بنابراین شما می خواهید یک عرشه زمین قاتل بسازید

آهای رفیق!

بنابراین، شما می خواهید یک زمین زمین عالی بسازید. شما می خواهید به چیزی معتبر برسید، اما از موفقیت های گذشته نیز مطلع شوید. جهنم، احتمالاً می خواهید از اشتباهات رایج اجتناب کنید و احساس کنید که سایر بنیانگذاران استارتاپ از چه چیزی برای افزایش سرمایه استفاده می کنند.

خبر خوب: TechCrunch+ همه اینها و موارد دیگر را آماده کرده است. از طریق مجموعه هفتگی Pitch Deck Teardown، ما تعداد زیادی از عرشه‌های زمین را که موفق به افزایش سرمایه شده‌اند، تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. با تشکر از کارشناس داخلی، هاج کمپس، بنیانگذار سابق و سرمایه گذار مخاطره آمیز، ما دیدگاه هر دو طرف میز را در مورد اینکه چه چیزی یک زمین عالی را می سازد، داریم. و از چه چیزی باید اجتناب کرد!

در اینجا خلاصه ای از برخی از اشک های مورد علاقه ما آمده است:

  • در اینجا عرشه ای است که گیبل برای جمع آوری 12 میلیون دلاری سری A خود استفاده کرد. ما توضیح آن را در مورد مشکلی که در حال حل آن است یافتیم، و کشش آن به ویژه بسیار عالی است.
  • در اینجا عرشه ای است که MiO استفاده می کرد تا 550,000 دلار در یک معامله پیش از تخم گذاری جمع آوری کند. در این مورد، متوجه شدیم که تیم آن اسلاید می‌کند و بحث در مورد ارزش پیشنهادی آن بیش از قوی است.
  • در اینجا عرشه ای است که StudentFinance برای جمع آوری مبلغ 41 میلیون دلاری سری A استفاده کرد. در این مورد، طرح فضای مشکل عالی بود، و ما فراتر از میزان سرمایه ای که برای سن خود جمع آوری کرده بود، تحت تأثیر قرار گرفتیم، حتی اگر طرح کلی مدل کسب و کار آن می توانست در ارائه کمی واضح تر باشد.

ما عرشه هایی از دور فرشته تا مرحله آخر داریم که می توانید در اینجا پیدا کنید.

اما یک توصیه قبل از اینکه شما را رها کنیم: اگر بیش از یک مدل کسب و کار دارید، مدل کسب و کار ندارید. از تمرکز نترسید.

موفق باشید، و شکار (پایتخت) شاد!