به سمت بالا و به بعد | TechCrunch

آینده بسیار زیادی در مورد کشاورزی عمودی نوشته نشده است. از بسیاری جهات، این فناوری در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده ایمنی مواد غذایی، پیری جمعیت و فروپاشی محیطی بالقوه امیدی را ایجاد می‌کند. این همچنین یک ردیف به شدت سخت برای بیل زدن است. شرکت‌های اولیه در این فضا، کسانی هستند که بر کاهش اقتصاد واحد متمرکز شده‌اند (امیدوارم) به نقطه‌ای که این فناوری از منظر قیمت منطقی باشد.

اما گاهی اوقات زود بودن یک مهمانی به این معنی است که شما جزو اولین کسانی هستید که آن را ترک می کنید. ژانویه گذشته، آنچه را که به نظر می رسید قدم مهم بعدی برای Upward Farms باشد، پوشش دادیم، زیرا این شرکت اعلام کرد که قصد دارد مزرعه ای به مساحت 250000 فوت مربع را در اوایل سال جاری در شمال شرقی پنسیلوانیا افتتاح کند. با این حال، شرکت مستقر در بروکلین اخیراً اعلام کرد که فروشگاه خود را تعطیل کرده است.

بنیانگذاران جیسون گرین، بن سیلورمن و مت لا روزا در نامه ای سرگشاده گفتند: “ما دریافتیم که کشاورزی عمودی تقریباً بی نهایت پیچیده است – همانطور که با چالش ها مقابله کردیم، چالش های جدیدی ظاهر شدند.” تیم ما با این چالش‌ها روبه‌رو شد و با فروتنی از خود می‌پرسید: “اگر من نه، چه کسی، و اگر نه اکنون، چه زمانی؟” ”

حتی در یک بازار پر رونق، ساختن این چیزها به شدت دشوار است. پس از سه سال چالش‌های اقتصادی و دیگر چالش‌ها، تصور می‌شود که متقاعد کردن حامیان بالقوه برای کنار گذاشتن آنچه در نهایت یک باند فرودگاه طولانی است، سخت‌تر می‌شود.

این استارتاپ در حال پایان دادن به پروژه ده ساله خود است، اما بنیانگذاران به برخی از پوشش های نقره ای بالقوه اشاره می کنند. آنها خاطرنشان می کنند: «در حالی که Upward Farms درهای خود را می بندد، بخش کوچکی از تیم ما به کار خود برای آزاد کردن جادوی میکروبیوم ادامه خواهد داد. در ماه‌های آینده، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.»

هنوز نام های بزرگ زیادی در این فضا وجود دارد، از جمله Bowery و AeroFarms. احتمالاً نباید تعجب بزرگی باشد که گله برای مدتی نازک می شود، تا زمانی که مسیر موفقیت روشن تر شود. در همین حال، شاید تیم Upward نوآوری‌های ارزشمندی داشته باشد که می‌تواند با یک شریک صنعتی بالقوه به اشتراک بگذارد.