بله، “مرد یادگیرنده” در حال تبدیل شدن به یک چیز است

به هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها خوش آمدید، برداشتی متفاوت از اخبار و روند استارت‌آپ‌های این هفته توسط گزارشگر ارشد ناتاشا ماسکریناس.

پس از یک کنفرانس فناوری مبتنی بر تاهو، Sheel Mohnot، سرمایه‌گذار فین‌تک پشت Better Tomorrow Ventures، تمام روز و هر روز در سر خود مشغول بازی‌سازی است. و در حالی که ممکن است به نظر یک اتفاق غیر معمول از رویدادی باشد که در آن چه کسی در فناوری حضور دارد، این دقیقاً نکته بود.

موهنوت یکی از 40 نفری است که در اوایل این ماه در “مرد یادگیرنده” شرکت کردند، یک کنفرانس فناوری با تمرکز بر غوطه ور کردن شرکت کنندگان در آموزش، بازی و خلقت. شرکت کنندگان در 20 تا 60 سالگی بودند. در ازای گسترش ذهن خود، هزینه بلیط 750 دلار است. این رویداد که توسط دوستان ماری دایموند، آریل زاکربرگ، آمیت کومار، جرد گلدبرگ و کریستن وینزنت سازماندهی شد، می خواست به طور طعنه آمیزی فراتر از آنچه در وهله اول همه را گرد هم می آورد: دنیای فناوری.

دایموند، یکی از مجریان و سازمان‌دهندگان کام، به TechCrunch گفت: «کل فرضیه کنفرانس این است که کار اغلب کمترین جذابیت در مورد ما است و ما می‌خواهیم فضایی برای عمیق‌تر شدن افراد فراهم کنیم.»

قانون اصلی؟ موضوعی را بیاورید که می خواهید در مورد آن به دیگران آموزش دهید. اصول اصلی؟ مواردی مانند «مبتدی ها جذاب هستند» و «دنیا یک پروژه پرشور است». کالاهای شرکت تشویق می شوند – تا زمانی که مال شما نباشند (قانونی که یک نفر به درستی به عنوان فرصتی برای تکان دادن پیراهن مدیریت ریسک FTX تفسیر کرده است).

شرکت کنندگان در مجموع بیش از 30 سخنرانی برگزار کردند و در مورد همه چیز از هک سفر گرفته تا باروری 101 تا برنامه ریزی شبانه صحبت کردند. با این حال، هوش مصنوعی حداقل در دو جلسه، حتی در چند صد مایلی از آنچه دره مغزی نامیده می‌شود، ظاهر شد. و، جدای از بیت‌باکسینگ، Mohnot موفق شد یک یادگیری حرفه‌ای را از ارائه مدیریت زمان بگیرد: استخدام یک EA دیگر.

در نتیجه این رویداد، نه چندان شوخی، برخی از حامیان مالی علاقه مند شدند. شوخی کردم که ممکن است به طور تصادفی یک استارتاپ فناوری متمرکز بر جامعه ایجاد کرده باشند. اما دایموند می‌گوید که آن‌ها به‌طور خاص سعی نمی‌کنند از این رویداد درآمد کسب کنند. “من فکر می کنم ماهیت آن را تغییر می دهد، این یک آزمایش کلیدی کوچک بود و فکر می کنم ما می خواهیم اصالت آن را حفظ کنیم.” او با خنده اضافه می کند: “اگر حمایت مالی وجود داشته باشد، از طرف Sheel و Taco Bell خواهد بود.” (مهنوت ماه گذشته در متاورس تاکو بل با همسرش ازدواج کرد).

زاکربرگ، یکی از سازمان‌دهنده‌ها، دی‌جی پاره وقت و سرمایه‌گذار در Long Journey VC، می‌گوید که در فکر تبدیل آن به یک رویداد سالانه هستند. اعضای انجمنی که در اولین کنفرانس شرکت کرده‌اند در حال تهیه مینی «شام‌های مرد یادگیرنده» هستند.

زاکربرگ گفت: «ما در واقع به سختی در مورد کار صحبت کردیم و لذت بخش بود.

