضبط می شود، اکثر چهارشنبه ها ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت PDT. ثبت نام و حضور در آن رایگان است. قسمت های گذشته را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید و در پادکست در اینجا مشترک شوید.

در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید