بلاک چین ها در حال گسترش هستند، اکنون زمان ایجاد گزارش a16z است

از آنجایی که بازار کریپتو همچنان در شرایط جوی همیشه متزلزل جایگاه خود را پیدا می کند، Andreessen Horowtiz که سال گذشته یک صندوق وب 3 به ارزش 4.5 میلیارد دلار راه اندازی کرد، دومین گزارش وضعیت رمزنگاری خود را منتشر کرد. در همه چیز از فعالیت های بلاک چین گرفته تا فناوری های جدید غوطه ور می شود، اما یکی از موضوعات برجسته این است که بلاک چین ها در حال گسترش هستند.

به گفته ادی لازارین، مدیر ارشد فناوری رمزنگاری a16z، شتاب مقیاس‌پذیری نسبت به چند سال پیش که هزاران نفر از شبکه‌های بلاک چین استفاده می‌کردند، افزایش یافته است. در نتیجه، ازدحام زیادی، عمدتاً در اتریوم وجود داشت و هزینه های گاز گران بود.

لازارین خاطرنشان کرد که آن دوره زمانی بسیاری از مردم را متقاعد کرد که رشد بلاک چین از طریق مقیاس پذیری حاصل می شود، و در نتیجه توسعه دهندگان برای آزمایش و ایجاد محصولات جدید هیجان زده می شوند. بنابراین تلاش در دو سال گذشته یا بیشتر این است که محلول‌های پوسته‌سازی را از روی زمین دریافت کنیم، و اکنون آنها واقعاً کار می‌کنند و زندگی می‌کنند. هنوز چیزهای بیشتری برای ساخت وجود دارد، اما آنها بسیار ارزان تر، ایمن هستند و کار می کنند. شتاب در حال حاضر است که توسعه دهندگان می توانند از آنها استفاده کنند.”

این است واقعا زمان ساختن

بر اساس این گزارش، تقریباً 30000 توسعه‌دهنده فعال در صنعت کریپتو وجود دارد که نسبت به اوایل سال 2022 کاهش یافته است، اما بر اساس این گزارش «بسیار بالاتر از» اوایل سال 2021 است.