با این اوصاف، بیایید به بقیه استارتاپ ها ویکلی برویم. در ادامه این خبرنامه در مورد بستر جدید آمازون و توصیه های بد سرمایه گذاران صحبت می کنیم. آیا ما تعجب می کنیم؟ مثل همیشه میتونید منو دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای ادامه گفتگو اگر دوست دارید بیشتر از من حمایت کنید، مشترک شوید زیرپشته من بسیار رایگان و هنوز در حال کار است.

و قبل از اینکه واقعاً ادامه دهیم، من یک پلاگین بی شرمانه دارم: اسکوپ ها من را خوشحال می کنند. اگر می‌شنیدید که یک شرکت مخاطره‌آمیز یا استارت‌آپ برنده می‌شود، بالا می‌برد، شکست می‌خورد یا نمی‌دانم، یک مدیر اجرایی را به دلیل اتفاقات داخلی راه‌اندازی کرده است، به من بگویید. از عرشه‌های زمین و برگه‌های مدت نیز استقبال می‌شود. خوشحالم که در مورد ناشناس بودن صحبت می کنم و بیشتر در مورد روند خود و آنچه به دنبال آن هستم توضیح می دهم. می‌توانید مواردی را در سیگنال در +1 925 271 0912 به من بگویید. بدون زمین، لطفا.

هوش مصنوعی آمازون

آمازون بالاخره وارد آن شد مسابقه هوش مصنوعی مولد، اما نه آنطور که انتظار دارید. برخلاف مایکروسافت و اپل که هر دو به دنبال ساخت مدل‌های هوش مصنوعی در داخل خود هستند، آمازون از اشخاص ثالث برای میزبانی مدل‌ها در AWS استفاده می‌کند. تلاش نامیده می شود بستر آمازونو به استارت‌آپ‌ها توانایی ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق مدل‌های از پیش آموزش دیده استارت‌آپ‌ها، از جمله AI21 Labs، Anthropic و Stability AI داده می‌شود. در حال حاضر در پیش نمایش محدود است.

در اینجا دلیل تعجب ما نیست: یعنی ما منتظر این بودیم. آمازون ظاهراً در مقایسه با حرکات جسورانه برخی از رقبای خود، حول مکالمه هوش مصنوعی می رقصد. قبل از Bedrock، علاقه آمازون به بهترین شکل دیده می شد مشارکت با هوش مصنوعی پایداریو حتی اخیراً شتاب دهنده ای برای استارت آپ های مولد هوش مصنوعی.

  • برداشتن قوانین شکل دهنده هوش مصنوعی مولد
  • “اردوگاه” جدید Betaworks با هدف تامین بودجه استارت آپ های هوش مصنوعی در مراحل اولیه تحول آفرین است
  • هزینه های کاربر بیش از 4000٪ در برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش می یابد

علامت آمازون در ساختمان

اعتبار تصویر: دیوید پل موریس / بلومبرگ / گتی ایماژ

از من بالا بیاور، اما به خودت پول نده؟ نه ممنون

برخی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر این روزها توصیه‌های شگفت‌انگیزی می‌کنند: از شرکت ما سرمایه جذب کنید، اما به خودتان پول ندهید. به عبارت دیگر، اگر شما یک بنیانگذار با جاه‌طلبی واقعی هستید، حقوق شما در برابر حقوق است که ریشه در موفقیت آینده استارت‌آپ شما دارد. خوب، TC حاج جان کمپس این را دوست ندارد، نوشتن: «اگر سرمایه‌های مخاطره‌آمیز را افزایش داده‌اید، باید به خودتان پرداخت کنید.»

من مخالف نیستم اما در اینجا چیست او آمد گفت:

اما می دانید یکی از بزرگترین عوامل حواس پرتی چیست؟ توانایی پرداخت رهن، اجاره، پرداخت ماشین یا محموله بعدی Huel را ندارید. به عنوان یک بنیانگذار، وظیفه شما این است که روی ایجاد استارتاپ تمرکز کنید تا در سریع ترین زمان ممکن موفق شود.

به عنوان یک سرمایه گذار در این استارتاپ ها، وظیفه شماست که به استارتاپ کمک کنید تا در کمترین زمان ممکن به آن نقطه برسد. گفتن به بنیانگذاران مبنی بر اینکه حقوق نگیرند در سطوح مختلف به طرز شگفت انگیزی نتیجه معکوس دارد.

  • تنها با 2.1٪ از کل سرمایه گذاری VC، بودجه برای زنان در سه ماهه اول 2023 “مه” باقی می ماند.

