بهترین مشاوران توسعه نرم افزار برای استارتاپ ها چه کسانی هستند؟ – TechCrunch

وقتی حباب dot-com 20 سال پیش ظاهر شد ، بسیاری از مردم فکر می کردند که توسعه نرم افزار قرار است به طور گسترده برون سپاری شود. در عوض ، دره سیلیکون اخلاق جدیدی را در مورد بنیانگذاران فنی ، متمرکز بر محصول و تیم های مهندسی مرکزی و قوی ایجاد کرد.

و با این وجود ، برون سپاری توسعه نرم افزار یک چیز دیگر است.

به همین دلیل است که ما به دنبال معرفی فروشگاه های بزرگ توسعه نرم افزار هستیم که با استارتاپ ها کار می کنند. بنیانگذاران ، فقط یک توصیه در نظرسنجی زیر بگذارید و ما از بازخورد شما برای انتخاب موضوعات بعدی مصاحبه خود برای TechCrunch استفاده خواهیم کرد.

بنابراین ممکن است بپرسید چرا امروزه برون سپاری توسعه نرم افزار به یک روند تبدیل شده است؟ دلایل زیادی وجود دارد که احتمالاً با بیشتر آنها آشنا هستید. رشد کلی بخش فناوری ، به ویژه در دهه گذشته ، حقوق مهندسان را در سیلیکون ولی و دیگر مراکز استارتاپی افزایش داده و در عین حال فشار بیشتری بر سایر هزینه های زندگی وارد می کند. تعداد مهندسان ماهر برای استخدام به ترتیب کاهش یافته است.

در همین حال ، بهبود ارتباطات اینترنتی و برنامه های آموزشی جهانی شده به افراد بیشتری اجازه می دهد مهارت های نرم افزاری مورد نیاز خود را توسعه داده و خود را برای استخدام در دسترس قرار دهند.

این همه گیری باعث توزیع کار برای بیشتر مردم نیز عادی تر شد ، که به شکست شکاف بین تیم مهندسی مرکزی و مشارکت کنندگان از راه دور کمک کرد.

در حالی که هنوز می توانید استارتاپ های زیادی در هر اندازه ای پیدا کنید که بخواهند یک گروه مهندسی بزرگ را در یک دفتر فیزیکی حفظ کنند ، اکثر شرکت هایی که با آنها صحبت می کنیم به نوعی به کارهای از راه دور خریداری کرده اند.

همه این عوامل باعث می شود توسعه نرم افزار برون سپاری برای بسیاری از استارتاپ ها بسیار عادی تر از چیزی باشد که 10 یا 15 سال پیش با آن روبرو بودید.

بنابراین ، به ما بگویید که کدام مشاوران نرم افزاری عالی را در زیر معرفی کنیم! اگر مشاور نرم افزار هستید ، این نظرسنجی را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

این بخشی از مجموعه کارشناسان جاری ما است ، جایی که ما ارائه دهندگان خدمات را که بنیانگذاران استارتاپ دوست دارند با آنها کار کنند (بر اساس توصیه های بنیانگذاران) مشخص می کنیم. نرم افزار دومین سرویس عمودی ما پس از رشد بازاریابی است که ما نیز آن را ادامه می دهیم – و برنامه های بیشتری را در ماه های آینده برنامه ریزی کرده ایم.