بلندگوهای شگفت انگیزی را که در Extra Cru به ما ملحق می شوند را ببینید … ahem، TechCrunch Live – TechCrunch

تابستان Extra Crunch بود. ما شنیده ایم که چگونه می توانید عرشه خود را در مورد چیزی که واقعاً سرمایه گذار را تحت تأثیر قرار می دهد ، طراحی کنید و چگونه تجربه صنعت Melissa Wong از Retail Zipline هنگام بالا بردن سری A خود ، هر جعبه ای را برای ظهور انتخاب کرده است. و این تنها نوک کوه یخ است.

ما همچنین در قسمت های تابستانی Extra Crunch Live: Startup Alley Edition به شرکت های Disrupt Startup Alley نگاهی گذرا کرده ایم.

اما چیزهای بیشتری وجود دارد که این پاییز از کجا سرچشمه گرفت. بدون هیچ گونه حرف اضافی ، بلندگوهای باورنکردنی ای را که در قسمت های بعدی Extra Crunch Live به ما ملحق می شوند ، بررسی کنید.

اوه ، و به هر حال ، ما در حال تغییر نام هستیم. از این پس ECL باید به عنوان TechCrunch Live شناخته شود. به همین دلیل است: ما متوجه شدیم که گذراندن وقت با TechCrunch در این زمینه باید برای همه قابل دسترسی باشد. ما با بنیانگذاران استارتاپ ها و سرمایه گذاران که آنها را تامین مالی می کنند مصاحبه می کنیم تا نحوه انجام معامله را بیاموزیم ، و افرادی را در زمینه تماشاگران برای دریافت بازخورد تخصصی مهمانان خود داریم. همه باید بتوانند از آن سود ببرند.

به همین دلیل ، ما سریال را TechCrunch Live می نامیم ، زیرا رویداد زنده مدتی است که جزو امتیازات EC نیست. اگرچه قسمت زنده هنگام ثبت نام رایگان است ، اما بازپخش ویدیوها از TechCrunch Live در پشت paywall باقی می ماند.

بنابراین ، اجازه دهید دوباره آن را امتحان کنم.

در اینجا سخنرانان آینده ای هستند که در ماه اکتبر در TechCrunch Live به ما ملحق می شوند.

نیکول کوئین (شرکای Lightspeed Venture) + ولاد نواکوسکی (باشگاه ناهار)

6 اکتبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

نیکول کوئین ، شریک Lightspeed ، حرفه خود را صرف کمک به استارتاپ ها برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود در پلتفرم های دیجیتالی کرده است. نمونه کارهای او شامل Cameo ، Zola ، Goop ، Calm و Haus Laboratories و سایر موارد است. بشنوید کوین و بنیانگذار Lunchclub ولاد نواکوسکی در مورد نحوه همکاری آنها برای سری A استارتاپ صحبت می کنند و نظرات خود را در مورد آسانسور استارتاپ خود دریافت می کنند!

برای شرکای LIGHTSPEED VENTURE و LUNCHCLUB ثبت نام کنید

اعتبار تصویر: Lightspeed Venture Partners / باشگاه ناهار

شاون کارولان (Menlo Ventures) + کریس بریت (زنگ)

13 اکتبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

Chime ، هدایت کریس بریت ، بیش از 2 میلیارد دلار ، با ارزش 25 میلیارد دلار ، جمع آوری کرده است. شنیدن بریت ، در کنار سرمایه گذار و شریک Menlo Ventures ، شاون کارولان ، نحوه تأمین بودجه اولیه این شرکت و نحوه استراتژی رشد آنها را از آن زمان به اشتراک بگذارید. کارولان و بریت همچنین صدای زنده از تماشاگران را می شنوند و نظرات خود را ارائه می دهند.

برای MENLO VENTURES و CHIME ثبت نام کنید

اعتبار تصویر: Menlo Ventures / Chime

مارک گلدبرگ (فهرست) + جسیکا مک کلار (خلبان)

20 اکتبر – 3 بعد از ظهر ET/12pm PT

خلبان جسیکا مک کلار یک تجارت قدیمی (مالیات ، حسابداری و غیره) را در پیش گرفته و با استفاده از نرم افزار ، با بیش از 160 میلیون دلار بودجه ، آن را ساده کرده است. شاخص دورهای A و B شرکت را رهبری کرد. در TCL ، ما می شنویم که چرا Index از شریک مارک گلدبرگ و مک کلر دو برابر شده است و آنها بازخورد زنده ای را در مورد زمین های تماشاگران ارائه می دهند.

برای سرمایه گذاری و خلبان INDEX ثبت نام کنید