به دنبال تحقیقات نادرست FAA در مورد پرواز برانسون ، فاش شده است که Virgin Galactic دوباره پرواز کند – TechCrunch

اداره هوانوردی فدرال “تحقیقات اشتباه” خود را در مورد پرواز ریچارد برانسون ، بنیانگذار ویرجین کهکشان در 11 ژوئیه و اولین سفر مسافربری اختصاصی شرکت گردشگری فضایی ، در 11 جولای متوقف کرد. پروازهای آینده حجم بیشتری از فضای هوایی را برای خود محفوظ می دارد و این شرکت وعده ارتباطات بهتر را می دهد ، اما به غیر از این ، مشخص نیست که این شرکت دوباره پرواز می کند.

ناهنجاری پروازی که FAA به دنبال آن بود ، توسط مقاله ای در نیویورکر به اطلاع عموم رسید که ادعا می کرد VSS Unity ، فضاپیمای موشکی که مسافران را به لبه فضا برد ، نه تنها حریم هوایی حفاظت شده خود را ترک کرد ، بلکه خطرناک تر نیز فرود آمد. روش نسبت به برنامه ریزی اولیه ظاهراً این “هشدار ورود سرخ مخروطی به چراغ قرمز” ناشی از عدم صعود سریع خلبانان و نیاز به توسل به این روش جایگزین برای بازگشت بوده است-هرچند گزارش شد که لغو ماموریت حرکت ترجیحی است.

گرچه ویرجین گالاکتیک در آن زمان اذعان داشت که “بادهای ارتفاعی زیاد” منجر به یک مسیر “منحرف از برنامه اولیه ما” شد ، اما هیچ خطری برای سرنشینان نداشت. این توضیحات چراغ قرمز پرواز را “گمراه کننده” نامید.

در همه موارد به نظر نمی رسد FAA در مورد آن موضوعی ایجاد کرده باشد ، اگرچه با مهربانی به هواپیما که منطقه پرواز رسمی خود را طراحی کرده بود ، توجه نکرده و هواپیمای شرکت را در حالی که به این موضوع رسیدگی می کرد ، زمین گیر کرده است. این مناطق حفاظت شده به منظور کاهش احتمال آسیب در زمین کنار گذاشته شده اند و در حالی که Spaceport America از تمدن فاصله دارد ، چیزی نیست که بتوان سریع و شل با آن بازی کرد. (اتفاقاً ، من به عنوان فردی که در هنگام پرواز روی زمین بود ، نمی توانم کمی نگرانی در گذشته داشته باشم.)

برای پروازهای آینده ، ویرجین گالاکتیک فضای بیشتری را در اختیار خود قرار می دهد تا بتواند مسیرهای غیر عادی مانند این مسیر را در خود جای دهد. FAA همچنین با این شرکت به دلیل عدم برقراری ارتباط در مورد مسیر غیر عادی خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کرد ، بنابراین روشهای جدیدی اضافه شده است تا اطمینان حاصل شود که این کار دفعه بعد … و هر بار اتفاق می افتد.

مایکل کولگازیر ، مدیرعامل ویرجین کهکشان در بیانیه ای گفت: “ما از بررسی کامل FAA در مورد این تحقیقات قدردانی می کنیم. برنامه پرواز آزمایشی ما به طور خاص برای بهبود مستمر فرایندها و رویه های ما طراحی شده است. به روزرسانی پروتکل های اطلاع رسانی ماموریت های فضایی و هوایی ما با نزدیک شدن به راه اندازی تجاری تجربه پروازهای فضایی ، آمادگی ما را تقویت می کند. “