سشوار و حالت دهنده مو مدل AS 530 براون با موتور 1000 وات برای خشک کردن و حالت دادن به موها مناسب است. یک شانه حالت دهنده و یک برس بزرگ 40 میلی متری، سه سری برس را که با سشوار سالن قهوه ای عرضه می شوند، دور می زنند. روی استور سشوار قهوه ای قابل بخارپز را به شما معرفی می کند. ابتدا مخزن آب متصل به سر سشوار را باز کنید و آن را با آب شیر پر کنید تا بتوانید عملکرد بخار را فعال کنید.

پس برای اطمینان از داشتن محصولی با کیفیت از هر نظر در هنگام خرید سشوار باید نکات زیر را در نظر بگیرید. ناگفته نماند که این سشوارها نیروی باد کافی را ارائه می دهند، بنابراین هنگام استفاده از آنها، مطمئن شوید که زمان کافی را صرف خشک کردن یا حالت دادن به موهای خود می کنید. سشوار سالنی قیمت بسیاری از مدل های حرفه ای، بسیاری از این سشوارها دارای فناوری منحصر به فردی هستند که تضمین می کند موهای کاربران در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه، هرگز آسیب نمی بینند. عناصر سرامیکی در نسل جدید سشوارهای خانگی نه تنها ارزان هستند، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند.

نوع موتور سنگین دارای AC است. توان مصرفی آن 8000 وات است. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. سه گزینه برای دما (سرد، گرم، گرم) وجود دارد که می توانید از حالت مناسب انتخاب کنید. حفظ موهای سالم و براق با عنصر توزیع حرارت عالی آن آسان تر است. استفاده از دکمه باد سرد منجر به حالت دهی بهتر مو می شود. این سشوار دارای یک سری متمرکز کننده باریک است که برای هدایت باد به سمت دلخواه طراحی شده است. با سیم 2 متری و حلقه آویز خود می توان از آن در سالن ها استفاده کرد.

به ویژه، اتصالات پخش کننده هوا که به سر سشوار متصل شده اند، نامناسب هستند. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که سشوارها دارای ویژگی های طراحی ارگونومیک هستند که از گرفتگی دستان شما در طول جلسات طولانی استفاده از آنها جلوگیری می کند. بهترین سشوار برای موهای آسیب دیده آسیب را تشدید نمی کند. از آنجایی که گرما شایع‌ترین علت آسیب سشوار است، مصرف‌کنندگانی که موهای آسیب‌دیده دارند باید از سشوارهایی با چندین تنظیم دما استفاده کنند. زمانی که مو شکننده است، با خشک شدن با کمترین حرارت، می تواند استراحت کند و ترمیم شود.

تورمین به جلوگیری از آسیب حرارتی غیر ضروری به کوتیکول مو کمک می کند و رطوبت لازم را برای موهای حساس فراهم می کند تا سالم بمانند. یون های مثبت تولید شده توسط سشوارهای تورمالین می توانند مو را صاف کنند. موهای صاف و حساس فاقد حجم هستند، بنابراین انتخاب سشوار که انعطاف پذیری مو را کاهش می دهد می تواند عاقلانه نباشد. برای سشوارهای تورمالین امکان تولید یون منفی به صورت الکترونیکی وجود ندارد. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. به این ترتیب می توانید اثر خشک شدن سشوار را کاهش دهید و در عین حال درخشندگی و براقیت بیشتری را حفظ کنید.

اگر موهای پرپشتی دارید، سشوار تیتانیومی را انتخاب کنید. مصرف این محصول به صورت نیمه حرفه ای و دارای موتور DC و حلقه آویز می باشد. سشواري كه من حدود چهار سال است كه از آن استفاده مي كنم گرماي خوبي دارد و خيلي سبك است و از در دست گرفتن آن خسته نمي شوم. به خاطر گرما و خنکی و خوبی و شادی اش فرقی نمی کند. ما از سال 1992 به طور مداوم از این خشک کن استفاده می کنیم. سیستم کنترل حرارت از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند.محصولی بادوام و خوش دست است. در خرید آن شک نکنید. این سشوار برای حرفه ای هایی که دارای خواص یونی هستند، بهترین انتخاب است. با موتور AC و حلقه آویز دارای یک موتور AC کارکرده با باد سرد می باشد.

سشوارها به دلیل فشار زیاد روی موتورهایشان با قدرت کمتر سریعتر می سوزند و خراب می شوند. سشوارهای امروزی دارای مواد پیشرفته ای هستند که فرآیند خشک کردن را متحول کرده اند. با این حال، هم برای مبتدیان و هم برای مبتدیان، این گزینه های گرمایشی – مانند تیتانیوم و تورمالین – غیرقابل درک به نظر می رسند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید عباراتی مانند یونی، سرامیک و تورمالین به چه معنا هستند و به چه معنا هستند.

انواع سشوار ارزان سری را می توان به عنوان یک سشوار معمولی با کلیک روی دکمه های روی دسته ها آزاد کرد و استفاده کرد. بسته به نوع مو و استفاده مورد نظر، سرعت باد و دما را می توان در یک یا سه حالت ترکیب کرد. اگر به دنبال بهترین سشوار برای استفاده در منزل هستید، نمی توانید با این محصول اشتباه کنید. سشوار فیلیپس یک سشوار برس با موتور 800 وات DC بوده و قابلیت تولید یون را دارد. سه برس و یک متمرکز کننده در سری سشوار گنجانده شده است.