بلندگوهای برجسته ای را که در ماه نوامبر در TechCrunch Live به ما ملحق می شوند ، بررسی کنید – TechCrunch

TechCrunch Live (قبلا Extra Crunch Live) بوده است بطور باور نکردنی آموزشی در چند ماه گذشته ما آموخته ایم که چگونه زمین Rec Room از Sequoia سرمایه گذاری کرده است ، چگونه Wheel یک عرشه زمینی ایجاد کرده است که Tusk Venture’s Jordan Nof را متصل کرده است ، چگونه خرده فروشی Zipline هر جعبه ای را برای Emergence Capital انتخاب کرده است و چگونه Coda doc خود را برای Madrona Capital خوانده است.

اما خیلی بیشتر وجود دارد که از کجا آمده است.

TechCrunch Live به طور خاص برای کمک به بنیانگذاران برای ایجاد مشاغل با پشتوانه سرمایه گذاری بهتر طراحی شده است. ما این کار را با گرد آوردن بنیانگذاران استارتاپ ها و سرمایه گذاران پشتیبان آنها انجام می دهیم تا در مورد آنچه به طور خاص به بسته شدن معامله کمک کرده است صحبت کنند. سرمایه گذاران به چه معیارهایی توجه دارند؟ بنیانگذاران به چه س questionsالاتی پاسخ دادند که باعث شد VC ها بخواهند بیشتر بیاموزند؟ چگونه بنیانگذاران دیدگاه بزرگ خود و برنامه مرحله به مرحله خود را برای رسیدن به آنجا بیان کردند؟

ما همه اینها را – با نگاهی به عرشه های اولیه این شرکت ها و موارد دیگر – در TechCrunch Live پوشش می دهیم. TechCrunch Live همچنین محل TCL Pitch-off است ، جایی که بنیانگذاران بیننده می توانند روی صحنه مجازی ما بیایند و راه اندازی خود را به مهمانان محترم ارائه دهند و بازخورد زنده آنها را دریافت کنند.

مانند هر رویداد TechCrunch ، این سری هفتگی نیز دارای شبکه است ، بنابراین می توانید با سایر شرکت کنندگان ملاقات کرده و سلام کنید.

این رویداد هر چهارشنبه در ظهر PT/3pm ET برگزار می شود و شرکت در آن رایگان است. فقط اعضای TechCrunch+ به کتابخانه کامل محتوای درخواستی دسترسی پیدا می کنند ، بنابراین اگر هنوز قبلاً استفاده نکرده اید ، همین حالا ثبت نام کنید!

و بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، در اینجا نگاهی به مهمانان برجسته ای است که در ماه نوامبر در TechCrunch Live به ما ملحق شدند.


Laela Sturdy (CapitalG) + Vlad Magdalin (Webflow)

3 نوامبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

Laela Sturdy یک اپراتور تک شاخ 10 برابر است که دارای سرمایه گذاری با مجموعه ای است که شامل Stripe ، UiPath ، Duolingo ، Gusto و Webflow است. ولد مگدالین ، اعجوبه انقلاب بدون کد ، بنیانگذار و مدیرعامل Webflow است. این دو نفر را در مورد دلیل تصمیم خود برای همکاری با یکدیگر و استراتژی هایی که برای مقیاس گذاری جریان وب استفاده کرده اند ، بشنوید.

برای TechCrunch Live با CapitalG و Webflow ثبت نام کنید

اعتبار تصویر: CapitalG / Webflow


Jenny Fleiss (Volition Capital) + لری چنگ (Volition Capital)

10 نوامبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

جنی فلیس قبل از ورود به سرمایه گذاری خطرپذیر ، Rent the Runway را تاسیس کرد. از Fleiss و شریک Volition Capital لری چنگ در مورد اینکه چگونه Rent the Runway موفقیت اولیه را کسب کرد و در صنعت مد مشهور شد ، مطلع شوید و بینش عمیق تری از چشم انداز فعلی جمع آوری کمک های اولیه دریافت کنید.

برای TechCrunch Live با Volition Capital ثبت نام کنید

اعتبار تصویر: Volition Capital / Volition Capital


پریتی چوکسی (Norwest Venture Partners) + بیانکا گیتس (Birdies)

17 نوامبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

پریتی چوکسی ، قبل از تبدیل شدن به VC ، بیشتر دوران حرفه ای خود را در شرکت های بزرگ فناوری مانند فیس بوک و گوگل ، مدیریت M&A و توسعه کسب و کار گذراند. او همچنین در Birdies ، یک شرکت تولید کفش که توسط بیانکا گیتس تأسیس شده ، سرمایه گذاری کرده است. بشنوید چوکسی و گیتس در مورد چگونگی جمع آوری کمک های اولیه در مراحل اولیه ، چگونگی بستن معامله و نحوه مقیاس بندی بحث می کنند.

برای TechCrunch Live با Norwest Venture Partners و Birdies ثبت نام کنید

اعتبار تصویر: شرکای نوروست ونچر / امیلی دولا