بهترین محل نصب ردیاب آهنربایی کجاست؟

در دنیای امروز و قیمت بالای خودروها، استفاده از ردیاب های مگنتی می تواند آسودگی خیالی برای صاحبان و مالکان خودرو باشد که از سرقت ماشین خود واهمه دارند. جی پی اس خودرو GM2500 یکی از بهترین ردیابهای مگنتی در ایران است که امکانات گستردهای دارد. مسیریاب GM2500 از سیمکارت پشتیبانی میکند و با استفاده از GPS و GPRS اطلاعات جغرافیایی را برای شما هم به صورت پیامک و هم در نقشهی گوگل و نرمافزار ایمن ردیاب ارسال میکند. در این ردیاب سعی شده است تا از باتری های با کیفیتی استفاده شود که دارای عمر طولانی و حفظ ذخیره انرژی الکتریکی بیشتری باشند.

قابل مشاهده است. از مزیت های این ردیاب امکان شنیدن صدای اطراف می باشد. همانطور که گفته شد ردیاب مغناطیسی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد. همچنین ردیاب های مگنتی معمولا سایز کوچکی دارند و به راحتی قابل کشف نیستند.

معمولا برای جدا کردن این ردیاب از دستگاه های مخصوص کاهش قدرت آهنربا استفاده می شود. چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو جی آر 800 نصب میشود؟ در مورد معایب ردیاب مگنتی می توان به این نکته اشاره کرد که به خاطر متصل نشدن به سیم کشی خودرو، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را ندارند. اما ، ردیاب های مغناطیسی GPS را می توان در هر نقطه از وسیله نقلیه یا دارایی نصب کرد تا زمانی که دستگاه دارای دید واضح برای دریافت سیگنال های GPS باشد.

برای خرید این ردیاب مگنتی باید حدود 1میلیون و 600 هزار تومان هزینه کنید که با توجه به امکانات و ویژگی های خاص مانند ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه، قیمت مناسبی به نظر می رسد. با یک حساب و کتاب ساده متوجه می شوید که قیمت این ردیاب ها کمتر از یک درصد قیمت خودرو خواهد بود و خرید آن نشانه دوراندیشی و آینده نگری شماست. می توانید آن را به هر قسمت از خودرو نصب کرده و بدون داشتن هیچ چراغ یا صدایی، از دید سارقین و دیگران پنهان کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب خودرو آهنربایی مدل as4 _x لطفا از سایت ما دیدن کنید.