بنابراین شما می خواهید یک عرشه زمین قاتل بسازید

هی، دوستان!

بنابراین، شما می خواهید یک زمین زمین عالی بسازید. شما می خواهید به چیزی معتبر برسید، اما از موفقیت های گذشته نیز مطلع شوید. جهنم، احتمالاً می خواهید از اشتباهات رایج اجتناب کنید و احساس کنید که سایر بنیانگذاران استارتاپ از چه چیزی برای افزایش سرمایه استفاده می کنند.

خبر خوب: TechCrunch+ همه اینها و موارد دیگر را آماده کرده است.

از طریق ما مجموعه هفتگی Pitch Deck Teardown، ما ده ها طرح اولیه را که استارت آپ ها برای افزایش سرمایه موفقیت آمیز استفاده کرده اند، تجزیه و تحلیل کرده ایم. این مجموعه توسط کارشناس داخلی ما، هاژه جان کمپس، مربی زمین، بنیانگذار سابق و سرمایه گذار مخاطره آمیز نوشته شده است، این مجموعه دیدگاهی از هر دو طرف میز را در مورد اینکه چه چیزی باعث ایجاد یک زمین عالی می شود و اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید، ارائه می دهد.

در اینجا خلاصه ای از اشک های مورد علاقه ما در چند هفته گذشته آمده است:

  • اینجاست عرشه که Fibery برای جمع آوری 5.2 میلیون دلار سری A استفاده می کرد. پلت فرم دانش شرکتی دارای مجموعه ای از اسلایدهای خوب بود که جزئیات رقابت خود را نشان می داد، و ما همچنین از نحوه توضیح مدل تجاری خود خوشمان آمد.
  • اینجاست عرشه که اسمالز 19 میلیون دلار از سری B جمع آوری می کرد. چه کسی می دانست که مراقبت از حیوانات خانگی با اشتراک بازار بزرگی است؟
  • اینجاست عرشه که Honeycomb استفاده می‌کرد 50 میلیون دلار سری C جمع‌آوری می‌کرد. کار این شرکت برای قابل مشاهده‌تر کردن پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری بزرگ ممکن است در مورد کار فعلی شما صدق نکند، اما پیشرفت شرکت ارزش وقت شما را دارد.
  • اینجاست عرشه که Ageras برای جمع آوری 35 میلیون دلار سرمایه خصوصی استفاده می کرد. مطمئناً، ما راندهای کوچک‌تر زیادی را پوشش می‌دهیم، اما از آنجایی که این 50مین بازی ما بود، هاجه تصمیم گرفت پاهایش را کمی دراز کند و چیزی متفاوت را تحلیل کند.
  • و برای پایان دادن به این لیست کوتاه از نمونه ها، در اینجا آمده است عرشه که Northspyre قبلا 25 میلیون دلار جمع آوری می کرد. اگر به دنیای ساختارهای فیزیکی علاقه دارید، این عرشه ارزش وقت گذاشتن را دارد. به خصوص اسلایدهای خوب “چرا” داشت و توضیح دهنده بازار آن کوتاه و شیرین بود.

ما عرشه‌هایی از دور فرشته‌ها تا مراحل پایانی داریم، همه در اینجا.

یک توصیه قبل از اینکه شما را رها کنیم: اگر بیش از یک مدل کسب و کار دارید، مدل کسب و کار ندارید. از تمرکز نترسید.

موفق باشید، و شکار (پایتخت) شاد!