بشنوید که Sensi.AI چگونه هوش مصنوعی را برای نظارت از راه دور بیمار می سازد

نظارت از راه دور بیماران بدون نقض حریم خصوصی آنها یک کار چالش برانگیز است. اما یکی از بنیانگذاران معتقد است که او این کد را شکسته است.

مشتاقم اعلام کنم که با رومی گوبس، مدیر عامل Sensi.AI صحبت می کنم، استارت آپی که نرم افزار الگوریتمی مبتنی بر صدا را برای تشخیص ناهنجاری هایی که می تواند نشان دهنده بدرفتاری احتمالی با یک بیمار آسیب دیده باشد، توسعه می دهد. سرگئی گریبوف، شریک عمومی Flint Capital و یکی از اعضای هیئت مدیره Sensi.AI که قبلاً شرکت مدیریت دارایی های سازمانی AB Systems را تأسیس کرده بود، در این رویداد زنده TechCrunch به ما ملحق می شود.

شرکت در این رویداد زنده TechCrunch رایگان است و امیدوارم بتوانید در آن شرکت کنید. اینجا ثبت نام کنید.

ما طیفی از موضوعات را در طول مصاحبه پوشش خواهیم داد، به ویژه در مورد جنبه فنی پلت فرم Sensi.AI، که اتاق بیماران را به ظاهر حفظ حریم خصوصی نظارت می کند. با توجه به تمایل الگوریتم‌ها به انتخاب سوگیری‌ها در داده‌هایی که در آن آموزش داده شده‌اند، طبیعتاً تردیدهای زیادی در مورد فناوری‌هایی مانند Sensi.AI وجود دارد.

گوبس قرار است در مورد فرآیندهای مهندسی Sensi.AI و مراحلی که برای مبارزه با هشدارهای نادرست و همچنین سوگیری ها انجام می دهد صحبت کند. او همچنین در مورد چگونگی پیدایش Sensi.AI و اینکه چگونه توانسته است تا به امروز 25 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جمع آوری کند، با وجود چالش‌ها در اقتصاد راه‌اندازی گسترده‌تر – و رقابت‌پذیری بازار فناوری سلامت، به ما توضیح می‌دهد.

گوبس و گریبوف همچنین از Sensi.AI خارج خواهند شد تا در مورد علاقه روزافزون به هوش مصنوعی برای طیف وسیعی از کاربردها، از مراقبت های بهداشتی گرفته تا کنترل صنعتی و بازاریابی صحبت کنند. گریبوف دیدگاه سرمایه‌گذار را ارائه می‌کند و از این ایده که شوق هوش مصنوعی به این زودی‌ها از بین نمی‌رود، حمایت می‌کند. او موقعیت خوبی برای انجام این کار دارد و بیش از 15 سال در زمینه فناوری اطلاعات، توسعه نرم افزار، عملیات و مدیریت عمومی کار کرده است.

زمین زیادی برای پوشاندن است. اما وقتی نوبت به پیشنهادات می رسد، همه گوش داریم. سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ آن را قبل از پخش بفرستید و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را در نمایش اجرا کنیم. یا اگر برای نمایش اینجا ثبت نام کردید، می توانید سوال را به صورت زنده در Hopin مطرح کنید.

TechCrunch Live مجموعه رویدادهای هفتگی ما است که بنیانگذاران و سرمایه گذاران برتر را به نمایش می گذارد. نمایش به صورت زنده ضبط می شود، اکثر چهارشنبه ها ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت PDT. ثبت نام و حضور در آن رایگان است. قسمت های گذشته را در کانال یوتیوب ما تماشا کنید و در پادکست در اینجا مشترک شوید.

در اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید