به روز رسانی جستجوی Google زمینه بیشتری در مورد وب سایت ها ، از جمله توضیحات و آنچه دیگران می گویند ، ارائه می دهد – TechCrunch

گوگل با هدف بهبود سواد رسانه ای کاربران آنلاین ، نتایج جستجو را تغییر می دهد. این شرکت در حال گسترش قابلیت های ویژگی “درباره این نتیجه” است که در اوایل سال جاری راه اندازی شد ، همچنین در حال حاضر شامل اطلاعات مربوط به خود منبع ، از جمله توضیحات آن از ویکی پدیا و آنچه سایت درباره خود می گوید ، و همچنین اخبار ، بررسی ها ، و زمینه دیگری که می تواند به مردم در ارزیابی بهتر منابع ناآشنا یا جدید کمک کند. همچنین به کاربران اطلاعات دیگری در مورد همان موضوع ، و کاربران را به سایر منابع اطلاعاتی که ممکن است مربوط به درخواست اصلی کاربر باشد ، نشان می دهد.

این شرکت در ماه فوریه “درباره این نتیجه” را به نتایج جستجوی خود در انگلیسی در ایالات متحده معرفی کرد ، با توضیح مختصری از ویکی پدیا ، در صورت موجود بودن ، هنگامی که سایت برای اولین بار آنلاین شد ، و اگر اتصال شما به وب سایت ایمن بود ، در میان سایر موارد چیزها

به زودی این پانل را با جزئیات بیشتر به روز می کند. به جای توصیف سایت از ویکی پدیا ، در حال حاضر مطالبی که یک وب سایت درباره خودش می گوید ، به قول خودش را نیز شامل می شود. در صورت وجود ، این اطلاعات مستقیماً از وب سایت خارج می شوند. اغلب ، یک سایت شامل جزئیات نویسندگان ، ناشران یا هدف آن در بخش “درباره” است که وب سایت را به بازدیدکنندگان جدید معرفی می کند. این اطلاعات اکنون استخراج می شود تا پانل “درباره منبع” با جزئیات بیشتر تقویت شود.

در زیر این موارد ، گوگل هنگامی که سایت برای اولین بار آنلاین شد نمایش می دهد – بخشی از اطلاعات که می تواند به کاربران در شناسایی وب سایت هایی که در مدت زمان طولانی تر پایدار بوده اند ، کمک کند ، در مقابل تازه واردانی که ممکن است اخیراً به عنوان بخشی از اطلاعات نادرست ظاهر شده باشند. کمپین تبلیغاتی

گوگل همچنین کاربران را به عنوان فهرست بندی شده در وب به اطلاعات بیشتری در مورد خود منبع متصل می کند. در اینجا ، مردم می توانند آنچه دیگران در مورد سایت مورد نظر می گویند را تجزیه و تحلیل کنند ، خواه رسانه های خبری ، نظرات ، سازمان های مورد اعتماد مانند دفتر کسب و کار بهتر و موارد دیگر. این می تواند به مردم کمک کند تا بدانند که وب سایت از چه نوع شهرتی برخوردار است ، همانطور که توسط منابع دیگر مستند شده است.

شرکت تصریح می کند که این بخش از “دیگران” بر اساس نتایج Google از وب باز خواهد بود ، که صفحاتی را که ممکن است در مورد وب سایت به شما اطلاعات بدهند ، مشخص می کند. گوگل همچنین تلاش می کند تا نتایج مفیدی را که توسط وب سایت منبع ایجاد یا کنترل نمی شوند ، برای ارائه دیدگاه های مستقل در اولویت قرار دهد.

علاوه بر این ، Google یک ویژگی “درباره موضوع” اضافه می کند که به جستجوگران وب اطلاعات بیشتری در مورد درخواست اصلی آنها ، از جمله پوشش خبری برتر یا سایر نتایج جستجو در مورد همان موضوع ، نشان می دهد. این می تواند به افراد کمک کند تا در مورد موضوعات مورد علاقه خود بیشتر بیاموزند. اما همچنین می تواند به طور بالقوه مانع از این شود که افراد خود را درون یک به اصطلاح “حباب فیلتر” منزوی کنند-چیزی که به عارضه مهمی از عصر رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. در معرض سایر منابع اطلاعاتی قرار نمی گیرند ، زیرا سیستم عامل های اجتماعی ترجیحی آنها ترجیحات خود را می آموزند ، سپس برای افزایش تعامل ، آنها را از همان منبع تغذیه می کند.

به روز رسانی ها امروز توسط دانیل رومین ، معاون اعتماد Google ، که امروز در رویداد زنده Google Search Search صحبت می کرد ، اعلام شد.

این ویژگی بلافاصله در دسترس نیست ، اما در “هفته های آینده” به زبان انگلیسی در ایالات متحده راه اندازی می شود. گوگل می گوید که در تلاش است تا “درباره این نتیجه” را در آینده به کشورهای بیشتری برساند.