بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

اگر پوست شما روشن است و به راحتی دچار آفتاب سوختگی میشود باید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی و بالای ۵۰ استفاده کنید. این کرم با خاصیت ضد التهابی که دارد نه تنها عمل پیشگیری از قرمز شدن و آسیب دیدن پوست را انجام می دهد بلکه اگر پوست شما از قبل دچار آفتاب سوختگی شده باشد این کرم التهاب ناشی از آن را بسیار کاهش داده و در کنار پیشگیری به درمان پوست آسیب دیده ی شما نیز می پردازد. در نتیجه اگر جزو این دسته از افراد هستید حتما کرم ضد آفتاب با اسپیاف بالاتر بخرید.

موقع خرید ضد آفتاب حتما به این نکته توجه کنید و ضدآفتاب با طیف گسترده بخرید. در پایان با یک حوله ی نرم و تمیز، به دقت و به حرکات ضربه ای پوست خود را خشک کنید. هر دو ساعت، کرم را تجدید کنید. یکی از بزرگترین معضلاتی که مردم از آن آگاه نیستند این است که خراب شدن فاکتور حفاظتی کرم بخاطر شیوه نگه داری آن است و به این معنا است که شما نمی خواهید کرم را در قسمت پایین کیف ساحلی خود قرار دهید تا در تمام طول روز در معرض آفتاب نباشد. میزان spf این کرم الارو 50 می باشد اما قدرت عملی همانند کرمهای ضدآفتاب 50 به بالا دارد و همان محافظت را برای پوست ایجاد میکند.

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کرم های ضد آفتاب رنگی خارجی و داخلی را به شما خوانندگان عزیز این مطلب معرفی نماییم. ساییدن بیش از حد پوست، به خصوص وقتی با لایه برداری همراه باشد، خیلی زود می تواند پوست را قرمز و ملتهب کند. وقتی به میزان مناسبی کف کرد، آن را آبکشی کنید. خشک کردن صورت با حوله ی بدن وقتی دوش می گیرید، صورت خود را با همان حوله ای خشک می کنید که بدنتان را خشک کرده اید؟ درست است که بدنتان را تازه شسته اید، ولی باکتری هایی که به طور طبیعی روی بدنتان زندگی می کنند با باکتری هایی که روی صورتتان زندگی می کنند، متفاوتند.

استفاده از این نوع شویندهها، پوست شما را تحریک نمی کندو برای شستشوی دو بار در روز انتخاب مناسبی هستند. ۲- دیروز کل روز ماسک و روی صورتم دولایه دستمال کاغذی بود ۳- دیروز بعد از ژل وتونر لافارر و مرطوب… پس حواستان باشد، اگر آرایش تان غلیظ نیست، ضد آفتاب تان چرب نیست و تعریق شدید نداشته اید، ۲ بار در روز شستن پوست صورت برای شما کافی است. پس، بهتر است صورت خود را با حوله ای جداگانه خشک کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد در مورد کرم ضد آفتاب سینره لطفا از صفحه ما بخواهید.