بلاک چین متمرکز بر تجارت Sei 30 میلیون دلار افزایش می دهد و ارزش آن را به 800 میلیون دلار می رساند.

Jayendra Jog، یکی از بنیانگذاران Sei Labs، به طور انحصاری به TechCrunch گفت که یک بلاک چین لایه 1 متمرکز بر تجارت، 30 میلیون دلار با ارزش 800 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

در حالی که بسیاری از بلاک چین های لایه 1 شبکه های همه منظوره ای را ارائه می کنند که توسعه دهندگان می توانند بر روی آنها ایجاد کنند، Sei از طریق زنجیره خود بر روی شبکه تجارت کریپتو تمرکز می کند. تیم آن متشکل از کارمندان سابق گلدمن ساکس، دیتابریکس، رابینهود، گوگل و انویدیا است.

جوگ گفت: «مأموریت ما ایجاد بهترین زیرساخت برای مبادلات است. «این فقط DeFi نیست، بلکه موارد دیگر است [applications] که تقاضا را از تجارت می گیرند.»

جوگ گفت، این شرکت برای به دست آوردن شرکای استراتژیک مناسب، به ویژه وارد شدن به شبکه اصلی، سرمایه جذب کرد. وی افزود: این پول همچنین برای گسترش حضور آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه استفاده خواهد شد.

او افزود که بلاک چین هنوز در مرحله شبکه آزمایشی عمومی خود است و قصد دارد شبکه اصلی خود را اواخر امسال راه اندازی کند، امیدواریم در سه ماهه دوم. بلاک چین ها از دوره های شبکه آزمایشی برای اجرا و آزمایش پروژه ها در شبکه خود قبل از راه اندازی کامل استفاده می کنند.

جوگ گفت: «از طرف خودمان، باند فرودگاه وسیعی داشتیم. سی در آگوست 2022 یک سرمایه اولیه 5 میلیون دلاری جمع آوری کرد، اما گفت که هدف اولیه برای این دور “فقط بر سرمایه متمرکز نیست، بلکه دستیابی به مجموعه مناسبی از شرکا” است.

سرمایه گذاران در دور جدید عبارتند از Jump Capital، Distributed Global، Multicoin Capital، Asymmetric Capital Partners، Flow Traders، Hypersphere Ventures و Bixin Ventures.

در ماه سپتامبر، Sei یک صندوق اکوسیستم و نقدینگی 50 میلیون دلاری را برای پشتیبانی از برنامه‌های جدید DeFi در پلتفرم خود راه‌اندازی کرد.

بلاک چین بیش از 120 پروژه بر روی بلاک چین خود دارد. این شرکت گفت که آخرین شبکه آزمایشی عمومی آن حدود 3.6 میلیون کاربر منحصر به فرد را جذب کرد و بیش از 35 میلیون تراکنش را در کمتر از یک ماه در اواسط مارس پردازش کرد.

جوگ گفت: «پذیرش بومی رمزارزهای زیادی وجود خواهد داشت، اما برای پذیرش بیشتر باید برنامه‌هایی وجود داشته باشد که کلی‌تر و فراگیرتر باشند.