به گفته کارگران ، Blue Origin ایمنی را در صندلی عقب قرار می دهد – TechCrunch

با سلام ، خوانندگان: به Max Q. خوش آمدید. ابتدا ، مقدمه: من آریا علم الهدایی هستم ، گزارشگر فضایی و حمل و نقل ساکن اینجا در TechCrunch. من خبرنامه Max Q را از Darrell Etherington برای چند ماه آینده در اختیار خواهم گرفت.

نکات ، نظرات ، انتقادات ، افکار؟ به [email protected] برای من ایمیل بزنید یا در توییتر به آدرس زیر مراجعه کنید @نان ازبه

مشکلات کار بزوس

جف بزوس این هفته دوباره به اخبار باز می گردد ، این بار به دلیل ادعاهای محیط کار خصمانه و عدم تمرکز بر ایمنی 21 کارمند فعلی و سابق شرکت فضایی خود ، Blue Origin. این خبر نمی تواند در زمان بدتری برای این شرکت منتشر شود ، که در حال حاضر در دعوایی علیه ناسا به دلیل تصمیم خود برای اعطای قرارداد فرود ماه به رقیب اسپیس ایکس دچار مشکل شده است.

مقاله ای که به طور مشترک توسط کارکنان تنظیم شده است ، تصویری واضح از فرهنگ کاری Blue Origin را به تصویر می کشد که با آزار و اذیت جنسی مخدوش شده است ، که در آن اختلاف نظر حرفه ای خاموش می شود ، نگرانی های زیست محیطی بدون توجه باقی می ماند و سرعت اجرا بر ایمنی انسان اولویت دارد.

Blue Origin در اظهار نظری به TechCrunch ادعاهای آزار و اذیت جنسی را رد کرد ، اما آنها به پرسش های بعدی در مورد ایمنی و اینکه آیا این شرکت بندهای خفه کننده ای را در قراردادهای کارکنان وارد کرده است ، پاسخ ندادند.

TechCrunch با نویسنده تنها نامه ، الکساندرا آبرامز ، صحبت کرد ، او گفت که تصمیم گرفت با هویت خود در معرض دید عموم قرار گیرد ، زیرا نسبت به سایر کارکنان احساس مسئولیت می کند.

او می گوید: “من واقعاً احساس می کردم صداقت خود را در Blue Origin به خطر انداخته ام.” “من تمام تلاش خود را کردم ، اما من ارتباطات اجرایی باب بودم و به او کمک کردم تا خوب به نظر برسد.”

تصور این که این مقاله چگونه می تواند دشوار است نه بر خط اصلی Blue Origin تأثیر می گذارد. پس از پرتاب موفقیت آمیز نی شپرد در ماه جولای ، که بزوس و سه نفر دیگر در طی 11 دقیقه پرواز به فضا رفتند ، این شرکت قصد دارد استقبال بیشتری از مشتریان پولی را در پروازها آغاز کند.

وقتی اداره هوانوردی فدرال به TechCrunch تأیید کرد که “آژانس در حال بررسی اطلاعات” در مقاله است ، این وضعیت حتی پیچیده تر شد. “FAA هر اتهام ایمنی را جدی می گیرد.”

در حالی که آبرامز تأیید کرد که FAA هنوز با او تماس نگرفته است ، او گفت که “بسیار استقبال می کند”.

“من احساس می کنم برای اولین بار شرح وظایف خود را به عنوان ارتباطات کارکنان انجام می دهم.”

نیروی فضایی ایالات متحده بودجه ای برای توسعه موشک های نسل بعدی اختصاص می دهد

نیروی فضایی ایالات متحده مبلغ 87.5 میلیون دلار به SpaceX ، Blue Origin ، Rocket Lab و United Launch Alliance برای پروژه های مربوط به آزمایش موتور موشک نسل بعدی و پیشرفت در مراحل بالا اعطا کرده است-که شامل موشک مرموز Neutron Rocket Lab و Blue Origin می شود. وسیله نقلیه سنگین پرتاب نیو گلن.

SpaceX و ULA در حال حاضر ارائه دهندگان پرتاب برای دولت ایالات متحده تحت برنامه پرتاب فضایی امنیت ملی نیروی فضایی هستند. هر دو Rocket Lab و Blue Origin قادر خواهند بود برای سری بعدی قراردادهای خرید تدارکاتی در سال 2024 رقابت کنند و قراردادهایی مانند این نشانه این است که دو شرکت برای این کار آماده شده اند.

مانیفست بعدی Blue Origin

آخرین داستان مربوط به Blue Origin این هفته … این شرکت دو نفر بعدی را که سوار موشک نیو شپرد می شوند اعلام کرد: دکتر کریس بوشویزن ، بنیانگذار آزمایشگاه های Planet و شریک فعلی در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر DCVC. و گلن دی وریس ، بنیانگذار شرکت نرم افزاری کارآزمایی بالینی Medidata Solutions.

این پرواز قرار است سه شنبه ، 12 اکتبر ، ساعت 9:30 صبح به وقت محلی از منطقه وسیع راه اندازی Blue One در خارج از ون هورن ، تگزاس انجام شود. این شرکت جزئیات مربوط به هویت دو خدمه باقی مانده را منتشر نکرده است ، اما ما مطمئناً گوش خود را به زمین خواهیم بست. (داستان ما در مورد اولین پرتاب خدمه آبی را اینجا بخوانید.)

راه اندازی سرویس های مداری 7 میلیون دلار افزایش می دهد

شرکت خدمات ماهواره ای در مدار Starfish Space 7 میلیون دلار برای سرعت بخشیدن به توسعه “کشش فضایی” Otter خود جمع آوری کرد ، فضاپیمایی که به گفته شرکت قادر خواهد بود بقایای مداری را تمیز کرده و عمر مفید ماهواره ها را در مدار زمین ثابت افزایش دهد. در بلندمدت ، Starfish حتی می گوید یدک کش فضایی می تواند به عنوان روباتهای خودران در مدار برای طیف وسیعی از اهداف مرتبط با اقتصاد فضایی آینده ، از جمله معدن ، تولید و بازیافت مورد استفاده قرار گیرد.

اعتبار تصویر: فضای ستاره دریایی (در پنجره جدیدی باز می شود)

تأسیسات تولید ماهواره 300 میلیون دلاری برای ساحل فضایی فلوریدا

اقتصاد ساحل فلوریدا این هفته با اعلام اینکه سازنده قرارداد Terran Orbital یک مرکز تولید ماهواره 300 میلیون دلاری در مرکز فضایی کندی ایجاد می کند ، رونق زیادی گرفت. به گفته این شرکت ، تاسیسات 660،000 فوت مربعی بزرگترین تأسیسات جهان خواهد بود ، و با توجه به خروجی پیش بینی شده باور آن چندان سخت نیست: 1000 ماهواره کامل و بیش از 1 میلیون قطعه ماهواره در سال.

اعتبار تصویر: تران مداری (در پنجره جدیدی باز می شود)

با ما در TC Sessions: Space در دسامبر همراه باشید

سال گذشته ما اولین رویداد فضایی اختصاصی خود را برگزار کردیم و آنقدر خوب پیش رفت که تصمیم گرفتیم دوباره در سال 2021 میزبان آن باشیم. امسال این اتفاق در 14 و 15 دسامبر رخ می دهد و بار دیگر یک کنفرانس کاملاً مجازی خواهد بود ، بنابراین افراد در سراسر جهان قادر به پیوستن خواهید بود – و شما نیز می توانید.