پولی که از یک شیر آب بیرون می آید.

اعتبار تصویر: استفانو اسپیکا / گتی ایماژ

سه دیدگاه در مورد سلامت روان بنیانگذار

در Equity این هفته، من با سه متخصص در مورد سلامت روان گپ زدم. نوید لالانی از Pioneer Mind، دکتر Saumya Dave روانپزشک و Leslie Feinzaig از Graham & Walker، همگی نسخه های متفاوتی از یک بیانیه را بیان کردند: بنیانگذاران نباید بین سلامت روان و سخاوت یکی را انتخاب کنند.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: این قسمت مملو از دیدگاه‌هایی در مورد چگونگی تلاش مسئولانه است، از فراخوانی برای اقدام برای سرمایه‌گذاران برای حمایت از بنیان‌گذاران در نگاه کردن به سلامت روانشان به عنوان اولویت تجاری تا دنیای پراکنده «حمایت از سلامت روان». به آن گوش دهید. من به این افتخار میکنم.

  • مدیر ارشد ریسک بانک سیلیکون ولی، ماه‌ها پس از شروع به کار، بیرون است

تصویر سه بعدی از مغز انسان با رنگ صورتی که هالتر سنگین را بلند می کند.  آموزش ذهن و مفهوم سلامت روان  مغز خود را آموزش دهید

اعتبار تصویر: استودیو اوزاکا وین (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

و غیره و غیره

  • فریاد بزرگ تیo Dominic-Madori Davis برای پیوستن به تیم پادکست Found!
  • شنبه برگشت: اگر هفته گذشته استارتاپ ویکلی را از دست دادید، آخرین شماره من را اینجا ببینید: «ما هنوز در مورد ارزش‌گذاری‌های Y Combinator صحبت می‌کنیم.»
  • بیایید در محوطه دانشگاه بمانیم؟ TechCrunch به معنای واقعی کلمه هفته آینده به بوستون می آید. در 20 آوریل، من در TC Early Stage با همکاران مورد علاقه خود خواهم بود تا با کارشناسان برتر در بهترین اجلاس بنیانگذار یک روزه در شهر مصاحبه کنیم. پاس خود را در اسرع وقت رزرو کنید! سخنرانان شامل کرتی لوی از Techstars، داینا گریسون کپیتال را بسازید و جیمز کریر NFX.
  • یادداشت برنامه نویسی: اگر در حال خواندن این مطلب در مرورگر هستید، آن را در صندوق ورودی خود نیز دریافت کنید! در اینجا مشترک شوید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید

در TechCrunch دیده می شود

اگر می خواهی به من زنگ بزن، صدایم کن

در edtech، تاریخ اهمیت دارد: Reach Capital به تازگی بزرگترین صندوق خود را تا به امروز بسته است

صحبت با Future Ventures در مورد صندوق جدید، هیپ هوش مصنوعی و مکیدن سیری (هنوز)

پس از GoFundMe، راب سولومون در حال پرواز یک بادبادک 200 میلیون دلاری در سرزمین تجارت است.

ایلان ماسک می گوید که توییتر در نهایت در تاریخ 4/20 تیک های قدیمی را حذف خواهد کرد

در TechCrunch+ دیده می شود

13 VC در مورد وضعیت سرمایه گذاری روباتیک در سال 2023 صحبت می کنند

ایتالیا فهرست اولیه کارهای OpenAI را برای لغو دستور تعلیق ChatGPT ارائه می دهد

نخ سوزن: 5 سوال با سرمایه گذار Lauren Maillian

در نرمال جدید برای VC، سازندگان برنده خواهند شد

گزارش ارز دیجیتال a16z رشد توسعه دهندگان را با گسترش راه حل های مقیاس بلاک چین پیش بینی می کند

کامپیوتر یا کازینو؟

مراقب باش و به مردمت بگو دوستشان داری،

ن

اگر در مورد اتفاقات دنیای مخاطره‌آمیز راهنمایی یا سرنخ جالبی دارید، می‌توانید در توییتر @nmasc_ با ناتاشا ماسکرنهاس یا Signal در +1 925 271 0912 تماس بگیرید. درخواست‌های ناشناس رعایت می‌شوند.

 

بله، “مرد یادگیرنده” توسط ناتاشا ماسکارناس در حال تبدیل شدن به چیزی است که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.